Board logo

標題: Win 10 Remote Desktop好慢 [打印本頁]

作者: hold_find    時間: 2018-10-17 13:43     標題: Win 10 Remote Desktop好慢

本帖最後由 hold_find 於 2018-10-17 13:47 編輯

我用Win 10的Remote Desktop,發覺個反應好慢
它是好看了,從前Win 7的Remote Desktop,對面會是黑色桌面,也沒有各種特效
新的有齊晒wallpaper同特效,估計係因為這原因
網上找可以在"Experience" set番慢D冇effect,但那是像舊版的畫面,我的是1803,已經自動變了新版,怎也找不到那個選項,請問可以怎樣?

網上教學
https://www.youtube.com/watch?v=de8jaCFlBiE

我的介面
[attach]2087384[/attach]

真心覺得Win10個設計勁勁勁唔好用.....
作者: 口o口    時間: 2018-10-17 22:06

我自己用 mstsc 果個...冇用APP版..
作者: KinChungE    時間: 2018-10-17 22:22

我自己用 mstsc 果個...冇用APP版..
口o口 發表於 2018-10-17 22:06


x2, 只用mstsc
作者: chue    時間: 2018-10-17 22:45

REMOTE 一定唔會用呢D垃圾
作者: justiceice    時間: 2018-10-18 10:04

上到 1809 都仲有舊版 mstsc 用
作者: siuhung    時間: 2018-10-18 10:21

team viewer...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2