作者: 1597532468000 時間: 2021-1-14 18:48 標題: 已解決
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-17 21:12 編輯
搞掂了
作者: fred2088 時間: 2021-1-16 13:20
回復 1 #1597532468000
Xnview, batch function ?
via HKEPC Reader for Android
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-16 19:13
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-16 19:16 編輯
回覆 2# fred2088
https://www.xnview.com/en/xnconvert/
It allows to automate editing for your massive photo collections, you can rotate, convert and compress your different images, photos and pictures easily, and apply over 80 actions (like resize, crop, color adjustements, filter, ...)
似乎有用 望望先 多謝
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-17 07:54
回覆 2# fred2088
係唔得既
apng crop完變左png
唔support apng
不過算啦 我已經搞掂左
而家問另一個問題
有冇咩software/website/library可以一次過改晒一堆apng變晒做infinite loop?
作者: tse111 時間: 2021-1-17 16:27
試試
https://isparta.github.io/
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-17 17:41
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-17 18:04 編輯
回覆 5# tse111
又望下先 多謝
回覆 5# tse111
係唔得既
算啦 我繼續搵 唔該你
作者: soccerism 時間: 2021-1-20 00:01
即使問題解決了, 都希望師兄唔好將問題刪去, 造福其他人嘛
作者: fred2088 時間: 2021-1-20 11:39
回復 6 #1597532468000
Po 個solution出嚟
via HKEPC Reader for Android
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-21 17:53
https://products.aspose.app/imaging/image-resize/apng
https://github.com/jsummers/tweakpng
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-25 21:21
https://github.com/xupefei/APNG.NET
呢個C#寫會易睇好多
作者: 孤兒仔 時間: 2021-1-26 11:48
樓主又過橋抽板!
作者: chue 時間: 2021-1-26 11:53
咪又係 WIN10 問題
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-26 22:56
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-26 22:58 編輯
自己解決左自己問題都叫過橋抽板?
而且我已經比左soultion出黎凡事不求人 盡量自己搵答案 先係正確態度
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-26 22:59
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-26 23:06 編輯
點解咁認為呢? 其實唔關windows事
我只不過係搵緊software/library幫我批量改apng
最後都要諗d辦法先用得著
作者: TH30 時間: 2021-1-26 23:18
你咁清高自己搵答案就咪開帖問丫
有人好心答你之後你剷文自私唔益人
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-26 23:52
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-27 01:01 編輯
第一 我有權唔想人知我問過d乜 要知我原本想問咩 其實唔難
第二 我問d野多數都比較冷門 咁易就google到我唔洗係度問啦
第三 提醒功能好似出左d問題完全冇收到通知以致遲左比solution 我亦有回報過問題 個po仲係待審核
[attach]2245792[/attach]
第四 咁伸手黨下下要喂到埋口算唔算自私? 答案唔係老馮要比 而且我覺得自己google搵方法解決先係最有趣
第五 冷門野根本冇即食答案 搵到library用都要自己諗辦法改code
第六 我亦冇打算花太多時間講解獻醜
講完

作者: TH30 時間: 2021-1-27 08:47
你知冷門野網上資源少,到有人答/自己搵到答案
你又去刪帖,即係自打嘴巴,製造惡性循環
作者: 孤兒仔 時間: 2021-1-27 10:27
真係唔知邊啲人係伸手黨,
求人又防人自己隱居吧,已加入名單。
作者: 1597532468000 時間: 2021-1-27 21:37
本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-28 01:51 編輯
回覆 17# TH30
回覆 18# 孤兒仔
我再講多一次 我有權唔想人知我問過d乜 要知我原本想問咩 其實唔難
基於個人私隱 我係剷左文呀 好奇想知有興趣咪pm囉
而且最少有一個方法直接搵得番我原po寫左乜 pm都唔洗
我就當好多人都唔識自己搵 又好好奇想知 又唔想用pm
都唔洗一埋位就用d咁既態度留言話我"又"過橋抽板呢樣果樣呀? 請問我"何曾"有過橋抽板過呢? 你有起過我底咩? 講到我好似經常過橋抽板咁
係呢種態度似伸手黨 似強制要人答 先會令我選擇企硬唔想答
而且我已經交代過我其實我想問d乜
亦都有交低左solution
9#
10#
都講左 冇一個即食答案 自己唔理解就話人呢樣果樣
郁d又話要blacklist 又吹到製造惡性循環
我個世界唔係剩得HKEPC呢度 亦無謂為左d咁瑣碎既事搵野黎嘈
更加冇時間同d不可理喻既人不停嘈交 咬住唔放
為免影響呢度既討論風氣無限上綱上線 如果版主認為個po已冇討論價要鎖post 我唔會反對
有興趣想知原本問咩 可以pm
但其實已經交代過 亦都冇咩咁特別 (我都只係用"最少有一個方法"執番個原post出黎比你咋)
都唔知嘈黎為乜 簡直無聊

作者: ktravis 時間: 2021-1-28 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2021-1-31 10:29
本帖最後由 chue 於 2021-1-31 10:32 編輯
冇計,就係因為冇得睇原文,我入到黎見唔到好自然諗係 WIN10 問題,即樓主而家搵到既方法下次更新有機會唔 WORK
睇返,我都記得我入過係問 RENAME,內文冇左好自然不以為然,呢D我覺得好普通,WIN10 居然要攪到開 TOPIC 問我已唔理
作者: chue 時間: 2021-1-31 10:35
https://www.pkstep.com/archives/7705

