Board logo

標題: Kaspersky 好耐先load 到出黎 [打印本頁]

作者: BHD    時間: 2009-9-16 02:51     標題: Kaspersky 好耐先load 到出黎

用緊kaspersky anti virus 7.0 尼排唔知咩原因, 入左windows 之後好耐先load 到出黎, 之前一開機5-10秒右下角個icon 就出左黎, 依家就要up to 1mins
作者: pk007sky    時間: 2009-9-16 09:03

原帖由 BHD 於 2009-9-16 02:51 發表
用緊kaspersky anti virus 7.0 尼排唔知咩原因, 入左windows 之後好耐先load 到出黎, 之前一開機5-10秒右下角個icon 就出左黎, 依家就要up to 1mins


用耐左就係咁

我都係的
作者: ronaldlee1607    時間: 2009-9-16 09:52

That may be due to more and more antivirus definition
作者: ways    時間: 2009-9-16 16:51

試下清一清理報告檔案
開主界面搵
作者: BHD    時間: 2009-9-17 02:50

清左<報告 隔離區 備份> 都係咁
作者: pandaz    時間: 2009-9-17 09:17

我公司用緊 6.0 都係咁,一到 update 就停頓晒,十幾秒後先有反應....

卡巴網入面個 forum 都有人嘈過,不過都係未見有改善...
作者: lexal    時間: 2009-9-17 09:36

一到 update 就停頓晒
作者: BHD    時間: 2009-9-17 14:14

我用7.0 又冇話停頓, 不過就成部機好似食左豬油咁, 算唔算係改善左
作者: 鴨仔    時間: 2009-9-17 14:17

硬碟重組下~~~~~~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2