作者: peterchu1 時間: 2024-7-18 10:16 標題: vmware 仲有咩係免費使用
我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm
到時 expired 左 , 我可以將呢幾個 vm 放去邊度行 ? player , workstation 仲係免費嗎 ?
esxi 無左免費 , 有無平既方法可以繼續用到 ?
thanks
作者: boy168 時間: 2024-7-18 10:24
本帖最後由 boy168 於 2024-7-18 10:25 編輯
我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm
到時 expired 左 , 我可 ...
peterchu1 發表於 2024-7-18 10:16
用緊esxi 乜 version先 ?
作者: billy246520 時間: 2024-7-18 14:24
回覆 1# peterchu1
https://www.ithome.com.tw/news/162908
"VMware開放個人免費使用Workstation Pro與Fusion Pro"
作者: peterchu1 時間: 2024-7-18 15:42
8.2
作者: boy168 時間: 2024-7-18 15:51
如果想用番 esxi, 可以用 ver 7 or ver 6.7, 網上都找到license.
作者: peterchu1 時間: 2024-7-18 15:53
如果用番 ver 7 or ver 6.7, 宜家仲有合法的 license key ?
作者: boy168 時間: 2024-7-18 15:54
網上找到
作者: peterchu1 時間: 2024-7-18 17:26
咁咪要重新裝過 ver 7 ?
作者: gpx105 時間: 2024-7-18 21:49
回覆 8# peterchu1
冇錯
作者: s84292 時間: 2024-7-26 14:36
我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm
到時 expired 左 , 我可 ...
peterchu1 發表於 2024-7-18 02:16
現在使用者只需透過support.broadcom.com註冊,並下載Workstation Pro與Fusion Pro即可取得它們的免費使用版。

