標題: WIN7用MCE睇數碼廣播問題 [打印本頁]
作者: joey1007 時間: 2009-9-25 17:58 標題: WIN7用MCE睇數碼廣播問題
用Win7個MCE睇數碼台 一開始冇問題 但係聲畫會慢慢唔同步 聲快啲......
大家有有呢個問題?有冇解救?
作者: RoyKwan 時間: 2009-9-25 18:06
唔止mce,我用正版dvbviewer都係咁
作者: joey1007 時間: 2009-9-25 18:52
咁~有冇CHing係冇事架....
作者: k2002 時間: 2009-9-25 19:00
冇事x1
用Mygica 手指

