Board logo

標題: 有個 email 次次都自動去左 junk box , 點樣可以自動去番 inbox [打印本頁]

作者: peterchu1    時間: 2021-6-16 17:58     標題: 有個 email 次次都自動去左 junk box , 點樣可以自動去番 inbox

可以設到見到呢個 sender 都去 inbox , 唔再去 junk box 嗎 ?

thanks
作者: toylet    時間: 2021-6-16 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchu1    時間: 2021-6-17 09:24

本帖最後由 peterchu1 於 2021-6-17 09:48 編輯
POP3? IMAP? Webmail?
大大用乜 program 收 email?
可以用 message filter!
toylet 發表於 2021-6-16 23:29


Pop3 , outlook client , O365

message filter 在 outlook 上面設的嗎 ? ( 我唔係 exchange 既 admin , 我係普通 user , 只可改 user 設定 )

謝謝
作者: toylet    時間: 2021-6-17 20:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2