Board logo

標題: 有冇版友用開升高架 ? [打印本頁]

作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-17 16:01     標題: 有冇版友用開升高架 ?

有冇邊款或牌子介紹
香港邊個商場或地方多放出黎

係見過 VERXXXX 個款, 只係用紙之類物質摺. 好似自己係屋企都可以整.....

否則用幾個紙盒托高, 但冇散熱位.....








作者: ???    時間: 2025-6-17 16:26

呢D梗係淘/拼,點會係HK買
作者: Miipp    時間: 2025-6-17 17:15

昇高架最主要作用唔係為散熱的, 最大目的係為左昇高個 mon (最好係配合可以 180 度打開的 notebook), 等個 mon 的 level 接近對眼, 令到條頸唔使屈向下睇個 mon
作者: Miipp    時間: 2025-6-17 17:16

呢D梗係淘/拼,點會係HK買
??? 發表於 2025-6-17 16:26


咪就係, 逃佬幾草內攪掂
作者: 孤兒仔    時間: 2025-6-17 19:02

我用呢隻,買果時淘價 羊50
[attach]2483690[/attach]
作者: lyjhf2006    時間: 2025-6-17 20:21



呢只,又有批牛肉好抵
作者: mxmxm    時間: 2025-6-17 21:54

剛剛買左這款, 用過幾次無咩問題, 抵玩

[attach]2483711[/attach]
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-19 12:24

昇高架最主要作用唔係為散熱的, 最大目的係為左昇高個 mon (最好係配合可以 180 度打開的 notebook), 等個  ...
Miipp 發表於 2025-6-17 17:15



    係. 但順便要散埋熱. 否則我係街執個紙皮箱或膠箱托高就得.
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-19 12:25

呢只,又有批牛肉好抵
lyjhf2006 發表於 2025-6-17 20:21



    呢類我都有買過, 三十幾.
但好似夠放 平板.
手提成二磅幾. 16寸. 個底夠重, 唔反 ?
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-19 12:26

剛剛買左這款, 用過幾次無咩問題, 抵玩
mxmxm 發表於 2025-6-17 21:54



    HOCO 我見 D 野好似OK. 用過佢 D 電話線.
JOYROOM 好似高一級, 但唔知有冇出.

商場唔見.
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-6-19 12:27

咪就係, 逃佬幾草內攪掂
Miipp 發表於 2025-6-17 17:16



    冇 裝呢 D 後門野.
作者: Miipp    時間: 2025-6-19 12:30

冇 裝呢 D 後門野.
鴨蛋妹 發表於 2025-6-19 12:27


著相啦,逃佬有網頁版,乜都唔使裝
作者: sammyp    時間: 2025-6-20 13:13

大陸b站有講過, 最平的係用幾個瓶裝飲料蓋托起四個角就已經有好好的散熱效果
作者: usei    時間: 2025-6-20 14:45

係. 但順便要散埋熱. 否則我係街執個紙皮箱或膠箱托高就得.
鴨蛋妹 發表於 2025-6-19 12:24


散熱搵包紙巾托高個尾就得
作者: manhoi    時間: 2025-6-20 15:10

常識黎啦 你都識講佢個托好似紙咁
你是但搵d野托住咪係一樣效果囉
作者: chris_    時間: 2025-6-20 17:30

有冇邊款或牌子介紹
香港邊個商場或地方多放出黎

係見過 VERXXXX 個款, 只係用紙之類物質摺. 好似 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-17 16:01



    新高登大把100蚊以下有埋風線, 雖然我覺得把風線用處不大, 不過可以升高部機
作者: lris2009    時間: 2025-6-20 18:34

用緊... PDD 9蚊雞,SSP賣45蚊
作者: (朗尼)    時間: 2025-6-21 01:04

黃金豐澤斜對面果間
電腦大舖見過有這notebook架

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2