標題: windows 7 file sharing 問題 [打印本頁]
作者: henry912 時間: 2009-9-25 01:14 標題: windows 7 file sharing 問題
我而家有2個機...一部WIN 7, 一部XP
但係file sharing 有 d 問題,
7果部就睇到XP果邊share出黎果d file,
但係XP果邊就睇唔到7果邊d file..= =
有無可以幫下我呀
唔該晒
作者: jzu 時間: 2009-9-25 01:16
講詳細D先幫到你
你係點樣share win7 folder?
打 \\[win7 ip] 入唔入到去win7部機道呢?
[ 本帖最後由 jzu 於 2009-9-25 01:16 編輯 ]
作者: oldmok 時間: 2009-9-25 01:51
http://www.howtogeek.com/howto/w ... n-windows-7-and-xp/
試下衣條link (全英)
作者: sigma 時間: 2009-9-25 19:51
去進階共用設定disable密碼保護
