作者: mydaniel 時間: 2009-9-22 00:12 標題: 第一次裝WIN7 . ..想RECOVER 返 FIREFOX 個PROFILE
點知佢彈呢個
作者: joelty 時間: 2009-9-22 00:42
Vista / 7 已經不用Documents and Settings,
請去Users 找回Profile
[ 本帖最後由 joelty 於 2009-9-22 00:43 編輯 ]
作者: 悶悶悶 時間: 2009-9-24 01:29
下次用MozBackup去備分firefox d野吧.
一下就recover晒

