作者: 部腦超慢 時間: 2009-9-8 23:13 標題: 入windows 突然變得好慢....
之前唔洗1分鐘就入到win 7桌面...但尋日開始唔知乜事,當load完win 7個logo之後,係去入桌面之前果個黑畫面停左成2分鐘左右先至見到"歡迎"個畫面.同埋黑畫面果陣HDD 燈係冇眨的....有冇師兄知發生乜事?!thx...
ps.li 兩日都冇裝新hardware....
[ 本帖最後由 部腦超慢 於 2009-9-8 23:13 編輯 ]
作者: 火星人 時間: 2009-9-9 10:21
中毒
定係因為你"部腦超慢"呀
[ 本帖最後由 火星人 於 2009-9-9 10:22 編輯 ]
作者: alextamly 時間: 2009-9-9 11:32
除HW外..SW有冇呢??
作者: a886 時間: 2009-9-9 19:18
我都慢咗10SEC~
可能裝多咗兩隻GAME同NetBeans IDE
作者: wing1234 時間: 2009-9-9 20:06
試下拔哂 d usb 野睇下有無好轉
作者: 部腦超慢 時間: 2009-9-9 23:07
thx~~我用advance systemcare 搞掂左了~~
作者: birdie 時間: 2009-9-10 14:55
So, what problem being fixed?
作者: kaybow 時間: 2009-9-12 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vfgnk 時間: 2009-9-12 23:54
呢個WINDOW咁多問題!!
作者: RoyKwan 時間: 2009-9-13 02:15
windows 7 無問題,最大問題係大部份使用者
作者: hktony 時間: 2009-9-13 03:46
由rc用到依家都沒事
作者: kaybow 時間: 2009-9-15 08:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

