Board logo

標題: 第一次裝WIN7 . ..想RECOVER 返 FIREFOX 個PROFILE [打印本頁]

作者: mydaniel    時間: 2009-9-22 00:12     標題: 第一次裝WIN7 . ..想RECOVER 返 FIREFOX 個PROFILE

點知佢彈呢個
作者: joelty    時間: 2009-9-22 00:42

原帖由 mydaniel 於 2009-9-22 00:12 發表
點知佢彈呢個


Vista / 7 已經不用Documents and Settings,
請去Users 找回Profile

[ 本帖最後由 joelty 於 2009-9-22 00:43 編輯 ]
作者: 悶悶悶    時間: 2009-9-24 01:29

下次用MozBackup去備分firefox d野吧.
一下就recover晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2