標題: 備分~ [打印本頁]
作者: skywong 時間: 2009-9-15 18:40 標題: 備分~
請問點樣幫自己部電腦備份?
作者: tony_lam 時間: 2009-9-15 18:47
Use Acronis True Image. Very fast.
作者: skywong 時間: 2009-9-15 21:53
請問可唔可以 detail小小...因為本人對備份完全唔識..
作者: dvman 時間: 2009-9-16 10:08
磁碟備份軟體, 免費的軟體EASEUS Todo Backup介紹
[ 本帖最後由 dvman 於 2009-9-16 10:09 編輯 ]
