Board logo

標題: [徵求] 收可上網 SIM一張 [打印本頁]

作者: Jamie06    時間: 2012-5-25 14:57     標題: 收可上網 SIM一張

本帖最後由 Jamie06 於 2012-5-28 19:28 編輯

PM, PLS
唔要micro sim
將軍澳/觀塘線
作者: Jamie06    時間: 2012-5-28 19:28

push~~
作者: JIMillim    時間: 2012-5-29 00:17

我有張人仔儲值卡, 有百幾蚊, 你出幾多?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2