作者: 恭喜發財 時間: 2009-9-20 03:32 標題: 有乜軟件好似網吧重開機後會變返原來咁?
想用在某個盤上..
好似ramdisk咁
[ 本帖最後由 恭喜發財 於 2009-9-20 03:33 編輯 ]
作者: sonichkhk 時間: 2009-9-20 03:35
網吧的是PXE啊
作者: hkl8324 時間: 2009-9-20 04:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恭喜發財 時間: 2009-9-20 08:54
THANKS兩位
作者: kingi 時間: 2009-9-21 15:17
我都去微軟睇下先
