作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-6-17 16:01 標題: 有冇版友用開升高架 ?
有冇邊款或牌子介紹
香港邊個商場或地方多放出黎
係見過 VERXXXX 個款, 只係用紙之類物質摺. 好似自己係屋企都可以整.....
否則用幾個紙盒托高, 但冇散熱位.....




作者: ??? 時間: 2025-6-17 16:26
呢D梗係淘/拼,點會係HK買
作者: Miipp 時間: 2025-6-17 17:15
昇高架最主要作用唔係為散熱的, 最大目的係為左昇高個 mon (最好係配合可以 180 度打開的 notebook), 等個 mon 的 level 接近對眼, 令到條頸唔使屈向下睇個 mon
作者: Miipp 時間: 2025-6-17 17:16
咪就係, 逃佬幾草內攪掂
作者: 孤兒仔 時間: 2025-6-17 19:02
我用呢隻,買果時淘價 羊50
[attach]2483690[/attach]
作者: lyjhf2006 時間: 2025-6-17 20:21

呢只,又有批牛肉好抵

作者: mxmxm 時間: 2025-6-17 21:54
剛剛買左這款, 用過幾次無咩問題, 抵玩
[attach]2483711[/attach]
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-6-19 12:24
係. 但順便要散埋熱. 否則我係街執個紙皮箱或膠箱托高就得.
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-6-19 12:25
呢類我都有買過, 三十幾.
但好似夠放 平板.
手提成二磅幾. 16寸. 個底夠重, 唔反 ?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-6-19 12:26
HOCO 我見 D 野好似OK. 用過佢 D 電話線.
JOYROOM 好似高一級, 但唔知有冇出.
商場唔見.
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-6-19 12:27
冇 裝呢 D 後門野.
作者: Miipp 時間: 2025-6-19 12:30
著相啦,逃佬有網頁版,乜都唔使裝
作者: sammyp 時間: 2025-6-20 13:13
大陸b站有講過, 最平的係用幾個瓶裝飲料蓋托起四個角就已經有好好的散熱效果
作者: usei 時間: 2025-6-20 14:45
散熱搵包紙巾托高個尾就得
作者: manhoi 時間: 2025-6-20 15:10
常識黎啦 你都識講佢個托好似紙咁
你是但搵d野托住咪係一樣效果囉
作者: chris_ 時間: 2025-6-20 17:30
新高登大把100蚊以下有埋風線, 雖然我覺得把風線用處不大, 不過可以升高部機
作者: lris2009 時間: 2025-6-20 18:34
用緊... PDD 9蚊雞,SSP賣45蚊
作者: (朗尼) 時間: 2025-6-21 01:04
黃金豐澤斜對面果間
電腦大舖見過有這notebook架
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

