Board logo

標題: 入windows 突然變得好慢.... [打印本頁]

作者: 部腦超慢    時間: 2009-9-8 23:13     標題: 入windows 突然變得好慢....

之前唔洗1分鐘就入到win 7桌面...但尋日開始唔知乜事,當load完win 7個logo之後,係去入桌面之前果個黑畫面停左成2分鐘左右先至見到"歡迎"個畫面.同埋黑畫面果陣HDD 燈係冇眨的....有冇師兄知發生乜事?!thx...

ps.li 兩日都冇裝新hardware....

thx~

[ 本帖最後由 部腦超慢 於 2009-9-8 23:13 編輯 ]
作者: 火星人    時間: 2009-9-9 10:21

中毒
定係因為你"部腦超慢"呀

[ 本帖最後由 火星人 於 2009-9-9 10:22 編輯 ]
作者: alextamly    時間: 2009-9-9 11:32

除HW外..SW有冇呢??
作者: a886    時間: 2009-9-9 19:18

我都慢咗10SEC~
可能裝多咗兩隻GAME同NetBeans IDE
作者: wing1234    時間: 2009-9-9 20:06

試下拔哂 d usb 野睇下有無好轉
作者: 部腦超慢    時間: 2009-9-9 23:07

thx~~我用advance systemcare 搞掂左了~~
作者: birdie    時間: 2009-9-10 14:55

原帖由 部腦超慢 於 2009-9-9 23:07 發表
thx~~我用advance systemcare 搞掂左了~~


So, what problem being fixed?
作者: kaybow    時間: 2009-9-12 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vfgnk    時間: 2009-9-12 23:54

呢個WINDOW咁多問題!!
作者: RoyKwan    時間: 2009-9-13 02:15

原帖由 vfgnk 於 2009-9-12 23:54 發表
呢個WINDOW咁多問題!!


windows 7 無問題,最大問題係大部份使用者
作者: hktony    時間: 2009-9-13 03:46

原帖由 RoyKwan 於 2009-9-13 02:15 發表


windows 7 無問題,最大問題係大部份使用者


由rc用到依家都沒事
作者: kaybow    時間: 2009-9-15 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2