作者: Mr.Siu 時間: 2009-9-25 21:24 標題: Vista service pack 2
我想問下如果部機已經UPDATE左做SP2,有冇方法可以downgrade返去SP1架?
Thanks all
作者: Phil_123 時間: 2009-9-25 23:42
Downgrade 黎做乜
http://support.microsoft.com/kb/948537
作者: 恭喜發財 時間: 2009-9-25 23:59
最直接重裝window
作者: Phil_123 時間: 2009-9-26 00:55
直你個接
雖然我都係唔明點解要 uninstall, 俾我幫人裝完, 一定行 compcln 清走 d backup 檔案...
作者: sunny6382 時間: 2009-9-26 01:49
無須動不動都重裝Windows吧!
作者: Ice_cube 時間: 2009-9-26 02:10
換埋hdd啦
作者: pkhwong 時間: 2009-9-26 09:46
Try this, its so easy to search in google.
http://windows.about.com/od/main ... stall_vista_sp2.htm

