Board logo

標題: [操作疑難] 10年舊機仲升唔升級好? [打印本頁]

作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-24 11:07     標題: 10年舊機仲升唔升級好?

Clevo P170EM,平時駁大mon睇片玩下要求唔高嘅game
原本係Ivybridge i7 3720QM+Radeon HD 7970M+16GB DDR3
已經upgrage咗2TB MX500 SSD,16GB RAM亦都夠用
目前諗緊要唔要upgrade i7 3940XM+GTX 1070M 8GB
淘仔揾到信譽比較好嘅大概¥640+¥1600=¥2240
計返港紙都要成2600,糾結緊要唔要花呢筆錢
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-24 11:42

首先你要搵到有無邊度買得返主板,鍵盤果啲
十年機玩多三五年點都有嘢會壞
無的話到時壞板就total loss
作者: super_hkg    時間: 2022-9-24 11:55

舊機根本頂唔到新卡用電,裝到上去玩到下又好易壞
唔升CPU 轉1050ti 都可以搏一下

定係你只係需要ryzen 6核內顯既新機用黎打舊game?
作者: smt311    時間: 2022-9-24 12:18

換gpu可能要改bios, 同埋cpu upgrade後只快10%,唔明顯,唔係好抵
作者: 火燒日之丸    時間: 2022-9-24 13:59

無謂升啦,淘仔多是拆壞機,修完再賣,多數是百鳥歸巢
作者: Miipp    時間: 2022-9-24 14:28

唔好話 10 年機,5 年機都唔會升

notebook 同代 "昇級" 搵來攪
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-24 14:53

舊機根本頂唔到新卡用電,裝到上去玩到下又好易壞
唔升CPU 轉1050ti 都可以搏一下

定係你只係需要ryzen 6 ...
super_hkg 發表於 2022-9-24 11:55



佢個power cord max 230W,本身3720QM(45W TDP)+7970M(100W TPD)
就算up 3940XM(55W TDP)+1070M(120W TDP)應該都夠砌
因爲我本身都係駁外置mon,唔會用到内置mon,已經扯少部份電
最大concern應該真係bios嘅相容性問題,CPU問題不大,GPU驚換完著唔到機
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-24 14:55

換gpu可能要改bios, 同埋cpu upgrade後只快10%,唔明顯,唔係好抵
smt311 發表於 2022-9-24 12:18



CPU提升的確唔明顯,GPU應該翻倍,始終1070M遲7970M咁耐出
GCN連HEVC解碼都做唔到
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-24 14:55

唔好話 10 年機,5 年機都唔會升

notebook 同代 "昇級" 搵來攪
Miipp 發表於 2022-9-24 14:28



煙條成日改socket,基本上都好難升到2代以上
作者: kofz    時間: 2022-9-24 15:02

Clevo P170EM,平時駁大mon睇片玩下要求唔高嘅game
原本係Ivybridge i7 3720QM+Radeon HD 7970M+16GB DDR3
...
~Mac迷~ 發表於 2022-9-24 11:07

直接買新機

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: darkfox    時間: 2022-9-24 15:46

買新機仲好,你買d二手升級補品,都唔知用到幾耐
同埋你升級gpu用途係咩?gtx 1070 又可以玩多幾多games?
作者: johnny2008    時間: 2022-9-24 18:16

比夠4千幾買部5800H
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-24 20:51

其實我都知呢筆錢可以買到5600X+B550,完全吊打3940XM+1070M
可惜顯示卡太貴
作者: 必思    時間: 2022-9-24 20:59

十年機都仲想升,情意結唔係咁易可以放棄
作者: Ezra    時間: 2022-9-24 22:28

本帖最後由 Ezra 於 2022-9-24 22:55 編輯
其實我都知呢筆錢可以買到5600X+B550,完全吊打3940XM+1070M
可惜顯示卡太貴 ...
~Mac迷~ 發表於 2022-9-24 20:51

你肯轉desktop?
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-9-24 22:42

本帖最後由 暴走呆喵 於 2022-9-24 22:44 編輯
其實我都知呢筆錢可以買到5600X+B550,完全吊打3940XM+1070M
可惜顯示卡太貴 ...
~Mac迷~ 發表於 2022-9-24 20:51

3060唔貴
相比1070m
3060係大升级

5600+b550+3060=5000內巴

你再有錢啲可以買3060ti

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kenkendee    時間: 2022-9-24 22:56

直接買新機 LA

CPU MB RAM 已經一定要換... DISPLAY
以上BUDGET不足買2手有單啦
作者: eswn    時間: 2022-9-25 00:49

換新機LA, 逝去產品留不住
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-25 11:58

你肯轉desktop?
Ezra 發表於 2022-9-24 22:28



唔係咁想,屋企地方有限,理想係laptop or mini pc(有獨立顯示卡)
最多只可以接受到ITX細機箱,ATX就算了
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-25 12:03

回覆 19# ~Mac迷~


    deskmeet 果啲肥嘢得唔得,and 反正都已有mon
作者: Ezra    時間: 2022-9-25 15:36

回覆 19# ~Mac迷~
呢其實你想比少少錢玩住先,定肯花一大舊錢去昇級?

你開始嘅提議係比少少錢玩住先
作者: zgmfx12a    時間: 2022-9-25 15:45

回復 1 #~Mac迷~

張display card 可唔可以升rtx30系? Av1 硬解都好重要, gtx10系咁耐歷史就pass 啦

via HKEPC Reader for Android
作者: ~Mac迷~    時間: 2022-9-25 16:25

回覆  ~Mac迷~
呢其實你想比少少錢玩住先,定肯花一大舊錢去昇級?

你開始嘅提議係比少少錢玩住先 ...
Ezra 發表於 2022-9-25 15:36



本身諗住洗2600 upgrade再戰3、4年,不過睇落唔係好化算
諗緊係咪成套換好過,不過成本又好貴
作者: Ezra    時間: 2022-9-25 16:40

回覆 23# ~Mac迷~
個人意見:
買新機係最好,但如果最終都係冇budget嘅話,剩係換display
作者: zgmfx12a    時間: 2022-9-25 17:31

回復 24 #Ezra

XM 系列好考底板供電同散熱, boost 得一下又降頻可能仲慢過QM, 寧願淨升級display card, 但最好check 下可以升到邊張一步到位

via HKEPC Reader for Android
作者: Ezra    時間: 2022-9-25 19:15

回覆 25# zgmfx12a
你係咪Re錯人?

作者: rcbananahk    時間: 2022-9-26 09:52

買過部
作者: hkepcmobile    時間: 2022-9-26 11:51

我都係10年機,第5代i5
HD升級左SSD,拆CD ROM
TN屏升級IPS屏
無搞其他野,用幾百蚊已經有脫胎換骨感覺~
作者: kenken33    時間: 2022-9-26 17:44

本帖最後由 kenken33 於 2022-9-26 17:51 編輯
回復 ~Mac迷~

張display card 可唔可以升rtx30系? Av1 硬解都好重要, gtx10系咁耐歷史就pass 啦

via HKEP ...
zgmfx12a 發表於 25-9-2022 15:45


部機咁舊底板個HDMI 一定係1.4或再舊版本,比你裝到張30系落去都冇用發揮唔到,打機實比CPU拖後腿,除非成底塊板大換但咁同成本同換新機都冇大分別

2600比多小小千零到二千蚊收部10系卡電競筆電仲實際,起碼CPU都近幾代先
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-9-26 21:25

我都係10年機,第5代i5
HD升級左SSD,拆CD ROM
TN屏升級IPS屏
無搞其他野,用幾百蚊已經有脫胎換骨感覺~ ...
hkepcmobile 發表於 2022-9-26 11:51

但樓主部3代
隨時 ldvs 唔係edp 想升ips己經沒可能

加上又大年紀部laptop
我個人覺得畀佢退休算
又唔係新買返嚟 換完之後用一兩個月壞咗
或者全部嘢換完 唔著呢  total lost

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: funfunhk    時間: 2022-9-27 09:51

咁嘅舊機唔好花錢搞硬件,花D時間在OS上盡用啦。
作者: 觀星是答案    時間: 2022-9-27 09:57

本帖最後由 觀星是答案 於 2022-9-27 09:59 編輯

有位有錢換 A4 size ITX desktop
Desktop 12 代 i5 + 3060 機都唔算好大部,但性能翻左唔止幾倍

慳位買部 notebook ,6800H 內顯都夠打機 (低要求的話),都係講緊四五千蚊

要打大作,就要買有 3060 既款
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-9-27 18:57

但樓主部3代
隨時 ldvs 唔係edp 想升ips己經沒可能

加上又大年紀部laptop
我個人覺得畀佢退休算
又唔係 ...
暴走呆喵 發表於 2022-9-26 21:25

如果係2017年
我估都會同樓主一樣諗下升唔 升 cpu+gpu
嗰陣時冇得選擇
有勁notebook cpu +10xx级gpu
再加上可以換 係好罕見

2017我都有部 clevo p7xxdm i7 6700t+965mgpu 再改 sharp 4k igzo ips panel

如果現在 求其執部6800h 仲勁過 我部 clevo
可能gpu弱少少
Mon 可以揀ips 或oled...
最緊要可以pd充電....
我工作地方現在用不了大火牛 pd真係好方便
隨身開個細嘅pd牛就可以
公司放一個 身上帶一個...

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2