Board logo

標題: [操作疑難] 網絡世界 [打印本頁]

作者: qxwzevrc    時間: 2024-12-28 21:15     標題: 網絡世界

其實上得網,係咪都係統一某個網絡機構管理??

但係我又感覺用唔同裝置上網講野,會有唔同既運作,而且會某程度影響到現實。
即係,我用電腦上網講野,同我用電話上網講野,對現實既影響我覺得有d唔同。

至於唔用上網既野,例如電台、電視。係咪都係電力部門管理??
但係,佢地通常講既野可以講差天共地。電腦比較可以暢所欲言,真又有假又有,但起碼我地可以講真野先啦。
作者: jetdone    時間: 2024-12-31 00:07

本帖最後由 jetdone 於 2024-12-31 00:08 編輯

你係行裏人就知同一間公司, 一個手機APP和網頁版係兩個系統, 所以要同步都係靠後台API, 之後再搵人寫個門面俾人用, 所以現實中不同步是合理, 但是在用家角度互聯互通才是王道吧.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2