作者: emosdnah 時間: 2009-2-21 00:06 標題: 新款電量計
好似方便好多 夾就無線有reading. 話批價都係20USD
如果肯賣香港做好了. 有埋公司,唔知有無人有興趣 及有無大大幫手
[attach]804660[/attach]
作者: aragornbb 時間: 2009-2-21 00:24
有咩用嫁....
作者: hunterxxxyin 時間: 2009-2-21 00:35
我估...這是watt meter
不過我不明白樓主說的 如果肯賣香港做好了 ....|||
作者: 170402 時間: 2009-2-21 00:40
應該係話香港冇得賣
作者: aragornbb 時間: 2009-2-21 00:48
無線電量計 ?? 點無線...有冇第二張相睇呀??
作者: 170402 時間: 2009-2-21 00:49
係有個夾 夾住條電線
再傳d資料比部機
內文有講的
作者: DarkHero 時間: 2009-2-21 00:52
hk 唔知會唔會派呢
作者: calvin928chan 時間: 2009-2-21 11:52
-__-咁同平時 電工.... 個d 黃色果個 量度有幾多電既鉗... 有咩分別....? 最多只係個樣... 大小....
如果做到-v-" 140蚊以下就好
作者: oo0t0oo 時間: 2009-2-21 14:40
就梗夾住就可以良到, 梗good.
作者: shingzhk 時間: 2009-2-21 19:46
冇乜用,想人點夾?磨開條電線? 拉出少少個插?
作者: Ah_phun 時間: 2009-2-22 00:25
唔使架
好似唔使掂到tim
但係原理就唔知...
作者: emosdnah 時間: 2009-2-23 00:33
隔住包膠都有reading的. 的而且確係同電工用既原理差唔多, 不過少左wireless 同電費計算 批發出外國都係20USD, 我就唔覺得仲有得平
作者: lorym 時間: 2009-2-23 12:13
如果只係百幾蚊我又唔覺得貴喎。
作者: vincent_mak 時間: 2009-2-23 17:38
應該唔係就咁夾住條電線咁 easy. 如果夾晒3條電線會 Null 左個 current,
同埋只係夾會 omit 左 Power Factor 的影响
[ 本帖最後由 vincent_mak 於 2009-2-23 17:38 編輯 ]
作者: asdf913 時間: 2009-2-26 13:37
i am quite interested
作者: WHO 時間: 2009-2-27 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manhattan 時間: 2009-2-28 10:56
會唔會好唔准
作者: witon 時間: 2009-3-1 07:06
原帖由 vincent_mak 於 2009-2-23 17:38 發表
應該唔係就咁夾住條電線咁 easy. 如果夾晒3條電線會 Null 左個 current,
同埋只係夾會 omit 左 Power Factor 的影响
應該已計理, 如果系夾住甘用skin effect 計出current 果個wave. power factor 已經計埋
correct me if I am wrong
作者: akiro 時間: 2009-3-1 08:35
如果就咁夾電線就得真係好好用WO
新科技野 仲要咁平
有無詳細的資料 名同型號 準確度 使用方法?
作者: madcc 時間: 2009-3-2 13:48
有點興趣喔..不知道最近怎樣
作者: yy203143 時間: 2009-3-2 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trigger74 時間: 2009-6-30 14:20
呢個係我舊公司 幫個客設計同生產的product, 最好唔好有high expectation.
同埋, 呢個並不是true power meter, 只係靠induce current, 所以個 tolerance 大概 +/-5%
佢地都有planning做true power meter 但係咁耐都冇.....
[ 本帖最後由 trigger74 於 2009-6-30 14:24 編輯 ]

