標題: [徵求] 高清機頂盒 [打印本頁]
作者: ar2 時間: 2012-4-29 00:26 標題: 高清機頂盒
有意提供資料,出價
作者: 森林之王 時間: 2012-4-29 10:27
本帖最後由 森林之王 於 2012-4-29 10:30 編輯
EIGHT 8 三合一岩唔岩?!
DVD/ HDTV 3合1 播放器 DR201
作者: 小明~ 時間: 2012-4-29 20:01
本帖最後由 小明~ 於 2012-4-29 20:03 編輯
OLEVIA ZMT-620TA
2007年12月4號購入,冇單冇盒有遙控
交過畀其他師兄整過
色差唔work
作者: ar2 時間: 2012-4-30 01:20
本帖最後由 ar2 於 2012-4-30 01:21 編輯
咩型號!咩功能!可play 咩格式!用usb play 到嗎?有冇錄影?
咩配件!幾多年機?
作者: lam3010 時間: 2012-4-30 02:05
咦, 我有性趣
PM 價
樓主, 唔好意思…

