作者: john.smith 時間: 2009-4-24 03:01 標題: GPS藍芽接收/記錄器/USB手指 :Qstarz BT-Q1000X Holux M-241及 ND-100
已經於4月9日得到A君批准團購咨詢。所有產品均提供單據及一年本地保養服務。
團購產品:
1. Qstarz BT-1000X (V4.3,可升級到V5)
2. Holux M-241(帶ezTour)

3. GlobalSat ND-100 USB手指

網頁介紹:
1. Qstarz BT-Q1000X 官網介紹, EPC友Amanda的詳細比較, 數碼縱橫的評測
2. Holux M-241官網介紹, 台灣網的開箱報告, 附加ezTour軟件介紹 (舊版M-241是沒有的)
3. GlobalSat ND-100官網介紹, 台灣PCHome購物網, 數碼縱橫的評測
產品用途:
QSTARZ BT-Q1000X
獨立使用作行程記錄(兼容Google Map);與任何JPEG相片定位;藍芽或USB連接PDA/Nokia S60/手提電腦作衛星導航。接收最強,查看及處理資料記錄軟件最完善,毅行者/旅行/戶外活動/駕車人士適合使用
HOLUX M-241
獨立使用作行程記錄(兼容Google Map);與任何JPEG相片定位;藍芽或USB連接PDA/Nokia S60/手提電腦作衛星導航。可以即時看到基本資訊,毅行者/戶外活動/駕車人士適合使用
GLOBALSAT ND-100
USB連接Netbook/手提電腦作衛星導航。抵玩之選,長期接駁電腦/駕車人士適合使用
預計售價:比本地零售平,盡量貼近或比台灣購物網更低!視乎數量,於正式團購時確定。
請盡量於4月30日前留言以便爭取優惠價錢
作者: sup 時間: 2009-4-24 03:07
Holux M-241 what price?
作者: john.smith 時間: 2009-4-24 03:19
一定平過佢先!
http://shopping.pchome.com.tw/?m ... =%A7%E4%B0%D3%AB%7E
仲要跟埋ezTour既~
作者: chrischeunghk 時間: 2009-4-24 07:36
i want to buy 2 and 3 , support~!
but how much sin??
[ 本帖最後由 chrischeunghk 於 2009-4-24 07:36 編輯 ]
作者: sony_eng 時間: 2009-4-24 08:03
原帖由 john.smith 於 2009-4-24 03:19 發表
一定平過佢先!
http://shopping.pchome.com.tw/?m ... =%A7%E4%B0%D3%AB%7E
仲要跟埋ezTour既~
![]()
Is it around HK$720
作者: 小zz 時間: 2009-4-24 08:24
咩價錢先 ?
作者: iamgozilla 時間: 2009-4-24 08:51
GLOBALSAT ND-100 數碼縱橫搞團購時我都買咗支, 都幾低玩的, Holux M-241賣幾錢?
作者: discobay 時間: 2009-4-24 10:15
Interested in either 1 or 2
Depends on price!
作者: emch 時間: 2009-4-24 10:20
支持HOLUX M-241!!
作者: big138 時間: 2009-4-24 17:04
HOLUX M-241,我有興趣。
多口問句,"逃保"網有隻HOLUX M-241A,係咪新版本?
作者: acog 時間: 2009-4-24 17:46
exactly what is the different between M241 &BT-1000X?
btw, i'm interest on them
作者: john.smith 時間: 2009-4-24 18:59
amanda_lam有個好詳細既比較:
http://amanda_hoic.mysinablog.co ... p;articleId=1643499
原帖由 acog 於 2009-4-24 17:46 發表
exactly what is the different between M241 &BT-1000X?
btw, i'm interest on them
作者: 063~Anson 時間: 2009-4-24 19:04
GLOBALSAT ND-100
SUPPORT
作者: marcoivanching 時間: 2009-4-24 21:13
. Holux M-241(帶ezTour)
請問大約幾錢?
作者: jabawack 時間: 2009-4-24 23:27
如果主要用來記錄人行的路徑 慢速移動) 而非車行的路徑 (快速移動), 那一個最準確? 見不少設計俾行車用的, 用來記人會好唔準
作者: acog 時間: 2009-4-25 00:48
thx ar, 似乎1000快好多...
但我又好鐘意 M241有display + 筆芯电...
作者: john.smith 時間: 2009-4-25 01:26
MTK II晶片(Q1000X)其實步行已經可以接受。當然,係香港,民用既GPS冇可能做到完全冇偏差。如果郊區或者外國表現就會好好多。
規格上,Q1000X既天線面積係25sq.mm,Holux M-241同ND-100都係15sq.mm,理論上越大接收就當然越好啦。
[ 本帖最後由 john.smith 於 2009-4-25 01:30 編輯 ]
作者: john.smith 時間: 2009-4-25 01:35
如果你主要行山郊外用,M-241既表現都可以接收既。當然,市區定位速度就真係Q1000X贏晒~
作者: pokman 時間: 2009-4-25 11:13
support, 等報價
Q1000X, M-241 二揀一
作者: gogoav 時間: 2009-4-25 12:11 標題: 回覆 1# 的帖子
Qstarz 同 Holux 都有興趣
都係睇價錢
作者: simonlau44 時間: 2009-4-25 19:58
m-241 上年同樓主買左隻, 依家仲係好好用
作者: ng_tim 時間: 2009-4-25 23:13
Q1000X有興趣
btw, 有冇收到風, Q2000幾時會有新款, 改用MTK chipset?

作者: victorngai 時間: 2009-4-26 03:39
QSTARZ BT-Q1000X 出面賣緊幾錢 ?
作者: prowede 時間: 2009-4-26 11:36
SUPPORT 2, 3!!
作者: mkchai 時間: 2009-4-26 12:02
Q1000X, M-241 二揀一
作者: pasuluk 時間: 2009-4-26 13:52
support, M241 is good!
作者: victorngai 時間: 2009-4-26 20:41
有冇 Holux M-1000C ? 呢隻性價比高
作者: shnwong 時間: 2009-4-27 00:24
Intereted in 1. Qstarz BT-1000X
What is the price?
作者: baja 時間: 2009-4-27 12:17
1.Qstarz BT-1000X
2. Holux M-241 都有興趣~
作者: 老友記 時間: 2009-4-27 12:29
Interested.
作者: john.smith 時間: 2009-4-27 14:18
多謝各位支持,我會向A 君申請正式團購批准,以及提供定價。 等我好消息
作者: john.smith 時間: 2009-4-28 02:30
新既M-241有ezTour軟件,如果舊用戶可以去Holux買番,價錢USD9.90
http://www.holux.com/JCore/en/aboutHolux/news-view.jsp?cno=25
M-241A即係M-241附ezTour,大陸網好多都係賣緊舊版冇ezTour,所以佢地整個新型號M-241A去識別,不過Holux本身唔會咁叫。
作者: Mong 時間: 2009-4-28 02:51
我有興趣 1. Qstarz BT-1000X, 當然仲要睇價錢 :)
但我25/5 就要上機, 唔知趕唔趕到攞.
作者: eh 時間: 2009-4-28 13:52
我都想入隻GPS
作者: awinds 時間: 2009-4-28 17:19
Qstarz BT-1000X (V4.3,可升級到V5)
有興趣
作者: john.smith 時間: 2009-4-28 23:57
已經向A君申請團購,並新增Q1300S SportsRecorder 連QSports V2.0 軟件
[flash]http://www.qstarz.com/images/Flash/qstarz-flash.swf[/flash]
5月7日截止,敬請留意!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1210340
[ 本帖最後由 john.smith 於 2009-4-28 23:58 編輯 ]

