標題: 粵語拼音輸入法 , 請問係點安裝 [打印本頁]
作者: peterchu1 時間: 2020-5-14 14:03 標題: 粵語拼音輸入法 , 請問係點安裝
我用 windows 10 , 想用粵語拼音輸入法 , 試搵過繁體/簡體都無粵語拼音輸入法
請問係咪要另外安裝第 3 方軟件先可以 ?
thanks
作者: 火雲耶神 時間: 2020-5-14 14:18
係!
作者: peterchu1 時間: 2020-5-14 14:35
咁請問應該裝邊個第三方軟件 ?
作者: 第八銅人 時間: 2020-5-14 15:42
我係裝返舊版WInXP/7嗰個 通用輸入法編輯器裝落去,
同以前一樣自己搵個碼表裝
另外我喺Chrome裝Google 輸入工具 揀淨係粵語,Chrome之內通用但係喺Facebook打字會有好多問題
作者: lays 時間: 2020-5-14 19:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 第八銅人 時間: 2020-5-14 21:26
https://556556bt.github.io/HKCantonIME/
我裝過但係覺得好多問題
https://www.cpime.hk/p/cantonese-pinyin-input-software-zh-hk.html
呢個未裝過 因為我唔係好鍾意個介面
俾錢既我都搵到隻
作者: ihmcjacky 時間: 2020-5-14 21:55
最衰google唔出os版粵拼,chrome browser版我覺得好好用
作者: lays 時間: 2020-5-15 00:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atomz 時間: 2020-5-16 05:23
可以用第三方外掛編碼方式匯入字元碼, 首先你要搵一套適合自己輸入的編碼字元表,"canton.ini", 修改/新增入面你常用的編碼, eg. chan = 陳, 有些人會用 chen = 陳.
耐心看完下面的youtube, 抄下所有的步驟. 再跟足來做. 我試過, 100%無問題在最新版win10 1909.
https://youtu.be/hcDx7RhJ1zc
係麻煩d架啦.. 嫌麻煩就別用! 方間仲未有一套一click install.exe就能搞定廣東話輸入法在win10 1909版.
作者: dola 時間: 2020-5-16 11:09
回覆 9# atomz
其實有咖
https://github.com/rime/rime-cantonese
作者: 12234567123 時間: 2020-5-16 22:06
windows 即裝即用
https://github.com/rime/rime-cantonese/releases
作者: atomz 時間: 2020-5-16 22:20
回覆 10# dola
留意返, 香港人用的唔會係粵拼, 正確所用的叫"廣東話輸入法", 拼音都係有好大出入.
ming baak mei?
作者: 第八銅人 時間: 2020-5-17 01:44
回覆 12# atomz
ming baak saai, but kwo ngo jaap gwaan yung yeah lo ping yum, kui do ho yi ga ma biu
作者: jc3338 時間: 2020-5-20 15:28
https://github.com/rime/rime-can ... uecomment-621340295

