Board logo

標題: [實用軟件] 今時今日仲有冇救機天碟? (補充:救機USB手指制作方法,含WinPE) [打印本頁]

作者: bongbong3481    時間: 2018-12-26 13:07     標題: 今時今日仲有冇救機天碟? (補充:救機USB手指制作方法,含WinPE)

本帖最後由 bongbong3481 於 2019-1-1 11:13 編輯

以前海盜碟橫行年代,成日都有救機天碟,另外自己都有幾碟floppy 黎boot機。

後期,winxp 年代,系統穩定,而且資料另外放其它hd,自己基本上都沒整或吾識整。

近年,用開linux ubuntu,  直接整隻linux ubuntu 版bootable usb 手指(因為自己亂裝亂刪os )。
(睇網上資料,大陸比較流行玩winpe,  例如:老x桃,不過沒信心自用)

續集:
唔覺意搵到一個好好用既軟件叫easy2boot, 聲稱可以多類型OS 既ISO eg. winxp(boot到未試裝)/win7(boot到未試裝)/win8/win10/Linux ubuntu(boot到未試裝)/Winpe(boot到)

網址:http://www.easy2boot.com/download/                     (**註意:要關左防毒先好玩)
Winpe ISO 來源: google "Windows PE 3.0 台灣繁中版"    (**註意:唔知搵番黎既iso 係正版定咩版 ,我只用防毒掃過)

1.裝完就run MAKE_E2B_USB_DRIVE(run as admin), 事先關左防毒,將手指format fat32/NTFS for 4G 以上file
[attach]2102047[/attach]

2.各唔同iso file 放入手指入邊唔同的folder 內
[attach]2102048[/attach]

3.放完iso 後,就係 **手指入邊**  double click  run  MAKE_THIS_DRIVE_CONTIGUOUS
(如果邊個FILE 有問題,佢會通知)
[attach]2102049[/attach]
作者: 觀星是答案    時間: 2018-12-26 13:21

以前海盜碟橫行年代,成日都有救機天碟,另外自己都有幾碟floppy 黎boot機。

後期,winxp 年代,系統穩定 ...
bongbong3481 發表於 2018-12-26 13:07

Windows PE 你都可以自已整
要咩 tools 自已用綠色版加入去

依家甚至可以用 Windows to Go 呢類 tools,將隻手指裝 Windows 直接用都得
作者: a2468    時間: 2018-12-26 19:33

本帖最後由 a2468 於 2018-12-27 09:30 編輯
以前海盜碟橫行年代,成日都有救機天碟,另外自己都有幾碟floppy 黎boot機。

後期,winxp 年代,系統穩定 ...
bongbong3481 發表於 2018-12-26 13:07

老x桃早收山啦.宜家嗰老x桃係假嘅.從 xp 年代 就用PE.宜家運行Ghost都係用winpe.
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-26 19:46

回覆 3# a2468

咁你個winpe 點搞番黎,我只有一個winxp
作者: tse111    時間: 2018-12-26 23:08

本帖最後由 tse111 於 2018-12-26 23:16 編輯

AOMEI® Backupper 標準版免費
[attach]2101297[/attach]
可制作救援碟/USB
自動下載PE
救援usb
[attach]2101299[/attach]
作者: thomas6681    時間: 2018-12-26 23:51

常用天碟
[attach]2101302[/attach]
[attach]2101303[/attach]
[attach]2101304[/attach]
[attach]2101305[/attach]
作者: Kennn    時間: 2018-12-27 05:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a2468    時間: 2018-12-27 07:21

回覆 7# Kennn
easy2boot把iso拖進去就可以啟動.幾年前用easy2boot裝系統.發現裝的系統有的麻煩.用easy2boot運行pe就冇問題.
宜家冇用easy2boot了.
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-27 08:13

回覆 7# Kennn

研究過,自己整有點複雜,上網搵乾淨版算喇
作者: TH30    時間: 2018-12-27 08:48

回覆  Kennn
研究過,自己整有點複雜,上網搵乾淨版算喇
bongbong3481 發表於 2018-12-27 08:13 AM


點知道乾淨版真咪真係乾淨?
作者: a2468    時間: 2018-12-27 08:56

中港台做 PE 都要去下載 lxl1638(老九)做嘅 PECMD。PECMD係PE核心.
lxl1638做 PECMD.老x桃係第一個做 PE.
以前PE功能較少.後來發展到PE都可以上網.
最多功能PE係 H333做嘅 PE.
以前玩PE喜歡多功能PE.宜家用嘅 PE係把 PE解開.把PE裡唔須要用軟件刪除.編輯 PECMD.把自己須要用軟件加入去.
Win10.1809. 用Win10 64位PE.10秒就可以進入PE.
作者: tse111    時間: 2018-12-27 12:21

Windows 10 内置「可開機 USB 系統修復/還原隨身碟」製作工具,當機重灌超方便!
https://briian.com/37803/
作者: chocostang    時間: 2018-12-27 12:21

hbcd ~2GB
作者: antonyhk    時間: 2018-12-27 16:57

我就用Macrium Reflect Free Edition, backup image係HDD, 再整隻Recovery USB 手指就搞掂
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-27 19:11

我就用Macrium Reflect Free Edition, backup image係HDD, 再整隻Recovery USB 手指就搞掂  ...
antonyhk 發表於 2018-12-27 16:57


Backup hd 工具,我比較懷念ghost ,佢有個version,  好似可以連linux ext file 都backup 到
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-27 20:03

回覆 10# TH30

我是咁理解的, 如果多人用,自己用防毒掃過又沒問題,我相信係感覺乾淨既 
作者: chue    時間: 2018-12-28 07:39

樓主用 LINUX 咪用 UBUNTU 開機碟咯,用 PE 唔合用
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-28 08:04

樓主用 LINUX 咪用 UBUNTU 開機碟咯,用 PE 唔合用
chue 發表於 2018-12-28 07:39



    其實,我係怕日後換機,d硬件太新或者比較另類,LINUX OS boot 吾到,整隻PE 手指或者光碟,預防萬一
作者: chue    時間: 2018-12-28 08:07

咁你換機果時都裝唔到 LINUX 啦,記住唔好買亂想
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-28 08:20

咁你換機果時都裝唔到 LINUX 啦,記住唔好買亂想
chue 發表於 2018-12-28 08:07


日後如果換機,我都是揀組裝機,用intel chip set and cpu,  如果裝了linux ubuntu個hard disk 一插即用就最好啦。  我上次換機,就是買最平既機,intel chip set and cpu,  ASUS all in one 底板,舊harddisk 一插入去就用到linux ubuntu。

萬一換機boot 吾起個舊版linux ubuntu,   我會先搵個最新版試下先,如果都吾得,只能玩番window (但用開linux ubuntu,  其實吾想轉番去window,因為好穩定,幾年都沒hang 過機,上網都沒被綁架過首頁)
作者: foot    時間: 2018-12-28 08:23

如找到乾淨版可下載,可以pm/分享嗎?謝謝!
作者: williamwclee    時間: 2018-12-28 10:14

我就用Macrium Reflect Free Edition, backup image係HDD, 再整隻Recovery USB 手指就搞掂  ...
antonyhk 發表於 2018-12-27 16:57


me, todobackup + bootdisc to restore a whole OS partition image,
fixing a OS file by file is annoying, better restoring an OS image  (more convenient and less time-consuming)
作者: a2468    時間: 2018-12-28 12:37

回覆 16# bongbong3481

短消息
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-28 19:51

回覆  bongbong3481

短消息
a2468 發表於 2018-12-28 12:37


見到,未下載試玩,thank you
作者: alax    時間: 2018-12-28 21:48

中港台做 PE 都要去下載 lxl1638(老九)做嘅 PECMD。PECMD係PE核心.
lxl1638做 PECMD.老x桃係第一個做 PE. ...
a2468 發表於 2018-12-27 08:56


    lxl1638寫既 PECMD其實係基於Yonsm既XCMD 源碼寫的

而家WinPE 係大陸比較流行,如果要繁體可以下載台灣人制作的
其實自己制作都可以, 有Builder可以生成,只係比較花時間去測試同添加
作者: kamcm    時間: 2018-12-29 02:43

以前海盜碟橫行年代,成日都有救機天碟,另外自己都有幾碟floppy 黎boot機。

後期,winxp 年代,系統穩定 ...
bongbong3481 發表於 2018-12-26 13:07


20年前就救機天碟
10多年前就已經轉玩救機USB
8年前已經改行NETWORK, PXE BOOT 救機
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-29 13:00

20年前就救機天碟
10多年前就已經轉玩救機USB
8年前已經改行NETWORK, PXE BOOT 救機 ...
kamcm 發表於 2018-12-29 02:43


我得部機,要玩network ,要買多部先得
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-30 20:31

回覆 8# a2468


     請問裝咩系統,有咩麻煩? 我正學緊easy2boot, 我只係boot 到機,未試過裝機,唔知有冇問題
作者: justiceice    時間: 2018-12-31 09:25

救機碟一直遠離中國貨, 對中文出品嘅認知只停留喺 NoNameXPE, 但都係封塵狀態, 因為救機好少要用中文介面不可

以前用開 Hiren's BootCD 及其衍生嘅 FalconFour BootCD, 依家只常備 Ubuntu, TuxPE 及 Windows 10 Setup, 完全夠用
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-31 13:22

救機碟一直遠離中國貨, 對中文出品嘅認知只停留喺 NoNameXPE, 但都係封塵狀態, 因為救機好少要用中文介面不 ...
justiceice 發表於 2018-12-31 09:25


其實我主要用ubuntu live cd boot 機,只是怕日後換新機,boot 吾起d hardware,整支 winPE 手指以防萬一
作者: a2468    時間: 2018-12-31 15:27

回覆  TH30

我是咁理解的, 如果多人用,自己用防毒掃過又沒問題,我相信係感覺乾淨既  ...
bongbong3481 發表於 2018-12-27 20:03

用防毒掃過又沒問題 ?

用NOD32掃下載 PE 是沒有發現病毒.但解開 PE ISO.再解開ISO裡.WIM 把.WIM裡的軟件提出來.
用NOD32掃就會出現很多軟件有毒.
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-31 15:34

用防毒掃過又沒問題 ?

用NOD32掃下載 PE 是沒有發現病毒.但解開 PE ISO.再解開ISO裡.WIM 把.WIM裡的軟件 ...
a2468 發表於 2018-12-31 15:27



用防毒掃過唔代表沒毒, 所以我只能用“感覺乾淨”呢個字眼
作者: a2468    時間: 2018-12-31 15:46

回覆  a2468


     請問裝咩系統,有咩麻煩? 我正學緊easy2boot, 我只係boot 到機,未試過裝機,唔知有 ...
bongbong3481 發表於 2018-12-30 20:31

easy2boot裡有PE ISO.有Windows7 ISO.
幾年前裝Windows7系統.裝系統是冇麻煩.但用easy2boot運行裝的系統用起來會出現問題.重裝左3次都一樣.
再冇用easy2boot
作者: bongbong3481    時間: 2018-12-31 15:50

回覆 33# a2468


    明白, thank you!
作者: waifile    時間: 2019-1-1 00:51

本帖最後由 waifile 於 2019-1-1 00:58 編輯
用防毒掃過唔代表沒毒, 所以我只能用“感覺乾淨”呢個字眼
bongbong3481 發表於 2018-12-31 15:34


你要唔要我自己整既Mini-Win10.iso? Size: 208MB. 把.WIM裡的軟件提出來亦無毒.
可以UEFI或Legacy BIOS開機, 可以放係CD, USB手指, 機內硬盤, USB機外硬盤度開機.

如果你要我可以擺係我自己公司既server度比你Download.

[attach]2102367[/attach]
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 00:57

回覆 35# waifile

要,我用緊既都係網上搵番黎,完全唔知來源, thank you!
作者: waifile    時間: 2019-1-1 01:24

回覆  waifile
要,我用緊既都係網上搵番黎,完全唔知來源, thank you!
bongbong3481 發表於 2019-1-1 00:57


請查短消息. 下載完請通知聲我去刪左佢, thank you.
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 07:37

回覆 37# waifile

OK了, 唔該晒
作者: Kennn    時間: 2019-1-1 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 09:57

本帖最後由 bongbong3481 於 2019-1-1 09:58 編輯

回覆 39# Kennn


    果位仁兄好似win7, 我未試裝 (連個正版iso 都未有,只有一個學習版win7 iso )
作者: whitehairtong    時間: 2019-1-1 10:58

救機手指
作者: waifile    時間: 2019-1-1 14:26

回覆  waifile
OK了, 唔該晒
bongbong3481 發表於 2019-1-1 07:37


Mini-Win10.iso如果你要CD/DVD開機, 可用UltraISO等等, 直接燒錄成開機碟.
如果你要USB Flash開機, 可用UltraISO - 可開機 - 寫入磁碟映像檔 - 選USB-HDD+.
如果你要機內硬盤或USB外接硬盤度開機, 可用解開Mini-Win10.iso, 然後有Bootmgr, 文件夾Boot, 文件夾Boot內有Bcd, Boot.sdi, Boot.wim, 共四個file一個文件夾Boot, 放係機內硬盤機外硬盤度就得啦.
作者: pockchop    時間: 2019-1-1 15:08

Mini-Win10.iso如果你要CD/DVD開機, 可用UltraISO等等, 直接燒錄成開機碟.
如果你要USB Flash開機, 可用U ...
waifile 發表於 2019-1-1 02:26 PM


可否pm link 讓我down 來備用,另外可否裝個true image 在這iso再燒成另一iso?
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 15:09

回覆 42# waifile

唔該晒
作者: rmhc    時間: 2019-1-1 17:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 17:19

回覆 45# rmhc

我可以用黎救file/修復hard disk bad sector/ memory test ,唔重裝住; 因為重裝時間太耐,而且有可能唔覺意洗左原有window 入邊D野。 

對我黎講,分別好大
作者: rmhc    時間: 2019-1-1 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-1 17:32

回覆 47# rmhc

如果成日玩電腦裝OS, 有1-2支急救手指備用,其實係要既。

D STEP其實好簡單,4部曲:
1.安裝easy2boot
2.安裝後,係desktop 有個folder內, 執行MAKE_E2B_USB_DRIVE(run as admin).exe
3.將唔同iso 放入手指內唔同folder 內
4.執行一次手指內的MAKE_THIS_DRIVE_CONTIGUOUS.exe
作者: waifile    時間: 2019-1-1 23:07

用救機手指同重新裝視窗有什麼分別
rmhc 發表於 2019-1-1 17:10


用救機手指係一個体積超級細, 功能簡化左既迷你視窗.
例如視窗win10裝好之後個体積就12GB, 但係個迷你win10就只係200MB.
而且個迷你win10係係開windows之前, 會先將成個win10載入RAM里面, 將200MB既RAM當成係硬碟黎開机, 亦即係如果你部機D硬碟全部爛晒, 一樣可以開windows 10黎用, 而且開windows之後可以移走條手指, 都一樣可以用個windows, 因為部機係用緊安裝左入條RAM里面既windows, 而唔係用緊手指里面既windows.

開左迷你win10, 你就可以修理或安裝或救個硬碟里面既資料.
作者: waifile    時間: 2019-1-1 23:08

可否pm link 讓我down 來備用,另外可否裝個true image 在這iso再燒成另一iso?
pockchop 發表於 2019-1-1 15:08


Please check短消息.
作者: pockchop    時間: 2019-1-2 00:22

Please check短消息.
waifile 發表於 2019-1-1 11:08 PM


感謝師兄!
作者: he5a    時間: 2019-1-2 15:02

用救機手指係一個体積超級細, 功能簡化左既迷你視窗.
例如視窗win10裝好之後個体積就12GB, 但係個迷你win ...
waifile 發表於 2019-1-1 23:07

強!

可否也給我link來download?感謝!
作者: 士碌架    時間: 2019-1-2 19:05

現在 應好多人 用影像檔
還原便可了
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-2 19:10

現在 應好多人 用影像檔
還原便可了
士碌架 發表於 2019-1-2 19:05


是的,影像檔還原很方便,取代左重裝,但如果還原之前要做d野,沒boot 機手指 吾方便。
作者: waifile    時間: 2019-1-2 21:03

可否pm link 讓我down 來備用,另外可否裝個true image 在這iso再燒成另一iso?
pockchop 發表於 2019-1-1 15:08


我冇用Acronis True Image, 唔知得唔得.
作者: waifile    時間: 2019-1-2 21:50

現在 應好多人 用影像檔
還原便可了
士碌架 發表於 2019-1-2 19:05


的確. 但系如果影像檔都壞左就慘啦.

琴日我舅仔部Lenovo k450e windows 8, 佢先用原廠影像檔還原win8, 計劃還原後裝Comodo防火牆再備份windows, 但系裝Comodo途中突然死機, 再開就開唔到, 影像檔都還原唔到, 所以抬部PC比我整, 我都系還原唔到, 就乾脆用手指開機救番佢D文件出黎, 然後format hard drive, 洗曬原廠既野, 重新裝自己既零售版Win10 Pro.
作者: waifile    時間: 2019-1-2 22:07

強!

可否也給我link來download?感謝!
he5a 發表於 2019-1-2 15:02


Please check短消息.
作者: 狂蜂一號    時間: 2019-1-2 23:52

你要唔要我自己整既Mini-Win10.iso? Size: 208MB. 把.WIM裡的軟件提出來亦無毒.
可以UEFI或Legacy BIOS開 ...
waifile 發表於 2019-1-1 00:51


208MB,好厲害!也可以給我嗎?
作者: waifile    時間: 2019-1-3 03:44

208MB,好厲害!也可以給我嗎?
狂蜂一號 發表於 2019-1-2 23:52


Please check短消息.
作者: 狂蜂一號    時間: 2019-1-3 04:03

回覆 59# waifile

Already downloaded, thanks and good night.
作者: mangoytk    時間: 2019-1-3 09:45

回覆 42# waifile


    器求救機iso
作者: tse111    時間: 2019-1-3 12:13

回覆  waifile


    器求救機iso
mangoytk 發表於 2019-1-3 09:45

AOMEI® Backupper 標準版免費

作者: bongbong3481    時間: 2019-1-3 12:56

tse111 發表於 2019-1-3 12:13



行吾行到winxp?  我沒win7
作者: waifile    時間: 2019-1-3 13:28

回覆  waifile
    器求救機iso
mangoytk 發表於 2019-1-3 09:45


Please check短消息.
作者: waifile    時間: 2019-1-3 14:24

可否pm link 讓我down 來備用,另外可否裝個true image 在這iso再燒成另一iso?
pockchop 發表於 2019-1-1 15:08


之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acronis True Image 2017/2018 PE版, 但系size就大左Win8.1PEX64.iso, 444MB, 岩唔岩你用?
我冇Acronis True Image 2018, 但系有Acronis True Image 2017 PE版.
作者: pockchop    時間: 2019-1-3 15:29

之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acronis  ...
waifile 發表於 2019-1-3 02:24 PM


呢個更加正喎,上網可以download driver,因為試過裝完機無network card driver卡左喺度,又可download 免費殺毒,又可用acronis, 總之一個字⋯正!
400M不是問題,可以給link嗎?
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-3 18:41

回覆 65# waifile

我都想要,可吾可以分享出黎,thank you
作者: waifile    時間: 2019-1-4 00:16

呢個更加正喎,上網可以download driver,因為試過裝完機無network card driver卡左喺度,又可download 免 ...
pockchop 發表於 2019-1-3 15:29


Please check短消息.
作者: waifile    時間: 2019-1-4 00:16

回覆  waifile

我都想要,可吾可以分享出黎,thank you
bongbong3481 發表於 2019-1-3 18:41


Please check短消息.
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-4 07:18

回覆 69# waifile


OK!   thank you
作者: pockchop    時間: 2019-1-4 10:48

Please check短消息.
waifile 發表於 2019-1-4 12:16 AM


Thanks for share
作者: Hey_jude    時間: 2019-1-4 11:05

我用SUPERUSB,上網download完upzip放入usb手指就得,好方便
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-4 20:35

回覆 72# Hey_jude


    睇落唔錯,但size 太大了,成隻航母咁
作者: waifile    時間: 2019-1-4 21:34

本帖最後由 waifile 於 2019-1-5 02:53 編輯
我用SUPERUSB,上網download完upzip放入usb手指就得,好方便
Hey_jude 發表於 2019-1-4 11:05


係幾好用, 但係size 8GB太大啦. 我部Desktop電腦既win7 pro都只係接近4G炸.
其實你可以自己用Win7 RT Seven Lite減肥軟件(唔需要技術, 人人可做), 整個全功能既win7 pro安裝入USB手指, 佔空間只係4GB. 然後亦可改成4GB既RamOS USB手指(需要技術)全功能win7 pro只用200mb黎超高速開機.
作者: mcdownload    時間: 2019-1-4 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btp2p    時間: 2019-1-5 01:14

我真係在這個post 學到如何制作救機USB手指
作者: waifile    時間: 2019-1-5 09:37

可以分享mini win 10嗎? 謝謝

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
mcdownload 發表於 2019-1-4 23:12



    Please check短消息.
作者: rx78_nt-1    時間: 2019-1-6 00:01

之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acronis  ...
waifile 發表於 2019-1-3 14:24



   

請問可不可以借來試

謝謝
作者: waifile    時間: 2019-1-6 00:52

請問可不可以借來試

謝謝
rx78_nt-1 發表於 2019-1-6 00:01


Please check短消息
作者: saya33    時間: 2019-1-6 09:13

回覆 35# waifile

可否也給我download link?感謝!
作者: markmak33    時間: 2019-1-6 10:18

回復 65 #waifile

麻煩師兄,我也想要這個,可以pm我download link嗎?
谢謝!

via HKEPC Reader for Android
作者: 169169    時間: 2019-1-6 21:51

常用天碟
thomas6681 發表於 2018-12-26 23:51

幾靚喎?
作者: billy246520    時間: 2019-1-6 22:21

AOMEI PE Builder
近來研究一下 確實好用
- 內建PE Network software

如需要network card 可以 係cmd 行drvload

參考文章
https://www.aomeitech.com/pe-builder.html
https://docs.microsoft.com/en-us ... ommand-line-options
作者: wct119    時間: 2019-1-7 01:24

之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acronis  ...
waifile 發表於 2019-1-3 14:24


最近我部電腦開機時快時慢,有時好似 HANG 左係度,感覺隨時會壞機,
請問可否下載定師兄的軟件備用,
謝謝!
作者: waifile    時間: 2019-1-7 11:42

回覆  waifile

可否也給我download link?感謝!
saya33 發表於 2019-1-6 09:13


Please check短消息.
作者: waifile    時間: 2019-1-7 11:42

回復 waifile

麻煩師兄,我也想要這個,可以pm我download link嗎?
谢謝!

via HKEPC Reader for Android ...
markmak33 發表於 2019-1-6 10:18


Please check短消息.
作者: waifile    時間: 2019-1-7 11:42

最近我部電腦開機時快時慢,有時好似 HANG 左係度,感覺隨時會壞機,
請問可否下載定師兄的軟件備用,
謝謝! ...
wct119 發表於 2019-1-7 01:24


Please check短消息.
作者: wct119    時間: 2019-1-7 12:47

Please check短消息.
waifile 發表於 2019-1-7 11:42


已下載,謝謝!
作者: 愈來來愈    時間: 2019-1-7 13:35

Please check短消息.
waifile 發表於 2019-1-7 11:42

我都想要 唔該晒師兄
作者: 169169    時間: 2019-1-7 19:28

回覆 35# waifile
呢個係win pe嗎?
作者: saya33    時間: 2019-1-7 20:10

回覆 85# waifile

已Check過,但係收唔師兄嘅短消息窩?
可否再Send 多次比我呀?謝謝!
作者: wct119    時間: 2019-1-7 20:48

回覆  waifile

已Check過,但係收唔師兄嘅短消息窩?
可否再Send 多次比我呀?謝謝! ...
saya33 發表於 2019-1-7 20:10


如果你要,可轉發條 link 給你.
作者: waifile    時間: 2019-1-8 00:07

回覆  waifile
呢個係win pe嗎?
169169 發表於 2019-1-7 19:28


係win pe.
作者: waifile    時間: 2019-1-8 00:08

回覆  waifile

已Check過,但係收唔師兄嘅短消息窩?
可否再Send 多次比我呀?謝謝! ...
saya33 發表於 2019-1-7 20:10


check again.
作者: 66369    時間: 2019-1-8 09:44

[quote]之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acronis  ...
waifile 發表於 2019-1-3 14:24
可以簡體版同繁體版都比我嗎.唔該.
作者: waifile    時間: 2019-1-8 16:20

[quote]之前果個系簡體版, 不可以上網, 我岩岩試過不能用true image.
我有個繁體版, 可以IE上網, 可以用Acr ...
66369 發表於 2019-1-8 09:44


Please check.
你是最後一個了, 你下載後我會從server刪除.
作者: 66369    時間: 2019-1-8 16:40

Please check.
你是最後一個了, 你下載後我會從server刪除.
waifile 發表於 2019-1-8 16:20


已下載,謝謝!
作者: bongbong3481    時間: 2019-1-8 18:15

回覆 96# waifile


    辛苦晒
作者: 66369    時間: 2019-1-9 10:31

多謝waifile師兄的PE
頭先運行試下
Mini-Win10 不能睇到系統保留裡的文件.Win8.1PEX64可以睇到系統保留裡的文件.
Win8.1PEX64 運行Acronis.True.Image.2017.x64.PE和運行Ghost 備份和還原時間同大小都差不多.
[attach]2103876[/attach][attach]2103877[/attach][attach]2103878[/attach][attach]2103879[/attach][attach]2103880[/attach][attach]2103881[/attach][attach]2103882[/attach]
作者: waifile    時間: 2019-1-9 11:12

多謝waifile師兄的PE
頭先運行試下
Mini-Win10 不能睇到系統保留裡的文件.Win8.1PEX64可以睇到系統保留裡的 ...
66369 發表於 2019-1-9 10:31


多謝通知. 遲下如果我update個PE, 我會sent條link比你.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2