Board logo

標題: [諮詢] [團購諮詢] r尼維爾 迷你王/自由JET 墨水墨盒團 [打印本頁]

作者: rneville    時間: 2009-3-5 02:24     標題: [團購諮詢] r尼維爾 迷你王/自由JET 墨水墨盒團

所有貨品將於SSP(星期一至六) 面交 或 A shop(星期一至日) 交易
請注意, 選擇A shop交收之人士將須繳交HK$5存取費
本團之玩具產品皆提供7日私保
本團之墨水產品並提供任何保養, 請取貨時檢查清楚!!!

團友須知
1.所有選擇郵寄者皆須入全數
2.所有訂購HKD100或以上, 皆須落訂HKD50.即99或以下唔使入數!
3.入數後, 請記得將入數紙掃描及傳送給在下.
或請於入數時多入零頭(例: 如需入數HK$50, 則於櫃員機按50.03)
4.請記得留下聯絡電話
5.收到到貨通知後方才需要決對面交地點, 取貨詳程將會到貨之時PM閣下
6.請注意!!!用左任何非原裝墨水, 你部機係會失去原廠保養, 敬請留意!
7.本人特別為EPC會員提供免費開墨盒服務
8.落ORDER格式 (請各位跟一跟, 方便我快D可以幫大家落貨)
例子1)
登入名稱: rneville
訂購物品:
墨水 迷你王 HP用 染料墨水 黑 x1 黃 x 1
迷你王 Epson 用 染料抹水 紅x1
Freejet Epson 用 染料墨水 黑 x 4
含墨墨盒 Brother LC51 x1
空墨盒 Epson CX5500 x1


所有貨品亦可選擇郵寄, 惟郵寄風險為不可保風險, 寄失將不獲賠償. 團友可以選擇加HK$13用掛號信件免除風險 (貨品會用氣珠膠紙包好方才寄出)

所有墨水郵費為HK$4/支, HK$8/2支, 如此類推
所有空墨盒郵費為HK$3/套, HK$6/2套,  如此類推
所有含墨墨盒郵費為HK$5/套, HK$10/2套,  如此類推
所有連供系統郵費為HK$20/套, HK$40/2套, 如此類推
(要郵寄好多PM我另計)
作者: rneville    時間: 2009-3-5 02:28

填充墨盒及連供價錢
連供同填充D價錢唔該禁入黎睇, 我用唔掂EPC forum個內置表格
連供填充皆選用迷你王, Quality 有保證!


墨水 ( 全部每支獨立附送入墨針筒,  如果唔識入, 可以面交個時帶埋個墨盒, 即場教你)

迷你王 染料墨水 適用於EPSON, CANON, BROTHER, HP 任何機型
可供選擇顏色 - 黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 淺黑 (LK), 淺藍 (LC), 淺紅 (LM)
唔理買幾多都係每支$20

迷你王 防水 顏料墨水 適用於EPSON標明 DuraBrite機型及 CANON 可使用填充墨盒機型
可供選擇顏色 - 黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 淺藍 (LC), 淺紅 (LM)
唔理買幾多都係每支$40
[attach]810433[/attach]



Freejet 染料墨水 適用於EPSON, CANON, BROTHER, HP 任何機型
可供選擇顏色 - 黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 淺藍 (LC), 淺紅 (LM)
唔理買幾多都係每支$20
[attach]810432[/attach]

洗墨頭水 - (請自己去藥房買支普通消毒火酒就okay)

[ 本帖最後由 rneville 於 2009-3-5 21:50 編輯 ]
作者: rneville    時間: 2009-3-5 02:29

過10人有興趣, 立即開團!
作者: DarkHero    時間: 2009-3-5 03:05

有興趣
作者: newbox    時間: 2009-3-5 13:06

用連續供墨系統 同 原廠墨盒填充 有咩分別
作者: CheeseJai    時間: 2009-3-5 13:12

何處面交?
作者: ecorange    時間: 2009-3-5 13:17

我用緊hp6310
請問邊款岩?
同埋拎貨時可唔可以教我點用?
作者: rneville    時間: 2009-3-5 15:37

原帖由 newbox 於 2009-3-5 13:06 發表
用連續供墨系統 同 原廠墨盒填充 有咩分別

分別在於要駁喉, 用原裝墨盒填充就係就咁用返你原本個墨盒入墨
作者: rneville    時間: 2009-3-5 15:42

原帖由 CheeseJai 於 2009-3-5 13:12 發表
何處面交?

所有貨品將於SSP(星期一至六) 面交 或 A shop(星期一至日) 交易
作者: rneville    時間: 2009-3-5 15:43

原帖由 ecorange 於 2009-3-5 13:17 發表
我用緊hp6310
請問邊款岩?
同埋拎貨時可唔可以教我點用?

就咁買墨水就可以, 當然可以教你用
K C M Y
作者: rneville    時間: 2009-3-5 16:03

原帖由 DarkHero 於 2009-3-5 03:05 發表
有興趣

1人~
作者: warcraft    時間: 2009-3-5 16:26

有興趣
作者: newbox    時間: 2009-3-5 16:41

迷你王 染料墨水$40 同$20 有咩分別,同埋係咪水性墨??
作者: DarkHero    時間: 2009-3-5 17:39

原帖由 newbox 於 2009-3-5 16:41 發表
迷你王 染料墨水$40 同$20 有咩分別,同埋係咪水性墨??

係幾多mm?
防唔防水?
作者: kamchung322    時間: 2009-3-5 17:54

有興趣, 想问清楚Epson T20是否已有永久晶片?
作者: ecorange    時間: 2009-3-5 20:05

原帖由 rneville 於 2009-3-5 15:43 發表

就咁買墨水就可以, 當然可以教你用
K C M Y

咁再問一下迷你王同freejet有咩分別?
邊隻好d?
作者: raymondchan338    時間: 2009-3-5 20:24

有興趣
作者: SCCH    時間: 2009-3-5 20:37

有興趣
作者: pigmich    時間: 2009-3-5 20:48

最衰冇 Lexmark......
作者: poontat2000    時間: 2009-3-5 21:33

有興趣買阿
如果個頭塞可以點做,我用緊的是canon的pg-41,可唔可以當時教一教我阿??
作者: shingzhk    時間: 2009-3-5 21:46

有興趣,另外問
Hp有冇空盒? (21,22號)
作者: rneville    時間: 2009-3-5 21:51

原帖由 newbox 於 2009-3-5 16:41 發表
迷你王 染料墨水$40 同$20 有咩分別,同埋係咪水性墨??

40係防水顏料
20係會化既染料
作者: newbox    時間: 2009-3-5 21:55

有興趣
作者: rneville    時間: 2009-3-5 22:34

原帖由 shingzhk 於 2009-3-5 21:46 發表
有興趣,另外問
Hp有冇空盒? (21,22號)

空盒就冇, 代用盒就有, 多人有興趣可以搞埋
作者: rneville    時間: 2009-3-5 22:35

原帖由 kamchung322 於 2009-3-5 17:54 發表
有興趣, 想问清楚Epson T20是否已有永久晶片?

是的~
作者: rneville    時間: 2009-3-5 22:51

原帖由 ecorange 於 2009-3-5 20:05 發表

咁再問一下迷你王同freejet有咩分別?
邊隻好d?

Miniking 相對較深/平實
freejet 相對較淺/鮮豔

我建議 文件打印用miniking
相片打印用freejet
作者: hin618    時間: 2009-3-5 23:47

你好 我用canon mp150
得2個 元裝墨pg40 cl41

想自己入墨

至平方法可以點??
作者: rneville    時間: 2009-3-6 00:01

原帖由 hin618 於 2009-3-5 23:47 發表
你好 我用canon mp150
得2個 元裝墨pg40 cl41

想自己入墨

至平方法可以點??

團購4支墨水, K C M Y各 1, 面交時帶埋個墨盒, 我幫你將個墨盒改裝, 就係咁, total都係8草
作者: hin618    時間: 2009-3-6 01:26

好抵!
想問搞得成最快要幾耐?
因為我就CE 諗住copy past paper用
------
如果唔係就搵yahoo 貴小小.. 5支墨 140...
作者: shingzhk    時間: 2009-3-6 02:15

我用Hp機,21,22號墨,
感我係咪用唔到有防水果隻墨?(其實唔緊要 )
想問下另外果2隻有咩分別
另外,打完之後,有冇方法可以令部機detect到餘墨量?
我之前自己打完,永遠都會show缺墨
另外想買21,22號盒,有冇呢請問? (有時唔小心打到出黎哂/ 彩色打錯格  令個盒報銷,之後要為個盒買過盒)
作者: aiken    時間: 2009-3-6 05:25

請問可唔可以淨買epson t007 t008永久晶片?因早幾團前買左套連供,宜家塊永久晶片壞左用唔到!
作者: 200801    時間: 2009-3-6 09:15

原帖由 rneville 於 2009-3-6 00:01 發表

團購4支墨水, K C M Y各 1, 面交時帶埋個墨盒, 我幫你將個墨盒改裝, 就係咁, total都係8草

有興趣
作者: shift2    時間: 2009-3-6 09:26

有興趣
之前x膠左買4支針都25蚊
作者: shift2    時間: 2009-3-6 09:28

錯post

[ 本帖最後由 shift2 於 2009-3-6 09:29 編輯 ]
作者: newbox    時間: 2009-3-6 09:38

canon mp180 用唔用到迷你王$40果隻防水顏料??

[ 本帖最後由 newbox 於 2009-3-6 11:04 編輯 ]
作者: fm1128    時間: 2009-3-6 11:00     標題: 回覆 35# 的帖子

HP Officejet Pro L7590
1.  用唔用 到防水顏料?
2.  可否幫我將個原裝墨盒改裝?
    或有沒有代用盒?多少錢?
作者: PIN    時間: 2009-3-6 16:24

原帖由 rneville 於 2009-3-6 00:01 發表

團購4支墨水, K C M Y各 1, 面交時帶埋個墨盒, 我幫你將個墨盒改裝, 就係咁, total都係8草

咁駛唔駛要用完原裝墨至可以將墨盒改裝架?
作者: IJ    時間: 2009-3-6 16:32

有興趣
作者: ivan1612    時間: 2009-3-6 16:43

想問有無d墨水係防光??  因為有時印左d相出黎 過一排就會退色...
作者: Neroli    時間: 2009-3-6 16:44

想問TX 100可唔可以用代用墨? 同依家有冇永久晶片?
應該買邊隻好?

[ 本帖最後由 Neroli 於 2009-3-6 16:48 編輯 ]
作者: cghncghn    時間: 2009-3-6 18:19

HP21 22, 係咪用MINIKING??
你會係A SHOP教埋點打針??
作者: 日本啟人    時間: 2009-3-6 18:40

咁開團預埋我
我要 CMY KX2 染料墨
作者: raymondchan338    時間: 2009-3-6 19:56

有無防UV墨水?
(I saw that in Yahxx).
作者: hk888    時間: 2009-3-7 14:41

迷你王 染料墨水  系咪hp 同 epson 機都可以共用同一支的?定話要分開買?thz
作者: shingzhk    時間: 2009-3-7 21:07

樓主返黎未
我話急唔急,上次買果支用哂要買
開得成團未?
作者: newbox    時間: 2009-3-7 21:24

原帖由 shingzhk 於 2009-3-7 21:07 發表
樓主返黎未
我話急唔急,上次買果支用哂要買
開得成團未?

我支黑色都就用哂,等緊樓主開團

[ 本帖最後由 newbox 於 2009-3-7 21:31 編輯 ]
作者: 170402    時間: 2009-3-7 21:55

樓主~
我用EPSON c79既
想問下係吾係$55已經有曬4隻色既空墨盒架?

同埋一樽廿蚊既Freejet墨可以入滿幾多次?


而且可吾可以4隻色既墨都入曬黑色架?
作者: calvin928chan    時間: 2009-3-7 23:24

我用epson ... cx3900
已有代用墨盒~

咁補沖墨 應該用邊d? & 幾$ 一套(4色)
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:03

原帖由 pigmich 於 2009-3-5 20:48 發表
最衰冇 Lexmark......

lexmark 可以用freejet開孔打針
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:03

原帖由 poontat2000 於 2009-3-5 21:33 發表
有興趣買阿
如果個頭塞可以點做,我用緊的是canon的pg-41,可唔可以當時教一教我阿??

冇問題
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:03

原帖由 shingzhk 於 2009-3-5 21:46 發表
有興趣,另外問
Hp有冇空盒? (21,22號)

星期一有代用盒價錢
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:04

原帖由 aiken 於 2009-3-6 05:25 發表
請問可唔可以淨買epson t007 t008永久晶片?因早幾團前買左套連供,宜家塊永久晶片壞左用唔到!

冇淨晶片. 唔好意思
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:04

原帖由 newbox 於 2009-3-6 09:38 發表
canon mp180 用唔用到迷你王$40果隻防水顏料??

唔建議用, 會塞
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:06

原帖由 fm1128 於 2009-3-6 11:00 發表
HP Officejet Pro L7590
1.  用唔用 到防水顏料?
2.  可否幫我將個原裝墨盒改裝?
    或有沒有代用盒?多少錢?

1. 用唔到
2. 可以改, very easy. 都有代用盒. 星期一先有價錢
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:06

原帖由 PIN 於 2009-3-6 16:24 發表

咁駛唔駛要用完原裝墨至可以將墨盒改裝架?

唔需要
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:07

原帖由 ivan1612 於 2009-3-6 16:43 發表
想問有無d墨水係防光??  因為有時印左d相出黎 過一排就會退色...

防光就主要睇你用咩相紙...
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:08

原帖由 Neroli 於 2009-3-6 16:44 發表
想問TX 100可唔可以用代用墨? 同依家有冇永久晶片?
應該買邊隻好?

TX100可以用代用墨
有永久晶片
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:08

原帖由 Neroli 於 2009-3-6 16:44 發表
想問TX 100可唔可以用代用墨? 同依家有冇永久晶片?
應該買邊隻好?

買邊隻好就睇你喜好
代用墨盒星期一晚會有價錢
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:09

原帖由 cghncghn 於 2009-3-6 18:19 發表
HP21 22, 係咪用MINIKING??
你會係A SHOP教埋點打針??

Hp21, 22用miniking染料或freejet染料都冇問題
A SIR 容許的話我冇問題
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:10

原帖由 raymondchan338 於 2009-3-6 19:56 發表
有無防UV墨水?
(I saw that in Yahxx).

介唔介意pm比條link我睇睇係咩東東?
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:11

原帖由 hk888 於 2009-3-7 14:41 發表
迷你王 染料墨水  系咪hp 同 epson 機都可以共用同一支的?定話要分開買?thz

miniking要分開買, 唔能夠共用. 共用會有色偏. (當然你可以自己調教翻啦)
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:14

原帖由 calvin928chan 於 2009-3-7 23:24 發表
我用epson ... cx3900
已有代用墨盒~

咁補沖墨 應該用邊d? & 幾$ 一套(4色)

cx3900代用墨盒唔建議用代用墨盒填充
作者: rneville    時間: 2009-3-8 01:15

原帖由 shingzhk 於 2009-3-7 21:07 發表
樓主返黎未
我話急唔急,上次買果支用哂要買
開得成團未?

返來...等埋代用墨個價一次過星期1晚開團
作者: rickrick    時間: 2009-3-8 01:24

我有興趣呀
用緊 Canon MP988
請指教可以用代用墨、代用盒嗎?
作者: patrickwong55    時間: 2009-3-8 12:35

我係用hp deskjet f370,想問可用邊隻墨水............

迷你王 染料墨水和Freejet 染料墨水有甚麼分別....................

Thanks............

[ 本帖最後由 patrickwong55 於 2009-3-8 12:41 編輯 ]
作者: andy255    時間: 2009-3-8 15:09

why have not for Epson CX1500? 38 and 39 is ok?
thanks!
作者: lic    時間: 2009-3-8 15:58

有興趣HP21/22代用盒, 原裝果套打左太多次, 神神地.
作者: kaho1009    時間: 2009-3-8 18:29

原帖由 rneville 於 2009-3-6 00:01 發表

團購4支墨水, K C M Y各 1, 面交時帶埋個墨盒, 我幫你將個墨盒改裝, 就係咁, total都係8草

我都有興趣咁架,我用cx3900,洗唔洗用晒入邊d墨先比你開?
作者: orzz    時間: 2009-3-8 19:35

之前同你買左套miniking
但黑色用晒
買Freejet黑色頂上,其他顏色用翻miniking得唔得
作者: RoonandRon    時間: 2009-3-8 23:47

我又要......

訂購物品:
1) 迷你王 防水 顏料墨水
    黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 各1支
2) CX5500 填充墨盒
    T0731(黑), T0732(青), T0733(洋紅), T0734(黃), 各1

咁樣既配置比CX5500岩嗎?? THZ
作者: shingzhk    時間: 2009-3-9 01:47

其實一支幾多mL?
(有冇得令部機重新detect墨量?)
作者: cghncghn    時間: 2009-3-9 10:33

樓主幾時開團??好期待!!
作者: calvin928chan    時間: 2009-3-9 13:05

原帖由 rneville 於 2009-3-8 01:14 AM 發表

cx3900代用墨盒唔建議用代用墨盒填充


-__-下? 點解既~
即係咁啵.. 每隻色既墨盒入邊 都有一個窿 俾你將 補充墨 注入 去架啵 0.0
作者: fm1128    時間: 2009-3-9 15:37

原帖由 rneville 於 2009-3-8 01:06 發表

1. 用唔到
2. 可以改, very easy. 都有代用盒. 星期一先有價錢



thank you.
作者: AlexKan222    時間: 2009-3-9 16:52

空墨盒可改連供?
部cx3700 唔知點解用連供時冇黃墨鏡
但用返orginal 就有黃墨
係啲墨有事多定個連供有事多(個連供用左五年幾)?
thx
作者: jason930    時間: 2009-3-9 20:19

any 連供for
canon ip3000
部機用
BCI-3eBK
BCI-6c
BCI-6m
BCI-6y

or 填充空墨盒 可唔可以用原裝去整
thx

[ 本帖最後由 jason930 於 2009-3-9 20:22 編輯 ]
作者: raymondchan338    時間: 2009-3-10 14:46

原帖由 rneville 於 2009-3-8 01:10 發表

介唔介意pm比條link我睇睇係咩東東?


http://hk.f2.page.auctions.yahXX.com/hk/auction/b7900193
作者: orzz    時間: 2009-3-10 19:10

del

[ 本帖最後由 orzz 於 2009-3-10 19:12 編輯 ]
作者: rneville    時間: 2009-3-10 19:16

開左團了``````
作者: 神3掃把佬    時間: 2009-3-10 19:26

咁我有原裝hp 27,28個墨盒係咪即係我買迷你王既黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 就可以?
作者: rneville    時間: 2009-3-10 19:33

原帖由 神3掃把佬 於 2009-3-10 19:26 發表
咁我有原裝hp 27,28個墨盒係咪即係我買迷你王既黑(K), 藍 (C), 黃 (Y), 紅 (M), 就可以?

yes yes yes
作者: AlexKan222    時間: 2009-3-10 21:53

最遲幾時落?
因為同人買要問下人
thx
作者: Van仔    時間: 2009-5-11 01:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2