標題: [交換] 7-11 One Piece 交換區 [打印本頁]
作者: L 時間: 2013-10-17 17:18 標題: 7-11 One Piece 交換區
本帖最後由 L 於 2013-10-21 07:13 編輯
現有多: 山治/羅賓/女帝/布魯克 /卓洛 (全部有盒,未開黑袋)
只賣
可以郵寄。
作者: edwinp 時間: 2013-10-17 17:35
有興趣~~
暫時多左隻芬奇, 遲幾日可能會再換多幾隻, 可以到時先再交換~~
(我都係住將軍澳區)
作者: fishing_tonny 時間: 2013-10-17 21:12
鳥索普換女帝(我住藍田),
可將軍澳,坑口MTR交收!
作者: cwlai888 時間: 2013-10-19 09:28
本帖最後由 cwlai888 於 2013-10-19 16:31 編輯
7-11 ONE PICE公仔 有女帝想換喬巴
柴灣MTR交換,有意PM留電話
