Board logo

標題: 公司用MS Office 2021 點樣買最平? [打印本頁]

作者: nelson    時間: 2022-9-5 09:50     標題: 公司用MS Office 2021 點樣買最平?

公司15人用緊多年前買落2013版既license, 經過2次換電腦,
前前後後都裝過40-50次都仲裝到
想知依家買2021版, 仲有無呢一類license, 定係要每一部機買一隻license
作者: a99    時間: 2022-9-5 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelson    時間: 2022-9-5 10:19

本帖最後由 nelson 於 2022-9-5 12:05 編輯

有d web service要connect去Office 365 sever,
但唔再support Office 2013





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2