Board logo

標題: 有乜軟件好似網吧重開機後會變返原來咁? [打印本頁]

作者: 恭喜發財    時間: 2009-9-20 03:32     標題: 有乜軟件好似網吧重開機後會變返原來咁?

想用在某個盤上..
好似ramdisk咁

[ 本帖最後由 恭喜發財 於 2009-9-20 03:33 編輯 ]
作者: sonichkhk    時間: 2009-9-20 03:35

網吧的是PXE啊
作者: hkl8324    時間: 2009-9-20 04:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恭喜發財    時間: 2009-9-20 08:54

THANKS兩位
作者: kingi    時間: 2009-9-21 15:17

我都去微軟睇下先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2