Board logo

標題: 阿媽用文書機, 呢部抵買嗎? [打印本頁]

作者: top8man    時間: 2023-8-26 23:52     標題: 阿媽用文書機, 呢部抵買嗎?

只用來FACEBOOK, YOUTUBE, 不打機.

呢部的話, 官網買好定去實體電腦店買好呢?

[attach]2386608[/attach]
作者: 波風水門    時間: 2023-8-31 18:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2023-8-31 20:09

只用來FACEBOOK, YOUTUBE, 不打機.

呢部的話, 官網買好定去實體電腦店買好呢?

...
top8man 發表於 2023-8-26 23:52

咩config?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2