標題: Win 10 Remote Desktop好慢 [打印本頁]
作者: hold_find 時間: 2018-10-17 13:43 標題: Win 10 Remote Desktop好慢
本帖最後由 hold_find 於 2018-10-17 13:47 編輯
我用Win 10的Remote Desktop,發覺個反應好慢
它是好看了,從前Win 7的Remote Desktop,對面會是黑色桌面,也沒有各種特效
新的有齊晒wallpaper同特效,估計係因為這原因
網上找可以在"Experience" set番慢D冇effect,但那是像舊版的畫面,我的是1803,已經自動變了新版,怎也找不到那個選項,請問可以怎樣?
網上教學
https://www.youtube.com/watch?v=de8jaCFlBiE
我的介面
[attach]2087384[/attach]
真心覺得Win10個設計勁勁勁唔好用.....
作者: 口o口 時間: 2018-10-17 22:06
我自己用 mstsc 果個...冇用APP版..
作者: KinChungE 時間: 2018-10-17 22:22
x2, 只用mstsc
作者: chue 時間: 2018-10-17 22:45
REMOTE 一定唔會用呢D垃圾
作者: justiceice 時間: 2018-10-18 10:04
上到 1809 都仲有舊版 mstsc 用
作者: siuhung 時間: 2018-10-18 10:21
team viewer...

