Board logo

標題: 求救部新機強制行dolby,聲音好空曠 [打印本頁]

作者: vin726    時間: 2018-11-14 22:30     標題: 求救部新機強制行dolby,聲音好空曠

各位CHING我買左部DELL廠機,已經關哂所有空間音效(耳機用windows sonic,dolby Atmos for headphones)但係YOUTUBE 上網各樣睇片聽歌D聲仍然係好空曠。

我試過foobar2000 output 分別用WASAPI 同用原本系統音效播同一段人聲對話既片好明顯有分別,WASAPI 係正常,用番本身音效輸出就好似好空曠開左虛擬環境音效咁,請問有無方法繞過系統SOUND CARD全部野用哂WASAPI去出聲?或者其他方法令部機聲正常番?唔該哂咁多位!
作者: vin726    時間: 2018-11-15 10:48

認真求教....用foobar2000 試WASAPI同DS真係兩種聲黎但係我空間音效格式果度係關閉,部機係WIN10,唔通真係要去買隻USE SOUND卡插住用
作者: chue    時間: 2018-11-15 20:17

好似有D錯區,果邊D 人好少黎呢度留言
作者: vin726    時間: 2018-11-16 00:38

好似有D錯區,果邊D 人好少黎呢度留言
chue 發表於 2018-11-15 20:17



    咦CHING係咪發數碼視聽先岩?
作者: takayo72    時間: 2018-11-16 02:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-11-16 03:35

都唔啱,系統故障
作者: vin726    時間: 2018-11-16 11:17

已解決....視聽版有HING話左我知原來DELL廠機音效係由另一個DELL software控制...唔該哂咁多位CHING





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2