作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-5 22:37 標題: [第六回]韓國 潮流休閒服飾與飾物
本人團購的內容如下
女裝 http://www.dahong.co.kr
男裝http://www.zinif.com
此為該商店網址
商品價錢
任何貨品不計重量一律以 1 HKD 對 ??? WON
所以你購買任何物品, 一律只需計算其物品價錢再除以 ???
就是你應付的價錢.
運費到港的費用已包
所有物品每樣一律免收手續費
訂金
而本團大家都應付自己物品的總額的 50 %.
已登記身份證資料予 A Sir
其餘的款項於寄貨前付款或 A Shop取貨時付款
此舉是為了保障買賣兩方的利益
4 件或以上 9 折
每位請post上你貨品後的 6 個文字 (eg. E11832) 以及尺碼 跟顏色(如有)
以及為保障起見 最好儲存該貨品的圖片 尤其其配件
為方便整理 請必須跟格式
eg: 貨品編號 colour size
Y20839 블랙 one
以作適別 colour一項一定要韓文
因為上一兩團就係因為用左中文 我SEND去韓國時混淆左
搞到有團友訂左錯
取貨方法
方法一
放上A shop,A 費買家付
方法二
由速遞送到工商區 如果貨品是1kg以內收5元 2kg則10元 如此類推
方法三
用郵政局
包裹
首1公斤或不足1公斤收費
27.00 元
每加1公斤或不足1公斤收費
10.00 元
由郵政局送到住宅區
到貨日期
兩至三星期內
*****所有貨品不得退換,除非有配件缺少等等,所以煩請各位謹慎選擇*****
*****如貨不對辦,而且買方不接受那貨品,會原銀奉還*****
*****已付的訂金,除非是團購取消或無貨,否則一律不會退還*****
*****如團購貨品到後兩個月還未取貨,其貨品及訂金一律不會退還*****
承諾
在貨到後 本人盡力留意貨品的配件/顏色 是否一樣 會幫手申請退貨
如無貨的話 保証在收到會員的退款方法後 一星期內退還
[ 本帖最後由 最後的戰役 於 2009-3-6 08:09 編輯 ]
作者: neneaee 時間: 2009-3-5 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-5 23:01
依家銀行1對200
不過你知won幾唔穩定
同埋我訂個陣唔係依佢當時的匯價
係由間公司訂出的匯價的
[ 本帖最後由 最後的戰役 於 2009-3-5 23:08 編輯 ]
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-5 23:02
星期日晚/一 開團
作者: questionman 時間: 2009-3-6 01:12
不過 1 對 110 個價真係好似
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 01:19
呢個團無論個銀行匯率係幾多 去到1:140都好
個價都係徘徊係1:100-110左近
作者: Hinathanieluk 時間: 2009-3-6 01:25
唔好意思 都要講 , 你食水真係好深 , 非常深 , extremely 深
作者: cool4u_hk 時間: 2009-3-6 01:52
咁 如果 1:300 都係 1:100-110
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 07:21
大家等我一日
send左email去
問佢地如果 總數有
1.0m won 就要大概 1:120
1.5m就有1:130
上幾團全部都over 1m
今團應該沒有問題
講多無謂
[ 本帖最後由 最後的戰役 於 2009-3-6 08:47 編輯 ]
作者: dee329 時間: 2009-3-6 12:03
1: >130支持!!!
作者: neneaee 時間: 2009-3-6 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 19:19
都話過唔係跟匯率定
作者: perryleung 時間: 2009-3-6 19:32
真係要睇價錢wor......
作者: neneaee 時間: 2009-3-6 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 寒冰 時間: 2009-3-6 20:49
其實樓主個匯率係點計出黎
定係個間野佢地定ge~
如果係樓主set ge 不如講下你點計出黎
如果係個間野佢定ge 禁樣呢間野都食水好深下
重點解會去呢到訂~
因為始終依家個匯率去到1對200
而依家重好似以前禁1對110 真係差太遠
你話上年8月個陣 重係1對120就話
至從8月之後 won已經一路升陣到依家
好難叫我地再接受禁harsh ge匯率
btw 我唔係想同樓主嘈 不過都希望俾個交代我地jei
作者: neneaee 時間: 2009-3-6 21:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 21:35
原帖由 寒冰 於 2009-3-6 20:49 發表
其實樓主個匯率係點計出黎
定係個間野佢地定ge~
如果係樓主set ge 不如講下你點計出黎
如果係個間野佢定ge 禁樣呢間野都食水好深下
重點解會去呢到訂~
因為始 ...
我由第一團開始都講過係間野定的
唔係銀行匯率幾多就幾多
詳情當然唔會多講
我個價係包左運費 每團都有幾十kg 運費都佔左我的利潤的一部份
每團開的時候都會有人拎匯率同我比
總之我今次會睇下間野點覆我
我再定個價俾你地
如果我次次食水都好多 我點解唔開完一次再即刻開多團?
其實原本我係定係4月尾開 今次都係某d原因先開
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 21:36
你居然會幫我講野
作者: june19 時間: 2009-3-6 21:50
支持你
作者: neneaee 時間: 2009-3-6 21:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hinathanieluk 時間: 2009-3-6 22:03
原帖由 最後的戰役 於 2009-3-6 21:35 發表
我由第一團開始都講過係間野定的
唔係銀行匯率幾多就幾多
詳情當然唔會多講![]()
我個價係包左運費 每團都有幾十kg 運費都佔左我的利潤的一部份
每團開的時候都會有人拎匯率同我比我每次都解釋左
總之我今次會睇下間野點覆我
我再定個價俾你地
如果我次次食水都好多 我點解唔開完一次再即刻開多團?
其實原本我係定係4月尾開 今次都係某d原因先開![]()
嘅 post 唷 ~
你要解釋 , 人地先會明白嘛 , 冇人會因為你唔解釋清楚而覺得你清高
你解釋詳細清楚 , 人地亦都會對你團購更有信心 , 利人利己 , 人地相信與否又另一回事
[ 本帖最後由 Hinathanieluk 於 2009-3-6 22:17 編輯 ]
作者: augus 時間: 2009-3-6 22:15
其實樓主都只係中間人,做到甘真係已經唔錯
樓主記得我嗎
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 22:42
原帖由 Hinathanieluk 於 2009-3-6 22:03 發表
唔好意思 , 你唔講真係唔知匯率並非由你定出 , 冇人會因為想參與某某嘅團購而去睇番某某之前團購
嘅 post 唷 ~
你要解釋 , 人地先會明白嘛 , 冇人會因為你唔解釋清楚而覺得你清高![]()
你解釋詳細清楚 , 人地亦都會對你團購更有信心 , 利人利己 , 人地相信與否又另一回事~
haha
whatever 有咩問題照問啦 我睇下答唔答
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 22:44
我當然記得啦
我自問我憑印象我諗我都記得join過我團九成人以上
因為整理單,pack貨,對貨 都望過你地的名好幾次
作者: rico5354 時間: 2009-3-6 22:56
但係點解樓主次次減價都係因為有人賣得平先減呢??
上次我都想過買的. 最後冇買. 其實係咪仲有減價空間. 或者可唔可以主動D同果間野傾下呢. 唔好又到有人話平之後又話問下先之後又減...
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-6 23:18
原帖由 rico5354 於 2009-3-6 22:56 發表
但係點解樓主次次減價都係因為有人賣得平先減呢??
上次我都想過買的. 最後冇買. 其實係咪仲有減價空間. 或者可唔可以主動D同果間野傾下呢. 唔好又到有人話平之後又話問下先之後又減...
因為你地唔講 我就當冇問題
係你地話個價貴 我先問間野有冇得平 唔係我都唔主動搵 因為我覺得個價都ok
仲有今次唔係有人賣得平先減
[ 本帖最後由 最後的戰役 於 2009-3-6 23:23 編輯 ]
作者: 寒冰 時間: 2009-3-6 23:46
唔該曬樓主講解~
起碼知依家咩事先~
作者: k2002 時間: 2009-3-7 01:16
咁而家訂 最快都4月先有啦
睇定貨先
[ 本帖最後由 k2002 於 2009-3-7 01:17 編輯 ]
作者: mark0822 時間: 2009-3-7 09:29
不懂點解間野定匯率?
例如貨價100萬won
由銀行匯比間野也是100萬won
用VISA付款也是100萬won
定間野收港幣所以匯率由間野定?
http://hk.finance.yahoo.com/curr ... p;submit=%A7I%B4%AB
1港元HKD兌換率3月 7Korean Won Short KRW 199.27
1:110 100萬won HKD9090
1:199 HKD9090 180.89萬won
如果間野定匯率好像深了些。
[ 本帖最後由 mark0822 於 2009-3-7 09:55 編輯 ]
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-7 11:49
原帖由 mark0822 於 2009-3-7 09:29 發表
不懂點解間野定匯率?
例如貨價100萬won
由銀行匯比間野也是100萬won
用VISA付款也是100萬won
定間野收港幣所以匯率由間野定?
http://hk.finance.yahoo.com/curr ... mp;submit=%A7I%B4%A ...
我冇問過間野呢個問題
我係俾港紙 不過係唔係呢個原因就唔知
作者: 多重影分身 時間: 2009-3-7 13:46
1.因為你地唔講 我就當冇問題 緊係唔講啦當冇問題1對130=會員買一件就送一件比樓主
2.係你地話個價貴 我先問間野有冇得平 唔係我都唔主動搵 因為我覺得個價都ok
你賣得貴吾減 人地點幫你買 仲要係唔主動搵廠家傾價錢你估個個都好有錢
3.仲有今次唔係有人賣得平先減減唔減到仲未知
係人都係未比人踢爆個價先會落價真係難為左你添減唔減到仲未知
4.今次都係某d原因先開 美國佬演習個匯率一定有升無下降空間
你成曰買貨我又吾會太信運費廠家吾平比你 仲要A 費買家付 連a 費都由員買出,會不會小加左d
例如$20800 won 匯率1對200 = $100hkd多d
你 匯率1對130 = $160 hkd 賺足60%
同我在香港出面買有咩分別先 再講美國佬演習剛剛好你就買貨<--有無咁好彩撞正
你比hkd 淨賺個匯率都夠啦老細
賺個匯率先係皇道 今次太難為樓主啦
[ 本帖最後由 多重影分身 於 2009-3-7 13:58 編輯 ]
作者: potatoben 時間: 2009-3-7 14:32
原帖由 多重影分身 於 2009-3-7 13:46 發表
1.因為你地唔講 我就當冇問題 緊係唔講啦當冇問題1對130=會員買一件就送一件比樓主
2.係你地話個價貴 我先問間野有冇得平 唔係我都唔主動搵 因為我覺得個價都ok
你賣得貴吾減 人地點幫你買 仲要係唔主動搵廠家傾 ...
我同樓主係識得既 匯率問題呢樣野真係唔係佢定
你嫌貴既可以唔買ga
作者: 多重影分身 時間: 2009-3-7 15:30
識得既一定幫口
不是嫌貴 係分明找會員錢
不是由比錢話事,現在由收錢話事
實講不過囉
你賺人地錢,是不是只做門面功夫就算
1對130 VS 1對 over 200
[ 本帖最後由 多重影分身 於 2009-3-7 15:36 編輯 ]
作者: neneaee 時間: 2009-3-7 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多重影分身 時間: 2009-3-7 15:37
即係其實有得變啦但又吾變你咁講 =因為你地唔講 我就當冇問題
[ 本帖最後由 多重影分身 於 2009-3-7 15:40 編輯 ]
作者: neneaee 時間: 2009-3-7 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mark0822 時間: 2009-3-7 15:45
算啦!
多講有人話你眼紅人架。
團購時大家要多做功課
想慳錢,定想買心頭好自己諗囉!
銀行匯率20800 won / 199=HKD104.5 + 40﹪手續費,運費 =146.3
間野匯率20800 won / 110=HKD189
[ 本帖最後由 mark0822 於 2009-3-7 16:18 編輯 ]
作者: 多重影分身 時間: 2009-3-7 15:53
原帖由 mark0822 於 2009-3-7 15:45 發表
算啦!
多講有人話你眼紅人架。
團購時大家要多做功課
想慳錢,定想買心頭好自己諗囉!
銀行匯率20800 won / 199=HKD104.5
間野匯率20800 won / 110=HKD189
係分明找會員錢講到自己好難為先對到1對130
佢講
<因為你地唔講 我就當冇問題
係你地話個價貴 我先問間野有冇得平 唔係我都唔主動搵 因為我覺得個價都ok
仲有今次唔係有人賣得平先減減唔減到仲未知>
咁同佢買野就死得唔主動搵有冇得平
即=你賣緊可樂$5 有人見到$4就可以了,同佢講人地咩價,佢先問佢取貨公司有冇得平d人地賣$4 我點賣好
[ 本帖最後由 多重影分身 於 2009-3-7 15:59 編輯 ]
作者: mark0822 時間: 2009-3-7 16:22
算啦!
千金難買心頭好會員自己決定啦!
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-7 16:22
原帖由 多重影分身 於 2009-3-7 15:53 發表
係分明找會員錢講到自己好難為先對到1對130
佢講
咁同佢買野就死得唔主動搵有冇得平
即=你賣緊可樂$5 有人見到$4就可以了,同佢講人地咩價,佢先問佢取貨公司有冇得平d人地賣$4 我點賣好![]()
唉....
你可以用咁多時間黎指責我的問題...
我都唔會再講咁多
第一開團唔係想賺你地好多錢,所以我冇intention去主動搵間野傾價錢問題
第二你話我頭先講 "因為你地唔講 我就當冇問題" 原意係 因為我自己覺得間野俾我的價錢ok
上團的團友的意見唔係太多 咁我梗係唔會無啦啦同間野講要減價
而今團有人話依家仲1:110 不過銀行係1:200 話過份 所以我咪同間野反映下 就係咁
事實上 做團購的我 我係有賺到錢嫁啦梗係 不過通常用左係自己買呢個網d野度
仲有d咪儲埋佢lor
作者: fishmeat01 時間: 2009-3-7 20:06
原帖由 最後的戰役 於 2009-3-6 21:35 發表
我由第一團開始都講過係間野定的
唔係銀行匯率幾多就幾多
詳情當然唔會多講![]()
我個價係包左運費 每團都有幾十kg 運費都佔左我的利潤的一部份
每團開的時候都會有人拎匯率同我比我每次都解釋左
總之我今次會睇下間野點覆我
我再定個價俾你地
如果我次次食水都好多 我點解唔開完一次再即刻開多團?
其實原本我係定係4月尾開 今次都係某d原因先開![]()
老實講
呢句野我真係唔知點答
句野就等如:
如果賣巨鑽粒粒食水都好多, 甘點解唔賣完一粒再即刻入多粒,第二日即刻搞多個拍賣?
食水多=/=日日都有人買
電腦節係促銷
但365日都搞就無作用
需求會飽和
點都要餓吓批羊
甘先會有心情搶住黎比錢
呢個會唔會係原因?
我唔係對團購有意見
只係想指出兩樣野係無必然關係
[ 本帖最後由 fishmeat01 於 2009-3-7 20:18 編輯 ]
作者: rico5354 時間: 2009-3-7 20:25
原帖由 最後的戰役 於 2009-3-7 16:22 發表
唉....我都唔明點解你可以咁留意我
![]()
你可以用咁多時間黎指責我的問題...![]()
我都唔會再講咁多![]()
第一開團唔係想賺你地好多錢,所以我冇intention去主動搵間野傾價錢問題
第二你話我頭先講 "因為 ...
我上次冇買係因為我覺得有人平過你你先減唔係咁老實...你話你冇問間野有冇得減我地都唔知架啦....到底係你一直冇減, 你來貨幾錢, 你賺幾多我地都唔會知...如果你其實一直都做到除130既話之前果幾團你真係賺到笑...而家我地只可以以件野鍾唔鍾值唔值用呢個買錢買黎決定. 永遠都得唔到真正的價錢....
作者: cool4u_hk 時間: 2009-3-8 00:29
email 問個間野咪知佢 1:xxx lor...
我見台灣d 網都有代訂呢個網d 衫
不過佢地 對 計返 HK 都係 = 1:140 左右
所以 1:13x 其實差唔多
作者: ericchan 時間: 2009-3-8 19:15
可唔可以request出番payment張單
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-8 22:35
其實上幾團我都冇問過個邊出單俾我
不過就算有 都幾難可以show到俾大家睇
作者: neneaee 時間: 2009-3-8 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-8 23:23
賺法就係間公司開個匯價俾我
訂夠一定數量就有多個discount
whatever啦
應該點都圍都本
作者: eddy 時間: 2009-3-9 20:02
因為食水太深
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-9 20:15
你諗野都幾直接 唔經大腦
你何謂食水深
運費唔駛錢
銀行收費唔駛錢
中間公司份佣唔駛錢
時間唔駛錢
心機唔駛錢
我都想可以直接搵dahong訂
奈何無辦法
作者: mark0822 時間: 2009-3-9 21:16
原帖由 最後的戰役 於 2009-3-9 20:15 發表
真係唔明白你
你諗野都幾直接 唔經大腦![]()
你何謂食水深![]()
運費唔駛錢
銀行收費唔駛錢
中間公司份佣唔駛錢
時間唔駛錢
心機唔駛錢
我都想可以直接搵dahong訂![]()
奈何無辦法![]()
經過代購公司重要比銀行手經費
作者: 最後的戰役 時間: 2009-3-9 21:33
分開計
咁都唔得


