標題: 有個 email 次次都自動去左 junk box , 點樣可以自動去番 inbox [打印本頁]
作者: peterchu1 時間: 2021-6-16 17:58 標題: 有個 email 次次都自動去左 junk box , 點樣可以自動去番 inbox
可以設到見到呢個 sender 都去 inbox , 唔再去 junk box 嗎 ?
thanks
作者: toylet 時間: 2021-6-16 23:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchu1 時間: 2021-6-17 09:24
本帖最後由 peterchu1 於 2021-6-17 09:48 編輯
Pop3 , outlook client , O365
message filter 在 outlook 上面設的嗎 ? ( 我唔係 exchange 既 admin , 我係普通 user , 只可改 user 設定 )
謝謝
作者: toylet 時間: 2021-6-17 20:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

