Board logo

標題: Vista service pack 2 [打印本頁]

作者: Mr.Siu    時間: 2009-9-25 21:24     標題: Vista service pack 2

我想問下如果部機已經UPDATE左做SP2,有冇方法可以downgrade返去SP1架?

Thanks all
作者: Phil_123    時間: 2009-9-25 23:42

Downgrade 黎做乜

http://support.microsoft.com/kb/948537
作者: 恭喜發財    時間: 2009-9-25 23:59

最直接重裝window
作者: Phil_123    時間: 2009-9-26 00:55

原帖由 恭喜發財 於 2009-9-25 23:59 發表
最直接重裝window
直你個接 明明有得 uninstall

雖然我都係唔明點解要 uninstall, 俾我幫人裝完, 一定行 compcln 清走 d backup 檔案...
作者: sunny6382    時間: 2009-9-26 01:49

無須動不動都重裝Windows吧!
作者: Ice_cube    時間: 2009-9-26 02:10

原帖由 恭喜發財 於 2009-9-25 23:59 發表
最直接重裝window

換埋hdd啦
作者: pkhwong    時間: 2009-9-26 09:46

Try this, its so easy to search in google.

http://windows.about.com/od/main ... stall_vista_sp2.htm





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2