Board logo

標題: 虛E記憶體問題...WIN7 [打印本頁]

作者: in_flames    時間: 2011-8-1 14:20     標題: 虛E記憶體問題...WIN7

ADATA DDR3 GAMING SERIVES 1600  2GX4

目前配置 .......... 12274MB
建議12274MB

最大值是不是SET 大2.5倍.

= 30685?

較得多...係唔係會死RAM= =
作者: in_flames    時間: 2011-8-1 19:14

push
作者: ex_haha    時間: 2011-8-1 19:19

8gb ram基本上可以閂左佢
作者: computerzone    時間: 2011-8-1 20:01

關左有咩好???????
作者: ex_haha    時間: 2011-8-1 21:35

閂左可以減少硬碟讀寫次數,延長壽命
作者: wikiwiki    時間: 2011-8-1 21:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milestone09    時間: 2011-8-2 00:31

回復 4# computerzone


    唔多唔少都開DD
作者: horse6    時間: 2011-8-2 04:29

我 set 100MB, so far so good.
作者: in_flames    時間: 2011-8-2 20:27

PUSH= =
作者: ex_haha    時間: 2011-8-2 20:32

PUSH= =
in_flames 發表於 2-8-2011 20:27


你開個工作管理員已經可以睇到用緊幾多,8GB好少機會爆
作者: in_flames    時間: 2011-8-2 21:33

已用21%= =
作者: cyberyeah    時間: 2011-8-3 03:14

8GB
你開個工作管理員已經可以睇到用緊幾多,8GB好少機會爆
ex_haha 發表於 2011-8-2 20:32

作者: grandv67221    時間: 2011-8-6 15:57

你個config可以略過,或者閂左個虛擬記憶體
作者: cleverandy    時間: 2011-8-6 16:00

如果用4G,應該SET多少?
但我未試過爆RAM
作者: oosa    時間: 2011-8-8 02:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdofx    時間: 2011-8-8 10:48

較得多...係唔係會死RAM= =
in_flames 發表於 2011-8-1 14:20


絕對唔會,虛擬記憶體係使用分頁檔[pagefile.sys]用硬碟既空間黎模擬記憶體。以一部只有128MB RAM的電腦黎講,當虛擬記憶體為0,用盡128MB就冇位。但如果虛擬記憶體增到256MB,部電腦就會用硬碟既256MB來代,咁就可以繼續運作。冇必要電腦唔會動用虛擬記憶體
作者: in_flames    時間: 2011-8-8 16:25

回復 16# mdofx


   而家單行一部ssd 64gb...8gb adata ram

較左虛記憶體會唔會傷個ssd= =

我建議值係12274mb...
應該點set好.....
12274 x 2.5倍..=最大值..定12274 x 1.5倍好= =

如果較3倍以上.................12274 x 3 會唔會好傷ssd

我成日用ram都得用得20%度.....所以想set虛e記憶體..
有冇ching幫幫手.
作者: cleverandy    時間: 2011-8-8 21:44

ram用吳曬(長期用得好少),應該吳洗開虛記憶體,硬碟甘慢,不如用ram
作者: pclive456    時間: 2011-8-10 23:23

其實你開一半都ok,in case 有例外情況error架姐!
作者: 孤寂使者    時間: 2011-8-12 00:31

won't die





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2