Board logo

標題: vmware 仲有咩係免費使用 [打印本頁]

作者: peterchu1    時間: 2024-7-18 10:16     標題: vmware 仲有咩係免費使用

我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm

到時 expired 左 , 我可以將呢幾個 vm 放去邊度行 ? player , workstation 仲係免費嗎 ?

esxi 無左免費 , 有無平既方法可以繼續用到 ?

thanks
作者: boy168    時間: 2024-7-18 10:24

本帖最後由 boy168 於 2024-7-18 10:25 編輯
我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm

到時 expired 左 , 我可 ...
peterchu1 發表於 2024-7-18 10:16


用緊esxi 乜 version先 ?
作者: billy246520    時間: 2024-7-18 14:24

回覆 1# peterchu1


    https://www.ithome.com.tw/news/162908

"VMware開放個人免費使用Workstation Pro與Fusion Pro"
作者: peterchu1    時間: 2024-7-18 15:42

用緊esxi 乜 version先 ?
boy168 發表於 2024-7-18 10:24


8.2
作者: boy168    時間: 2024-7-18 15:51

8.2
peterchu1 發表於 2024-7-18 15:42


如果想用番 esxi, 可以用 ver 7 or ver 6.7, 網上都找到license.
作者: peterchu1    時間: 2024-7-18 15:53

如果想用番 esxi, 可以用 ver 7 or ver 6.7, 網上都找到license.
boy168 發表於 2024-7-18 15:51


如果用番 ver 7 or ver 6.7, 宜家仲有合法的 license key ?
作者: boy168    時間: 2024-7-18 15:54

如果用番 ver 7 or ver 6.7, 宜家仲有合法的 license key ?
peterchu1 發表於 2024-7-18 15:53


網上找到
作者: peterchu1    時間: 2024-7-18 17:26

如果想用番 esxi, 可以用 ver 7 or ver 6.7, 網上都找到license.
boy168 發表於 2024-7-18 15:51


咁咪要重新裝過 ver 7  ?
作者: gpx105    時間: 2024-7-18 21:49

回覆 8# peterchu1


    冇錯
作者: s84292    時間: 2024-7-26 14:36

我上年裝左個 esxi server , 剛睇到彈出黎話仲有 60日就 expire , 我起左幾個 vm

到時 expired 左 , 我可 ...
peterchu1 發表於 2024-7-18 02:16



現在使用者只需透過support.broadcom.com註冊,並下載Workstation Pro與Fusion Pro即可取得它們的免費使用版。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2