作者: BHD 時間: 2009-9-16 02:51 標題: Kaspersky 好耐先load 到出黎
用緊kaspersky anti virus 7.0 尼排唔知咩原因, 入左windows 之後好耐先load 到出黎, 之前一開機5-10秒右下角個icon 就出左黎, 依家就要up to 1mins
作者: pk007sky 時間: 2009-9-16 09:03
原帖由 BHD 於 2009-9-16 02:51 發表
用緊kaspersky anti virus 7.0 尼排唔知咩原因, 入左windows 之後好耐先load 到出黎, 之前一開機5-10秒右下角個icon 就出左黎, 依家就要up to 1mins![]()
用耐左就係咁
我都係的
作者: ronaldlee1607 時間: 2009-9-16 09:52
That may be due to more and more antivirus definition
作者: ways 時間: 2009-9-16 16:51
試下清一清理報告檔案
開主界面搵
作者: BHD 時間: 2009-9-17 02:50
清左<報告 隔離區 備份> 都係咁
作者: pandaz 時間: 2009-9-17 09:17
我公司用緊 6.0 都係咁,一到 update 就停頓晒,十幾秒後先有反應....
卡巴網入面個 forum 都有人嘈過,不過都係未見有改善...
作者: lexal 時間: 2009-9-17 09:36
一到 update 就停頓晒
作者: BHD 時間: 2009-9-17 14:14
我用7.0 又冇話停頓, 不過就成部機好似食左豬油咁, 算唔算係改善左
作者: 鴨仔 時間: 2009-9-17 14:17
硬碟重組下~~~~~~~~

