Board logo

標題: ASUS 無畏, 係咪一定要買 PRO 版 ? HP 手提版友幫幫手 [打印本頁]

作者: bobopig    時間: 2022-12-27 01:57     標題: ASUS 無畏, 係咪一定要買 PRO 版 ? HP 手提版友幫幫手

本帖最後由 bobopig 於 2022-12-27 03:07 編輯

見有 無畏16 5600H, 三千幾.
但唔係 OLED.
搵番舊POST, 見你地講都係 PRO 版. 唔係 PRO 冇人講.
5600H 好似打機都夠.
同埋可以 USBC 叉電......

定係用番 VIVOBOOK OLED  14寸 1135G 會好D ?

但睇完版友講, 做文書, 長期對住, 用番 IPS 唔好用 OLED.
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2635874&pid=40655881


另外搵到部2手 HP, 但佢貼出黎 WINDOW 內容, 唔係寫番 HP 同 電腦型號, 竟然係寫 DESKTOP !?!??!
咁如果係大陸版, 你地話會 FORMAT RESET 轉番繁中, 會唔會個內容就變左, 冇左 HP ? 同埋係會變左 DESKTOP ?
我自己部 HP 開黎睇, 就係會寫 HP
[attach]2353921[/attach]


如果部機冇 HDMI, 咁係咪買一條 USBC > HDMI 就可以駁去電視機啦 ?
係咪一定要部機寫明支援? 好似呢款咁? 如果唔寫明, 一定唔得? 唔似電話咁, 預你駁去電視, 好多都一插呢d線就去到電視 ?
第 1 代 USB 3.1 Type-C™ 連接埠 (資料傳輸、Display Port 1.2、電力傳輸 3.0、HP 休眠充電技術)

點解呢d野咁貴? 我見好多都要3百幾4百.....
作者: KinChungE    時間: 2022-12-27 02:35

個電腦名稱係任你打任你隨時改, 你鍾意寫乜都得

clean install第一次開機時就會問你
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 03:09

個電腦名稱係任你打任你隨時改, 你鍾意寫乜都得

clean install第一次開機時就會問你 ...
KinChungE 發表於 2022-12-27 02:35



    唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠機牌子........
作者: ckyuen2    時間: 2022-12-27 09:10

1035g1 無av1硬解
ram 又唔多
千五蚊樓下貨式唔使咁講究
貴就唔好諗
同埋開始舊
預兩年唔壞要換電
作者: abcjerry    時間: 2022-12-27 11:38

我最近才在PDD買PRO 14 OLED沒什麼問題吧,睇片好,也少藍光,只係鏡面屏會反光,其實長對IPS OLED都一樣有問題.
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 13:11

我最近才在PDD買PRO 14 OLED沒什麼問題吧,睇片好,也少藍光,只係鏡面屏會反光,其實長對IPS OLED都一樣有問題 ...
abcjerry 發表於 2022-12-27 11:38

買大陸機唔係一定要京東?
因為直送同原廠直營

PDD 信得過同直送?
咁淘寶得唔得?


我眨部14係人地二手炸,三千五港紙,唔係 PRO 版,唔知有冇OFFICE.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 必思    時間: 2022-12-27 13:24

買大陸機唔係一定要京東?
因為直送同原廠直營

PDD 信得過同直送?
咁淘寶得唔得?


我眨部14係人地二 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 13:11



    多謝支持環保
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 13:34

多謝支持環保
必思 發表於 2022-12-27 13:24

環保好  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: KinChungE    時間: 2022-12-27 14:12

唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 03:09


大陸機format用內置image一樣只得簡中
要自己另外再重裝windows先有繁中

自己另外搵image就係睇個image有冇預先寫好個名, 唔關機事
作者: s84292    時間: 2022-12-27 15:11

本帖最後由 s84292 於 2022-12-27 15:12 編輯
唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 03:09


你唔鍾意佢咁寫, 你自己上微軟下載WINDOWS 11
全新安裝一次,任你填
佢呢D內容只係跟原廠個WINDOWS 寫的部署XML填, 唔係咩特制~
你都可以自己花十分鍾做一個XML丟落去做封裝
廠家名,公司名,型號任你亂作

廠機WINDOWS 10/11 啟動係寫落BIOS,你重裝完佢就識自動啟動,
只要岩版本就得~咩語言都啟動到
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 16:37

大陸機format用內置image一樣只得簡中
要自己另外再重裝windows先有繁中

自己另外搵image就係睇個image ...
KinChungE 發表於 2022-12-27 14:12


但版友買既大陸版, 可以轉繁中喎......
大陸機唔係多數多語言版?
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 16:46

你唔鍾意佢咁寫, 你自己上微軟下載WINDOWS 11
全新安裝一次,任你填
佢呢D內容只係跟原廠個WINDOWS 寫的部 ...
s84292 發表於 2022-12-27 15:11



    因為手提廠機出廠係有個WINDOWS.
咁如果佢呢個畫面, 係自己搵呢一個黎裝, 出呢個畫面冇問題. 正常都用到
但我只係怕, 唔係用跟機個 WIN, D DRIVER 會唔會唔齊, 去官網係咪可以羅得番 ? 如果唔齊要自己再去搵.
另一個就係, 廠機有原裝WIN. 咁佢唔用原裝WIN, 用另一個去裝落部機, 咁原廠既去左邊? 呢幾年好似寫左落去個HD, 舊世代先係用 RECOVER DISK. 佢呢部二手, 應該係落HD, 咁原廠既冇左. 咁佢代替既呢個, 係咪老翻定正版? 如果老翻, 第日更唔更新度? 我見佢其它二手手提, 都係用呢個 DESKTOP 黎代替原裝廠機個 WIND.

如果條KEY 寫左落 BIOS, 即係去官網下左番個版本, 係咪都要跟一樣? HOME 還 HOME ?
咁就得? 手提版變 DESKTOP 都得?
作者: KinChungE    時間: 2022-12-27 16:48

但版友買既大陸版, 可以轉繁中喎......
大陸機唔係多數多語言版?
bobopig 發表於 2022-12-27 16:37


1. 大陸機多數單一語言版, 冇得轉繁中
2. 就算俾你格硬加language pack落去, 總會有D地方無啦啦又出簡體中文俾你

要完美轉英文/繁中, 請自己產機重裝
作者: KinChungE    時間: 2022-12-27 16:49

因為手提廠機出廠係有個WINDOWS.
咁如果佢呢個畫面, 係自己搵呢一個黎裝, 出呢個畫面冇問題. 正常都 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 16:46


1. driver基本上windows update就齊, 原廠工具唔敢包
2. 你預左原廠個windows作廢, 當佢係跟機冇windows就好(最多bios得slic key), 唔鍾意就唔好買大陸機
3. Windows係冇分手提版/桌面版
作者: s84292    時間: 2022-12-27 17:20

本帖最後由 s84292 於 2022-12-27 17:23 編輯
因為手提廠機出廠係有個WINDOWS.
咁如果佢呢個畫面, 係自己搵呢一個黎裝, 出呢個畫面冇問題. 正常都 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 16:46


asus notebook序號係寫落uefi,你新一個全新一開機佢就自動啟動
你去微軟下載返win11 home版就ok

工具同驅動你可以去返asus website下載,或者一般會在c 有一個folder 擺晒
幫人搞好多部acer hp 同asus都係重裝完全新win, 佢自己會啟動,win11自己裝晒驅動,
係有d聲卡同工具要去返原廠website下載返
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 18:45

1. driver基本上windows update就齊, 原廠工具唔敢包
2. 你預左原廠個windows作廢, 當佢係跟機冇windows ...
KinChungE 發表於 2022-12-27 16:49



    間二手野, 我問佢, 佢都話港版. 唔係大陸版.
作者: KinChungE    時間: 2022-12-27 19:51

間二手野, 我問佢, 佢都話港版. 唔係大陸版.
bobopig 發表於 2022-12-27 18:45


佢自己clean install左部機, 唔用HP原裝image既話就會咁
通常二手舖會乜都唔理, 直接clean install (而且原裝可能係HDD, 唔係SSD, 重裝OS簡單過clone hdd)
作者: bobopig    時間: 2022-12-27 21:17

asus notebook序號係寫落uefi,你新一個全新一開機佢就自動啟動
你去微軟下載返win11 home版就ok

工具同 ...
s84292 發表於 2022-12-27 17:20



    佢部野係 HP.
HP 都算外國大廠. 佢話呢部係港版. 咁香港官網我諗 DRIVER 都齊掛.
有兩部, 1部I8

vivobook 14 oled R5 5600H - 大陸版 $4000 / 港版 $6000( 冇寫有冇 OFFICE 跟, 但我估5600呢批應該係後期,可能捍死左底版, 唔係跟 USER ACTIVE 個隻掛 ) OLED 係貴 D ?

Envy 13 i7-8550u 16g - 2500 - 唔知乜版

HP Pavilion 14 i5-1035G1 16GB 512GB  $3000


二手, 有 D 霞痴咁啦....現金交易....
作者: 科技達人    時間: 2023-1-8 16:14

見有 無畏16 5600H, 三千幾.
但唔係 OLED.
搵番舊POST, 見你地講都係 PRO 版. 唔係 PRO 冇人講.
5600H 好 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 01:57



有無師兄用緊OLED 版ASUS M3401QA 14" +R5800H+16/512GB. 見到價錢唔貴,未用過OLED 的notebook.
作者: bobopig    時間: 2023-1-9 12:47

有無師兄用緊OLED 版ASUS M3401QA 14" +R5800H+16/512GB. 見到價錢唔貴,未用過OLED 的notebook. ...
科技達人 發表於 2023-1-8 16:14

youtube 應該有呢類報告

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kenny_lkn    時間: 2023-1-9 13:02

有無師兄用緊OLED 版ASUS M3401QA 14" +R5800H+16/512GB. 見到價錢唔貴,未用過OLED 的notebook. ...
科技達人 發表於 2023-1-8 04:14 PM

要自己換ax200/210
唔係typec差電
其他不過不失

via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig    時間: 2023-1-9 18:14

要自己換ax200/210
唔係typec差電
其他不過不失

via HKEPC Reader for Android
kenny_lkn 發表於 2023-1-9 13:02

我想知自己開機換
會唔會冇左保養?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2023-1-10 18:56

我想知自己開機換
會唔會冇左保養?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2023-1-9 18:14

Oled會燒印播你接唔接受到㖭

你保養嗰陣時換返張舊嘅wi-fi卡落去就得囉
作者: 必思    時間: 2023-1-10 19:01

Oled會燒印播你接唔接受到㖭

你保養嗰陣時換返張舊嘅wi-fi卡落去就得囉
暴走呆喵 發表於 2023-1-10 18:56



    燒印咪換機囉,部機用得耐其他地方都會有問題一樣係換機
作者: 暴走呆喵    時間: 2023-1-10 19:04

燒印咪換機囉,部機用得耐其他地方都會有問題一樣係換機
必思 發表於 2023-1-10 19:01

一部手提電腦講緊用兩至三年嚟先換
我真係接受唔到隨時一年半載就會燒印嘅嘢

每個人睇法唔同
Ips用落去輕鬆好多 又唔係至於睇唔到  而家ips都唔差啦
老實說話睇戲有幾多時睇  啲黑位你日日望住咩...
靚嘅oled機又唔平...呢啲平價oled抱觀望態度
作者: bobopig    時間: 2023-1-12 13:26

1. 大陸機多數單一語言版, 冇得轉繁中
2. 就算俾你格硬加language pack落去, 總會有D地方無啦啦又出簡體 ...
KinChungE 發表於 2022-12-27 16:48



    我意思就係產左機再裝唔裝到繁中.
因為有 D 版本WINDOW 只係單一種語言. 重裝都係冇得選.
作者: bobopig    時間: 2023-1-12 13:27

Oled會燒印播你接唔接受到㖭

你保養嗰陣時換返張舊嘅wi-fi卡落去就得囉
暴走呆喵 發表於 2023-1-10 18:56



    因為幫人買, 第日俾部機佢 ( 順豐 ), 幫佢換左佢未必識自己換番.
所以如果果自己換左張 AX210, 都可以有保. 會方便好多.
作者: 必思    時間: 2023-1-12 13:42

因為幫人買, 第日俾部機佢 ( 順豐 ), 幫佢換左佢未必識自己換番.
所以如果果自己換左張 AX210, 都可 ...
bobopig 發表於 2023-1-12 13:27



    做埋代購改機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2