作者: in_flames 時間: 2011-8-1 14:20 標題: 虛E記憶體問題...WIN7
ADATA DDR3 GAMING SERIVES 1600 2GX4
目前配置 .......... 12274MB
建議12274MB
最大值是不是SET 大2.5倍.
= 30685?
較得多...係唔係會死RAM= =
作者: in_flames 時間: 2011-8-1 19:14
push
作者: ex_haha 時間: 2011-8-1 19:19
8gb ram基本上可以閂左佢
作者: computerzone 時間: 2011-8-1 20:01
關左有咩好???????
作者: ex_haha 時間: 2011-8-1 21:35
閂左可以減少硬碟讀寫次數,延長壽命
作者: wikiwiki 時間: 2011-8-1 21:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milestone09 時間: 2011-8-2 00:31
回復 4# computerzone
唔多唔少都開DD
作者: horse6 時間: 2011-8-2 04:29
我 set 100MB, so far so good.
作者: in_flames 時間: 2011-8-2 20:27
PUSH= =
作者: ex_haha 時間: 2011-8-2 20:32
你開個工作管理員已經可以睇到用緊幾多,8GB好少機會爆
作者: in_flames 時間: 2011-8-2 21:33
已用21%= =
作者: cyberyeah 時間: 2011-8-3 03:14
8GB
作者: grandv67221 時間: 2011-8-6 15:57
你個config可以略過,或者閂左個虛擬記憶體
作者: cleverandy 時間: 2011-8-6 16:00
如果用4G,應該SET多少?
但我未試過爆RAM
作者: oosa 時間: 2011-8-8 02:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdofx 時間: 2011-8-8 10:48
絕對唔會,虛擬記憶體係使用分頁檔[pagefile.sys]用硬碟既空間黎模擬記憶體。以一部只有128MB RAM的電腦黎講,當虛擬記憶體為0,用盡128MB就冇位。但如果虛擬記憶體增到256MB,部電腦就會用硬碟既256MB來代,咁就可以繼續運作。冇必要電腦唔會動用虛擬記憶體
作者: in_flames 時間: 2011-8-8 16:25
回復 16# mdofx
而家單行一部ssd 64gb...8gb adata ram
較左虛記憶體會唔會傷個ssd= =
我建議值係12274mb...
應該點set好.....
12274 x 2.5倍..=最大值..定12274 x 1.5倍好= =
如果較3倍以上.................12274 x 3 會唔會好傷ssd
我成日用ram都得用得20%度.....所以想set虛e記憶體..
有冇ching幫幫手.
作者: cleverandy 時間: 2011-8-8 21:44
ram用吳曬(長期用得好少),應該吳洗開虛記憶體,硬碟甘慢,不如用ram
作者: pclive456 時間: 2011-8-10 23:23
其實你開一半都ok,in case 有例外情況error架姐!
作者: 孤寂使者 時間: 2011-8-12 00:31
won't die

