作者: shine123 時間: 2009-9-24 12:59 標題: 邊隻轉片軟件support雙/四核同埋ati4xxx呢...?
最細食就最好啦

作者: Phil_123 時間: 2009-9-24 15:02
睇你用乜野 codec 壓片而定架咋喎... 我用 VirtualDub, codec 揀用 x264, set 個 thread 數係 4 就可以用盡四核
作者: shine123 時間: 2009-9-25 11:59
原帖由 Phil_123 於 2009-9-24 15:02 發表
睇你用乜野 codec 壓片而定架咋喎... 我用 VirtualDub, codec 揀用 x264, set 個 thread 數係 4 就可以用盡四核![]()
thanks... 我就係唔知咩software有得揀thread...
作者: Phil_123 時間: 2009-9-25 12:07
有個 configure 掣俾你用既應該都會有
作者: 晴朗 時間: 2009-9-25 22:00
yee?? 其他 Codec 得唔得??
作者: Phil_123 時間: 2009-9-25 22:07
XviD 都有
DivX 6.8.5 冇得人手打開幾多條 threads, 但好似都支援多核, 仲有個 "Enhanced multithreading" 既設定
作者: 晴朗 時間: 2009-9-25 22:10
哦!! 學到嘢~~ Thank You Thank you!! :D

