Board logo

標題: Morefine M6S mini PC [打印本頁]

作者: samuelsansan    時間: 2023-10-7 11:21     標題: Morefine M6S mini PC

剛剛買左個迷你PC過下手癮,其實都已經有部i7 RTX4070 Desktop係房,但香港地房間細細,下下開大機如果净係做下office work,睇下Youtube,硬係覺得房間好焗促 (部臺機多散熱風扇),空氣質素都差左 (但其實都係Excuse)
所以淘寶入手呢部Morefine M6S,DDR5 又行 N100 cpu,雖然不太清楚個性能有無i3,但平平地1000蚊港幣咪試下咯

有個外置卡插槽,我買作512GB SSD,唔夠用時可以當作額外空間。

後背插孔,一般都夠用,網卡口都唔會用啦都用wifi啦!可惜無USB type C一綫通比我連接便携mon!

正面樣子,整部機塑膠外殼,但質感唔錯

大滑鼠少少咋,好迷你:

我日常的出街用的setting,直接用Momax Gan.100W供電,無用它的火牛,貪方便可以順便電話充電。便携mon用尿袋單純係個尿袋無乜用(5V, 2.1A舊式傻瓜輸出),等它發揮下用處好過變垃圾

好多人懷疑呢D PC仔性能,下圖是我在看2K/1080p時的性能統計,整個日常操作無卡頓(日後如果真係有Lag時就灌Ubuntu系統


心得總結
1)首先買呢D機仔我覺得一定唔好買大,M6S呢個size就最好,因爲你買得呢D,其實都係貪它細,如果你買D大size mini PC咁就失去左Mini PC的意義! 要性能的話,請買手提電腦好過。
2)部機一定唔會勁,如果日常上網,office,唔打機,呢D機仔一定夠用。所以考慮到Size問題,M6S比到我的性能我覺得收貨,唔多唔少!
作者: rfdingo    時間: 2023-10-7 11:24

點解唔係貼去  系統組件
而貼黎  行動電腦
作者: samuelsansan    時間: 2023-10-7 11:25

本帖最後由 samuelsansan 於 2023-10-7 11:27 編輯
點解唔係貼去  系統組件
而貼黎  行動電腦
rfdingo 發表於 2023-10-7 11:24

我見有呢到有post講mini PC,同埋mini PC會出街用 所以post呢到
如有錯區請指正
作者: rfdingo    時間: 2023-10-7 11:36

我見有呢到有post講mini PC,同埋mini PC會出街用 所以post呢到
如有錯區請指正 ...
samuelsansan 發表於 2023-10-7 11:25



    我minisforum um790 同em680 , surface laptop 都有
都唔覺得帶出街用既em680  就等於行動電腦

畢竟只可以點對點 係另一邊有牛有kb有mon 先有戲
作者: tamalemon    時間: 2023-10-7 18:08

其實家下ipad pro/ *** Fold 已經基本上令行動使用的市場飽和。 X86電腦類的laptop定surface 平扳都已經係98%以上用係點對點式可移動搬運,坐定左先再攞上檯面。

我只係覺得mini PC加流動LCD芒,會平得過14"/15" laptop好多嗎? 而且使用時要配合一堆外㫔電池,keyboard同mouse..... 只計佔用的空間就一D都吾少
作者: 神奇嬰兒.    時間: 2023-10-7 19:36

回復 1 #samuelsansan

支持!!!

via HKEPC Reader for Android
作者: lojimmy44    時間: 2023-10-7 19:49

我就將部機棟篤企, 真係好慳位 !

[attach]2391859[/attach]

[attach]2391860[/attach]
作者: rfdingo    時間: 2023-10-8 00:02

我就將部機棟篤企, 真係好慳位 !
lojimmy44 發表於 2023-10-7 19:49



    未有人拆過個 液金散熱
用緊時我建議你平放
作者: Miipp    時間: 2023-10-8 09:02

我見有呢到有post講mini PC,同埋mini PC會出街用 所以post呢到
如有錯區請指正 ...
samuelsansan 發表於 2023-10-7 11:25


mobile 裝置內置有電池,非 mobile 的就要長插濕電

你部野呢?
作者: blkbd5    時間: 2023-10-8 10:01

我都系用緊部GMKTec M2 ,i7-11390H,16G + 512G,超正,代替部陳年i5-4760,部機有 AV1 硬解,Win11Pro 真系無得輸!
作者: lojimmy44    時間: 2023-10-8 12:30

最欣賞是USB4, 我手機及平板的火牛已經打入冷宮了 !

[attach]2391951[/attach]
作者: lojimmy44    時間: 2023-10-9 10:05

CPU 核心果然上到5.2 GHz, 及已克服mini-PC 過熱問題 !

[attach]2392036[/attach]
作者: 觀星是答案    時間: 2023-10-9 10:17

M6S 係淘佬已經揾唔到,應該已經被 7000 系列取代左
反而 5000 系列長賣長有,仲非常平
作者: card_captor    時間: 2023-10-9 10:42

M6S 係淘佬已經揾唔到,應該已經被 7000 系列取代左
反而 5000 系列長賣長有,仲非常平 ...
觀星是答案 發表於 9-10-2023 10:17



    品尚數碼正品商城 仲有 M6S
作者: upsagel    時間: 2023-10-9 21:07

M6S 係淘佬已經揾唔到,應該已經被 7000 系列取代左
反而 5000 系列長賣長有,仲非常平 ...
觀星是答案 發表於 2023-10-9 10:17



    估計係咪上游的CPU 有批平貨要清,所以呢D厰先開單做,做完一批冇平貨就收工?我見D軟路由CPU有D非熱門型號一時有,一時冇
作者: wasper    時間: 2023-10-10 09:24

我都系用緊部GMKTec M2 ,i7-11390H,16G + 512G,超正,代替部陳年i5-4760,部機有 AV1 硬解,Win11Pro 真 ...
blkbd5 發表於 2023-10-8 10:01


Ching 我都睇呢部, 我唔打電腦GAME 日常OFFICE, UTUBE 夠用,  請問把FAN嘈唔嘈?
作者: blkbd5    時間: 2023-10-10 09:44

本帖最後由 blkbd5 於 2023-10-10 09:51 編輯
Ching 我都睇呢部, 我唔打電腦GAME 日常OFFICE, UTUBE 夠用,  請問把FAN嘈唔嘈?
wasper 發表於 2023-10-10 09:24

部M2,非常夠用,超正,快過我部舊機好多,又慳電,又細部,我618減價買,你可以傷11減價先買,
部M2原機設定,風扇系嘈,因為我放Mon下面,所以好覺嘈,後尾Youtube有人教點令部M2靜啲,我就:
1.  調Bios 風扇轉速,
2.  跟Youtube教調 CPU 效能,我調到95%
每人要求不同,你可以系依兩方面調一個接受到既風扇聲!
作者: wasper    時間: 2023-10-10 09:56

部M2,非常夠用,超正,快過我部舊機好多,又慳電,又細部,我618減價買,你可以傷11減價先買,
部M2原機 ...
blkbd5 發表於 2023-10-10 09:44


收到, 唔該CHING, 就係想傷11 , 2000 樓下當買舊合金玩下.
作者: iamla    時間: 2023-10-10 11:10

剛剛買左個迷你PC過下手癮,其實都已經有部i7 RTX4070 Desktop係房,但香港地房間細細,下下開大機如果净係 ...
samuelsansan 發表於 2023-10-7 11:21



Also N100 mini PC user, same comment as you, low power, very silent (no fan sound if not connecting external HD, only listen to HD running sound when connected), small size. Used for 6 months, satisfied  with the performance for normal word processing, internet surfing, youtube & watching videoes.
作者: dermagramso    時間: 2023-10-10 13:30

睇晒成個post, 樓主被人騎劫晒, 十個有八個都唔係講部 m6s, n100相關亦唔係
樓主可否試下 aida64 入面個memory latency? 我本身都睇中呢部, 但見佢type-c供電就唔諗了, 反而12v頭會插得穩陣d, 我有另下一部 n100機仔, 但default佢係行ddr5-3200速度, ddr5-4800可以手動set但latency成CL52, 好似仲慢咁

另外呢部機本身都係oem人, 好多間都有呢個spec
作者: dermagramso    時間: 2023-10-10 13:36

CPU 核心果然上到5.2 GHz, 及已克服mini-PC 過熱問題 !
lojimmy44 發表於 2023-10-9 10:05


睇到R晒頭部N100點上5.2GHz, 望真d原來講緊 7940HS, 好心唔好騎劫樓主個post啦
作者: jfile    時間: 2023-10-10 14:20

想請教N305 值唔值得買?文書用途、唔想太嘈、又想買好少少

via HKEPC Reader for Android
作者: 觀星是答案    時間: 2023-10-10 14:35

想請教N305 值唔值得買?文書用途、唔想太嘈、又想買好少少

via HKEPC Reader for Android ...
jfile 發表於 2023-10-10 14:20

視乎你部 N305 要買幾錢 , AMD 5600H mini PC 依家都係 1300 有找 (無 Ram 無 SSD 版本)
性能比 N305 好好多

https://www.cpubenchmark.net/com ... 0H-vs-Intel-i3-N305
作者: barryw    時間: 2023-10-10 15:32

本帖最後由 barryw 於 2023-10-10 17:53 編輯

其實,我常常想,如果不是有特別需要,只是文書,買Mini PC, 不如買文書 Notebook:

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: blkbd5    時間: 2023-10-10 15:43

想請教N305 值唔值得買?文書用途、唔想太嘈、又想買好少少
jfile 發表於 2023-10-10 14:20

認同#23樓講,N305 個價貴太多,有太多好選擇,N100 反而個價合理好多,
之前,我都系睇N100/N305,最後買左GMKtec M2,16+512,1k7人!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2