Board logo

標題: 小學生學打中文用乜輸入法好? [打印本頁]

作者: 1phone    時間: 2020-6-27 12:12     標題: 小學生學打中文用乜輸入法好?

我呢D 老餅廿幾年前個個都系學倉頡,而家叫個細路學邊隻好?
作者: TH30    時間: 2020-6-27 12:45

教倉頡,不然就快失傳
作者: thomascheung    時間: 2020-6-27 17:04

小學生上堂有教普通話,用漢語拼音好容易上手

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: would    時間: 2020-6-27 17:08

倉頡
作者: s20012797    時間: 2020-6-27 18:49

打字速度:倉頡>>速成>>六碼
容易上手:六碼>>速成>>倉頡
作者: computer1975    時間: 2020-6-27 20:55

香港一定要倉頡 速成,部部機都會有

併音不是中文繁體字標準,所以不一定有

via HKEPC Reader for Android
作者: RDiver    時間: 2020-6-28 00:02

傳統 : 九方 > 速成 > 倉頡
現代 : 無蝦米 > 倉頡 (手機用速成要逐行掃候選字太低效率)
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2020-6-28 00:06

小學生上堂有教普通話,用漢語拼音好容易上手

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
thomascheung 發表於 2020-6-27 17:04

學到好似班廣州人咁
打字打唔到粵語hang曬機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: itclub852    時間: 2020-6-28 10:32

當然學倉頡
有教學 https://www.ifreesite.com/typing/cangjie-4.htm
作者: peter_chan    時間: 2020-6-30 15:21

傳統 : 九方 > 速成 > 倉頡
現代 : 無蝦米 > 倉頡 (手機用速成要逐行掃候選字太低效率) ...
RDiver 發表於 2020-6-28 00:02



    手機我都係用速成﹐跟google的輸入法。

好處係會記低你常用的字﹐同埋分拆你會用什麼字﹐會放到最前比你選。
作者: kofz    時間: 2020-6-30 15:27

本帖最後由 kofz 於 2020-6-30 15:29 編輯
我呢D 老餅廿幾年前個個都系學倉頡,而家叫個細路學邊隻好?
1phone 發表於 2020-6-27 12:12

正路係倉頡

向祖國學習就拼音

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 士碌架    時間: 2020-6-30 15:34

唔好學 九方 和 快碼
係打得快
但出去搵唔到食
後悔  20年前學了 快碼  
作者: 1phone    時間: 2020-7-1 13:07

傳統 : 九方 > 速成 > 倉頡
現代 : 無虾米 > 倉頡 (手機用速成要逐行掃候選字太低效率) ...
RDiver 發表於 2020-6-28 00:02


無蝦米....已經忘記左
作者: xzell    時間: 2020-7-5 19:44

學好倉頡先
作者: oneofthem    時間: 2020-7-5 21:29

學好倉頡先
xzell 發表於 2020-7-5 19:44



一定係倉頡,遲下學校/出嚟社會都係用倉頡速成
作者: Chamberlain    時間: 2020-7-5 22:06

倉頡=少林
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-7-6 10:58

學到好似班廣州人咁
打字打唔到粵語hang曬機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
ccchhhuuunnn 發表於 2020-6-28 00:06



    我朋友用粵音輸入法..打字都OK勁啵....
作者: IanW    時間: 2020-7-6 12:32

暫時都不見得有人/系統唔用倉頡.
有乜理由唔去學倉頡呢?
作者: eniao    時間: 2020-7-6 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2020-7-6 14:22

倉頡先, 再學國語拼音

打唔倒, 講倒都叫打得出





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2