Board logo

標題: [諮詢] GPS藍芽接收/記錄器/USB手指 :Qstarz BT-Q1000X Holux M-241及 ND-100 [打印本頁]

作者: john.smith    時間: 2009-4-24 03:01     標題: GPS藍芽接收/記錄器/USB手指 :Qstarz BT-Q1000X Holux M-241及 ND-100

已經於4月9日得到A君批准團購咨詢。所有產品均提供單據及一年本地保養服務。

團購產品:
1. Qstarz BT-1000X (V4.3,可升級到V5)

2. Holux M-241(帶ezTour)

3. GlobalSat ND-100 USB手指


網頁介紹:
1. Qstarz BT-Q1000X 官網介紹,  EPC友Amanda的詳細比較,  數碼縱橫的評測
2. Holux M-241官網介紹, 台灣網的開箱報告, 附加ezTour軟件介紹 (舊版M-241是沒有的)
3. GlobalSat ND-100官網介紹, 台灣PCHome購物網, 數碼縱橫的評測

產品用途:
QSTARZ BT-Q1000X
獨立使用作行程記錄(兼容Google Map);與任何JPEG相片定位;藍芽或USB連接PDA/Nokia S60/手提電腦作衛星導航。接收最強,查看及處理資料記錄軟件最完善,毅行者/旅行/戶外活動/駕車人士適合使用

HOLUX M-241
獨立使用作行程記錄(兼容Google Map);與任何JPEG相片定位;藍芽或USB連接PDA/Nokia S60/手提電腦作衛星導航。可以即時看到基本資訊,毅行者/戶外活動/駕車人士適合使用

GLOBALSAT ND-100
USB連接Netbook/手提電腦作衛星導航。抵玩之選,長期接駁電腦/駕車人士適合使用

預計售價:比本地零售平,盡量貼近或比台灣購物網更低!視乎數量,於正式團購時確定。

請盡量於4月30日前留言以便爭取優惠價錢
作者: sup    時間: 2009-4-24 03:07

Holux M-241 what price?
作者: john.smith    時間: 2009-4-24 03:19

一定平過佢先!
http://shopping.pchome.com.tw/?m ... =%A7%E4%B0%D3%AB%7E

仲要跟埋ezTour既~



原帖由 sup 於 2009-4-24 03:07 發表
Holux M-241 what price?

作者: chrischeunghk    時間: 2009-4-24 07:36

i want to buy 2 and 3 , support~!

but how much sin??

[ 本帖最後由 chrischeunghk 於 2009-4-24 07:36 編輯 ]
作者: sony_eng    時間: 2009-4-24 08:03

原帖由 john.smith 於 2009-4-24 03:19 發表
一定平過佢先!
http://shopping.pchome.com.tw/?m ... =%A7%E4%B0%D3%AB%7E

仲要跟埋ezTour既~





Is it around HK$720
作者: 小zz    時間: 2009-4-24 08:24

咩價錢先   ?
作者: iamgozilla    時間: 2009-4-24 08:51

GLOBALSAT ND-100 數碼縱橫搞團購時我都買咗支, 都幾低玩的, Holux M-241賣幾錢?
作者: discobay    時間: 2009-4-24 10:15

Interested in either 1 or 2

Depends on price!


作者: emch    時間: 2009-4-24 10:20

支持HOLUX M-241!!
作者: big138    時間: 2009-4-24 17:04

HOLUX M-241,我有興趣。
多口問句,"逃保"網有隻HOLUX M-241A,係咪新版本?
作者: acog    時間: 2009-4-24 17:46

exactly what is the different between M241 &BT-1000X?
btw, i'm interest on them
作者: john.smith    時間: 2009-4-24 18:59

amanda_lam有個好詳細既比較:
http://amanda_hoic.mysinablog.co ... p;articleId=1643499

原帖由 acog 於 2009-4-24 17:46 發表
exactly what is the different between M241 &BT-1000X?
btw, i'm interest on them

作者: 063~Anson    時間: 2009-4-24 19:04

GLOBALSAT ND-100
SUPPORT
作者: marcoivanching    時間: 2009-4-24 21:13

. Holux M-241(帶ezTour)

請問大約幾錢?
作者: jabawack    時間: 2009-4-24 23:27

如果主要用來記錄人行的路徑 慢速移動) 而非車行的路徑 (快速移動), 那一個最準確? 見不少設計俾行車用的, 用來記人會好唔準
作者: acog    時間: 2009-4-25 00:48

thx ar, 似乎1000快好多...
但我又好鐘意 M241有display + 筆芯电...
作者: john.smith    時間: 2009-4-25 01:26

MTK II晶片(Q1000X)其實步行已經可以接受。當然,係香港,民用既GPS冇可能做到完全冇偏差。如果郊區或者外國表現就會好好多。

規格上,Q1000X既天線面積係25sq.mm,Holux M-241同ND-100都係15sq.mm,理論上越大接收就當然越好啦。

原帖由 jabawack 於 2009-4-24 23:27 發表
如果主要用來記錄人行的路徑 慢速移動) 而非車行的路徑 (快速移動), 那一個最準確? 見不少設計俾行車用的, 用來記人會好唔準

[ 本帖最後由 john.smith 於 2009-4-25 01:30 編輯 ]
作者: john.smith    時間: 2009-4-25 01:35

如果你主要行山郊外用,M-241既表現都可以接收既。當然,市區定位速度就真係Q1000X贏晒~

原帖由 acog 於 2009-4-25 00:48 發表
thx ar, 似乎1000快好多...
但我又好鐘意 M241有display + 筆芯电...

作者: pokman    時間: 2009-4-25 11:13

support, 等報價

Q1000X, M-241 二揀一
作者: gogoav    時間: 2009-4-25 12:11     標題: 回覆 1# 的帖子

Qstarz 同 Holux 都有興趣
都係睇價錢
作者: simonlau44    時間: 2009-4-25 19:58

m-241 上年同樓主買左隻, 依家仲係好好用
作者: ng_tim    時間: 2009-4-25 23:13

Q1000X有興趣

btw, 有冇收到風, Q2000幾時會有新款, 改用MTK chipset?
作者: victorngai    時間: 2009-4-26 03:39

QSTARZ BT-Q1000X 出面賣緊幾錢 ?
作者: prowede    時間: 2009-4-26 11:36

SUPPORT 2, 3!!
作者: mkchai    時間: 2009-4-26 12:02

Q1000X, M-241 二揀一
作者: pasuluk    時間: 2009-4-26 13:52

support, M241 is good!
作者: victorngai    時間: 2009-4-26 20:41

有冇 Holux M-1000C ? 呢隻性價比高
作者: shnwong    時間: 2009-4-27 00:24

Intereted in 1. Qstarz BT-1000X
What is the price?
作者: baja    時間: 2009-4-27 12:17

1.Qstarz BT-1000X
2. Holux M-241 都有興趣~
作者: 老友記    時間: 2009-4-27 12:29

Interested.  
作者: john.smith    時間: 2009-4-27 14:18

多謝各位支持,我會向A 君申請正式團購批准,以及提供定價。 等我好消息
作者: john.smith    時間: 2009-4-28 02:30

原帖由 simonlau44 於 2009-4-25 19:58 發表
m-241 上年同樓主買左隻, 依家仲係好好用


新既M-241有ezTour軟件,如果舊用戶可以去Holux買番,價錢USD9.90
http://www.holux.com/JCore/en/aboutHolux/news-view.jsp?cno=25

原帖由 big138 於 2009-4-24 17:04 發表
HOLUX M-241,我有興趣。
多口問句,"逃保"網有隻HOLUX M-241A,係咪新版本?


M-241A即係M-241附ezTour,大陸網好多都係賣緊舊版冇ezTour,所以佢地整個新型號M-241A去識別,不過Holux本身唔會咁叫。
作者: Mong    時間: 2009-4-28 02:51

我有興趣 1. Qstarz BT-1000X, 當然仲要睇價錢 :)
但我25/5 就要上機, 唔知趕唔趕到攞.
作者: eh    時間: 2009-4-28 13:52

我都想入隻GPS
作者: awinds    時間: 2009-4-28 17:19

Qstarz BT-1000X (V4.3,可升級到V5)
有興趣
作者: john.smith    時間: 2009-4-28 23:57

已經向A君申請團購,並新增Q1300S SportsRecorder 連QSports V2.0 軟件
[flash]http://www.qstarz.com/images/Flash/qstarz-flash.swf[/flash]

5月7日截止,敬請留意!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1210340

[ 本帖最後由 john.smith 於 2009-4-28 23:58 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2