Board logo

標題: 爆mon, DIY 一問 [打印本頁]

作者: zero-lam    時間: 2023-5-22 15:56     標題: 爆mon, DIY 一問

本帖最後由 zero-lam 於 2023-5-22 15:58 編輯

notebook 型號: Lenovo Legion 5 15ARH05H
screen 型號: B156HAN09 .2 (己把screen 拆出來)

notebook detial:
https://psref.lenovo.com/syspool ... 5_15ARH05H_Spec.PDF

問號就黎啦

我上淘寶找不到這個型號,
但有其他相似型號, eg: B156HAN13.0
我是不是可以轉其他型號?
有什麼地方需要注意?
作者: jwong2k04    時間: 2023-5-22 16:10

這個不是嗎?
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=659423761752

兩個型號尺寸同功能上都有一點點不同
https://www.twscreen.com/zh-TW/lcdpanel/24195
https://www.twscreen.com/zh-TW/lcdpanel/21931
作者: Miipp    時間: 2023-5-22 16:20

如果係我就順手睇下昇唔昇到 2k 100% P3 panel
作者: zero-lam    時間: 2023-5-22 16:35

這個不是嗎?


兩個型號尺寸同功能上都有一點點不同
jwong2k04 發表於 2023-5-22 16:10


thank you so much!
跟返型號買應該包無死

如果係我就順手睇下昇唔昇到 2k 100% P3 panel
Miipp 發表於 2023-5-22 16:20

唔上2K la, 我個fd 想省電D,
有得唔影響質素前提下, 直頭想換個省電D 既mon,
但唔太熟, 廢事好心做壞事, 到時得不償失就唔好啦
作者: zero-lam    時間: 2023-5-22 20:45

這個不是嗎?


兩個型號尺寸同功能上都有一點點不同
jwong2k04 發表於 2023-5-22 16:10

C兄
因為個賣家無應我, 所以搵左另一個賣家
但另一個買家推介我買另一個mon
https://www.twscreen.com/lcdpane ... 6%E9%9D%A2%E6%9D%BF
我望落好相似, 價錢也便宜了
只係闊多了2mm, 其他都好相似, 唔知有無咩意見比下?


題外話, 其實我用keyword "B156HAN09.2", 都係搵唔到c兄條link
作者: Miipp    時間: 2023-5-22 20:47

thank you so much!
跟返型號買應該包無死


唔上2K la, 我個fd 想省電D,
有得唔影響質素前提下, 直 ...
zero-lam 發表於 2023-5-22 16:35


Gaming 機拎出街用電池!?
作者: zero-lam    時間: 2023-5-22 22:09

Gaming 機拎出街用電池!?
Miipp 發表於 2023-5-22 20:47


佢唔拎會出街用, 佢都好少打機
係屋企好多時都唔會插住Powercord
但都話D 電唔係好夠用
作者: jwong2k04    時間: 2023-5-23 09:24

C兄
因為個賣家無應我, 所以搵左另一個賣家
但另一個買家推介我買另一個mon

我望落好相似, 價錢也便宜了
...
zero-lam 發表於 2023-5-22 20:45


意見: 搏吓, resolution冇大轉變, spec 差不多都搏得過
試過1600x1200換1920x1080, 底板唔支援, 廢咗~

https://item.taobao.com/item.htm?id=692163328206
https://item.taobao.com/item.htm?id=625188007111
https://item.taobao.com/item.htm?id=649080681465
https://item.taobao.com/item.htm?id=706346913294
https://item.taobao.com/item.htm?id=703956829545
https://item.taobao.com/item.htm?id=666782293697
作者: ???    時間: 2023-5-23 10:01

回覆 7# zero-lam


    Gaming 機唔插牛=自廢武功玩自己
作者: zero-lam    時間: 2023-5-23 14:42

回覆  zero-lam


    Gaming 機唔插牛=自廢武功玩自己
??? 發表於 2023-5-23 10:01

佢都唔打機

果時我個fd 問我買邊部好(大學優惠)
我又無諗咁多

見佢mon 靚,速度快,咪話e 部囉
不過速度快都係次要,最主要係mon靚
電量我以為用saving mode 會省好多電
點知分別不大

不過唔諗咁多啦
作者: zero-lam    時間: 2023-5-23 14:43

意見: 搏吓, resolution冇大轉變, spec 差不多都搏得過
試過1600x1200換1920x1080, 底板唔支援, 廢咗~


...
jwong2k04 發表於 2023-5-23 09:24

感謝感謝

今晚返屋企望望
作者: ???    時間: 2023-5-23 16:05

回覆 10# zero-lam


    要電量點會推部gaming機俾人
作者: zero-lam    時間: 2023-5-23 20:25

回覆  zero-lam


    要電量點會推部gaming機俾人
??? 發表於 2023-5-23 16:05


佢果時都無講咁多,
咁我緊係推部我會買既機畀佢啦
不過佢又唔係怪我既,只係提過下話電唔夠

咁我覺得自己做到就做,做唔到都無計





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2