Board logo

標題: WINDOWS電話啟用係咪有限制? [打印本頁]

作者: gl5900as    時間: 2009-11-16 20:23     標題: WINDOWS電話啟用係咪有限制?

我啟用WINDOWS時唔上網選擇左電話啟用,因為D人話上網會計左限制,之後係電話D數字輸入到手都軟埋,輸完後CUT線,點次聽錯字重覆左3次電話打上去輸數字之後點知失敗左第3次再打第4次輸完數字後佢話錯誤要聯絡客戶人員
咁係咪條正版KEY咁就冇左用?
係咪電話啟用都計?部機未安裝DRIVERS上網的
作者: bunch    時間: 2009-11-16 20:30

原帖由 gl5900as 於 2009-11-16 20:23 發表
我啟用WINDOWS時唔上網選擇左電話啟用,因為D人話上網會計左限制,之後係電話D數字輸入到手都軟埋,輸完後CUT線,點次聽錯字重覆左3次電話打上去輸數字之後點知失敗左第3次再打第4次輸完數字後佢話錯誤要聯絡客戶人員
咁係咪條正版KEY咁就冇左用?
係咪電話啟用都計?部機未安裝DRIVERS上網的

打去cs度搞咪得...
作者: gl5900as    時間: 2009-11-16 20:34

原帖由 bunch 於 2009-11-16 20:30 發表

打去cs度搞咪得...


係咪要講係邊度買同其他野定係就咁講番序號D野就得?
現在放哂工.....

[ 本帖最後由 gl5900as 於 2009-11-16 20:35 編輯 ]
作者: rc2009    時間: 2009-11-16 20:35

睇之前d ching d post, 話無問題喎 ....
有電話咪打去問, 最終都係你對番間公司啫
作者: gl5900as    時間: 2009-11-16 20:54

原帖由 rc2009 於 2009-11-16 20:35 發表
睇之前d ching d post, 話無問題喎 ....
有電話咪打去問, 最終都係你對番間公司啫


係咪即係同一個序號打電話打幾次會自動BAN你要客戶人員搞?
要客戶人員搞要提供乜野資料?
作者: rc2009    時間: 2009-11-16 20:58     標題: 回覆 5# 的帖子

你先註冊保障可能會多d
ban 條 key, win7 有可能; 你問cs相信會答覆到你
作者: dr.slump    時間: 2009-11-16 21:05

原帖由 gl5900as 於 2009-11-16 20:54 發表


係咪即係同一個序號打電話打幾次會自動BAN你要客戶人員搞?
要客戶人員搞要提供乜野資料?


This is a protection against piracy. Sometimes the CS may require you to show the proof of purchase to verify you are the owner of the key.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2