作者: 1phone 時間: 2020-6-27 12:12 標題: 小學生學打中文用乜輸入法好?
我呢D 老餅廿幾年前個個都系學倉頡,而家叫個細路學邊隻好?
作者: TH30 時間: 2020-6-27 12:45
教倉頡,不然就快失傳
作者: thomascheung 時間: 2020-6-27 17:04
小學生上堂有教普通話,用漢語拼音好容易上手
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: would 時間: 2020-6-27 17:08
倉頡
作者: s20012797 時間: 2020-6-27 18:49
打字速度:倉頡>>速成>>六碼
容易上手:六碼>>速成>>倉頡
作者: computer1975 時間: 2020-6-27 20:55
香港一定要倉頡 速成,部部機都會有
併音不是中文繁體字標準,所以不一定有
via HKEPC Reader for Android
作者: RDiver 時間: 2020-6-28 00:02
傳統 : 九方 > 速成 > 倉頡
現代 : 無蝦米 > 倉頡 (手機用速成要逐行掃候選字太低效率)
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2020-6-28 00:06
學到好似班廣州人咁
打字打唔到粵語hang曬機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: itclub852 時間: 2020-6-28 10:32
當然學倉頡
有教學 https://www.ifreesite.com/typing/cangjie-4.htm
作者: peter_chan 時間: 2020-6-30 15:21
手機我都係用速成﹐跟google的輸入法。
好處係會記低你常用的字﹐同埋分拆你會用什麼字﹐會放到最前比你選。
作者: kofz 時間: 2020-6-30 15:27
本帖最後由 kofz 於 2020-6-30 15:29 編輯
正路係倉頡
向祖國學習就拼音
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 士碌架 時間: 2020-6-30 15:34
唔好學 九方 和 快碼
係打得快
但出去搵唔到食
後悔 20年前學了 快碼

作者: 1phone 時間: 2020-7-1 13:07
無蝦米....已經忘記左
作者: xzell 時間: 2020-7-5 19:44
學好倉頡先
作者: oneofthem 時間: 2020-7-5 21:29
一定係倉頡,遲下學校/出嚟社會都係用倉頡速成
作者: Chamberlain 時間: 2020-7-5 22:06
倉頡=少林
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-7-6 10:58
我朋友用粵音輸入法..打字都OK勁啵....
作者: IanW 時間: 2020-7-6 12:32
暫時都不見得有人/系統唔用倉頡.
有乜理由唔去學倉頡呢?
作者: eniao 時間: 2020-7-6 13:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2020-7-6 14:22
倉頡先, 再學國語拼音
打唔倒, 講倒都叫打得出

