標題: 阿媽用文書機, 呢部抵買嗎? [打印本頁]
作者: top8man 時間: 2023-8-26 23:52 標題: 阿媽用文書機, 呢部抵買嗎?
只用來FACEBOOK, YOUTUBE, 不打機.
呢部的話, 官網買好定去實體電腦店買好呢?
[attach]2386608[/attach]
作者: 波風水門 時間: 2023-8-31 18:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2023-8-31 20:09
咩config?

