Board logo

標題: 想請問下哩個軟件叫咩名? [打印本頁]

作者: tcf    時間: 2019-5-3 20:16     標題: 想請問下哩個軟件叫咩名?

youtube 2:55:12果度
個軟件比左上角個cam阻住左睇唔到
想請問下哩個軟件叫咩名?thanks

https://youtu.be/sSOn7eB0dUE?t=10512
作者: killuazaoldyeck    時間: 2019-5-3 20:36

本帖最後由 killuazaoldyeck 於 2019-5-3 20:38 編輯

如果冇記錯Vansi應該用photoscape (你留意下面個工作欄),可能比較舊版
http://www.photoscape.org/ps/main/screenshot.php
作者: tcf    時間: 2019-5-4 16:43

如果冇記錯Vansi應該用photoscape (你留意下面個工作欄),可能比較舊版
...
killuazaoldyeck 發表於 2019-5-3 20:36

原來叫photoscape
一時冇留意個工作欄
謝謝版主





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2