標題: win 7既問題 [打印本頁]
作者: 超越 時間: 2009-9-23 21:29 標題: win 7既問題
佢設計到
開左個視窗
滑鼠禁住移去左面
個視窗會自動拍去左面, 佔成個mon既一半
想問下, 點樣可以取消呢個功能?
因為有時真係需要移開個視窗
作者: 超越 時間: 2009-9-24 02:00
有無人幫到.....................

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |