標題: 請各 ching 比一比意見,關於 office upgrade? [打印本頁]
作者: P14 時間: 2019-9-26 01:22 標題: 請各 ching 比一比意見,關於 office upgrade?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lok57 時間: 2019-9-26 11:33
全套買
作者: d-snake 時間: 2019-9-26 14:46
私用?
2003用到宜家,即係冇security concern。仲未奶嘢算好彩。
冇script 冇addin,又冇需要開msg 檔,其實冇需要用Outlook。
2003 > 2010 2013 2016 2019 應用上分別唔大。轉其他software只係習唔習慣問題,重要諗舊contact/email轉唔轉到過去。唔想花時間學其他software,又或錢唔係問題當然全套升2019
商用?
應該一早全套升。
要留意,如果你係用pst儲email,新版Outlook一開波會Search indexing 所有email,部機會比較慢(Outlook有機會冇反應),等index完會正常返。
