Board logo

標題: [徵求] 新款電量計 [打印本頁]

作者: emosdnah    時間: 2009-2-21 00:06     標題: 新款電量計

好似方便好多 夾就無線有reading. 話批價都係20USD
如果肯賣香港做好了. 有埋公司,唔知有無人有興趣 及有無大大幫手
[attach]804660[/attach]
作者: aragornbb    時間: 2009-2-21 00:24

有咩用嫁....
作者: hunterxxxyin    時間: 2009-2-21 00:35

原帖由 aragornbb 於 2009-2-21 00:24 發表
有咩用嫁....

我估...這是watt meter
不過我不明白樓主說的 如果肯賣香港做好了    ....|||
作者: 170402    時間: 2009-2-21 00:40

原帖由 hunterxxxyin 於 2009-2-21 00:35 發表

我估...這是watt meter
不過我不明白樓主說的 如果肯賣香港做好了    ....|||



應該係話香港冇得賣
作者: aragornbb    時間: 2009-2-21 00:48

無線電量計 ?? 點無線...有冇第二張相睇呀??
作者: 170402    時間: 2009-2-21 00:49

原帖由 aragornbb 於 2009-2-21 00:48 發表
無線電量計 ?? 點無線...有冇第二張相睇呀??

係有個夾 夾住條電線
再傳d資料比部機


內文有講的
作者: DarkHero    時間: 2009-2-21 00:52

hk 唔知會唔會派呢
作者: calvin928chan    時間: 2009-2-21 11:52

-__-咁同平時 電工.... 個d 黃色果個 量度有幾多電既鉗... 有咩分別....? 最多只係個樣... 大小....
如果做到-v-" 140蚊以下就好
作者: oo0t0oo    時間: 2009-2-21 14:40

就梗夾住就可以良到, 梗good.
作者: shingzhk    時間: 2009-2-21 19:46

冇乜用,想人點夾?磨開條電線? 拉出少少個插?
作者: Ah_phun    時間: 2009-2-22 00:25

原帖由 shingzhk 於 2009-2-21 07:46 PM 發表
冇乜用,想人點夾?磨開條電線? 拉出少少個插?




唔使架
好似唔使掂到tim
但係原理就唔知...
作者: emosdnah    時間: 2009-2-23 00:33

隔住包膠都有reading的. 的而且確係同電工用既原理差唔多, 不過少左wireless 同電費計算 批發出外國都係20USD, 我就唔覺得仲有得平
作者: lorym    時間: 2009-2-23 12:13

如果只係百幾蚊我又唔覺得貴喎。
作者: vincent_mak    時間: 2009-2-23 17:38

應該唔係就咁夾住條電線咁 easy.  如果夾晒3條電線會 Null 左個 current,
同埋只係夾會  omit 左 Power Factor 的影响

[ 本帖最後由 vincent_mak 於 2009-2-23 17:38 編輯 ]
作者: asdf913    時間: 2009-2-26 13:37

i am quite interested
作者: WHO    時間: 2009-2-27 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manhattan    時間: 2009-2-28 10:56

會唔會好唔准
作者: witon    時間: 2009-3-1 07:06

原帖由 vincent_mak 於 2009-2-23 17:38 發表
應該唔係就咁夾住條電線咁 easy.  如果夾晒3條電線會 Null 左個 current,
同埋只係夾會  omit 左 Power Factor 的影响


應該已計理, 如果系夾住甘用skin effect 計出current 果個wave. power factor 已經計埋

correct me if I am wrong
作者: akiro    時間: 2009-3-1 08:35

如果就咁夾電線就得真係好好用WO
新科技野 仲要咁平
有無詳細的資料 名同型號 準確度 使用方法?
作者: madcc    時間: 2009-3-2 13:48

有點興趣喔..不知道最近怎樣
作者: yy203143    時間: 2009-3-2 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trigger74    時間: 2009-6-30 14:20

呢個係我舊公司 幫個客設計同生產的product, 最好唔好有high expectation.

同埋, 呢個並不是true power meter, 只係靠induce current, 所以個 tolerance 大概 +/-5%

佢地都有planning做true power meter 但係咁耐都冇.....

[ 本帖最後由 trigger74 於 2009-6-30 14:24 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2