Board logo

標題: 收唔到E-mail?????? [打印本頁]

作者: chancp3    時間: 2009-9-21 01:33     標題: 收唔到E-mail??????

各位Brother請幫忙.我最近開唔到E-mail.每次都要我Login.我已經Save password.但都係重複要我key password落去.但係key 咗落去都無用.都係重複又重複.
我試過用Browser入去yahoo.mail嗰度收.都係唔得.話我User & password incorrect.但係我已往收都無問題?thx!!!!
作者: happy_gemini    時間: 2009-9-21 09:39

原帖由 chancp3 於 2009-9-21 01:33 發表
各位Brother請幫忙.我最近開唔到E-mail.每次都要我Login.我已經Save password.但都係重複要我key password落去.但係key 咗落去都無用.都係重複又重複.
我試過用Browser入去yahoo.mail嗰度收.都係唔得.話我User & password incorrect.但係我已往收都無問題?thx!!!!


個account係咪好耐冇用... 一d好難都唔active嘅account可能被清咗...
or... 可能俾人hack咗個account改埋password...
作者: chancp3    時間: 2009-9-22 00:05

Ching咁應該點做呀?請指敎細佬 thx!!!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2