Board logo

標題: 備分~ [打印本頁]

作者: skywong    時間: 2009-9-15 18:40     標題: 備分~

請問點樣幫自己部電腦備份?
作者: tony_lam    時間: 2009-9-15 18:47

Use Acronis True Image.  Very fast.
作者: skywong    時間: 2009-9-15 21:53

請問可唔可以 detail小小...因為本人對備份完全唔識..
作者: dvman    時間: 2009-9-16 10:08

磁碟備份軟體, 免費的軟體EASEUS Todo Backup介紹

[ 本帖最後由 dvman 於 2009-9-16 10:09 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2