標題: [徵求] 收可上網 SIM一張 [打印本頁]
作者: Jamie06 時間: 2012-5-25 14:57 標題: 收可上網 SIM一張
本帖最後由 Jamie06 於 2012-5-28 19:28 編輯
PM, PLS
唔要micro sim
將軍澳/觀塘線
作者: Jamie06 時間: 2012-5-28 19:28
push~~
作者: JIMillim 時間: 2012-5-29 00:17
我有張人仔儲值卡, 有百幾蚊, 你出幾多?
