Board logo

標題: [操作疑難] Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 14" IPS 6650U Radeon 660M 32GB 1TB US$1094 值得買嗎? [打印本頁]

作者: loyukfai    時間: 2022-9-16 08:00     標題: Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 14" IPS 6650U Radeon 660M 32GB 1TB US$1094 值得買嗎?

https://www.newegg.com/black-thi ... am/p/1TS-000E-11SG2

本來想等 BF T14s
作者: loyukfai    時間: 2022-9-16 08:09

想問 45%CG 點解?
作者: Miipp    時間: 2022-9-16 09:39

ching 或親友住免稅州咩?

成日睇呢 d 外國人買唔到的野
作者: rhk101    時間: 2022-9-16 10:48

本來想等 BF T14s
loyukfai 發表於 2022-9-16 08:00

係京東高一檔嘅  T14 RYZEN 6850U 都係  人仔  $6799, 而且直送香港, 又有國際保養。

等到  双11 更平, 新手又有優惠券。

via HKEPC Reader for Android
作者: chestnut-tiger    時間: 2022-9-16 14:54

小心AMD T14無論新蛋定京東都好大機會係低色域mon
作者: chestnut-tiger    時間: 2022-9-16 14:55

想問 45%CG 點解?
loyukfai 發表於 2022-9-16 08:09

color gamut...?
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-16 18:17

平嘢預自己換mon
反而貴會唔捨得落手
作者: loyukfai    時間: 2022-9-16 21:32

換 mon 難度有幾高?都係淘?
作者: loyukfai    時間: 2022-9-16 21:33

ching 或親友住免稅州咩?

成日睇呢 d 外國人買唔到的野
Miipp 發表於 2022-9-16 09:39



    新蛋都唔送集運倉嘅咩?
作者: loyukfai    時間: 2022-9-16 21:33

係京東高一檔嘅  T14 RYZEN 6850U 都係  人仔  $6799, 而且直送香港, 又有國際保養。

等到  双11 更平,  ...
rhk101 發表於 2022-9-16 10:48



作者: 必思    時間: 2022-9-16 22:11

新蛋都唔送集運倉嘅咩?
loyukfai 發表於 2022-9-16 21:33



    多數cut單
作者: johnny2008    時間: 2022-9-16 22:21

多數cut單
必思 發表於 2022-9-16 22:11



    我買過router無cut
作者: Miipp    時間: 2022-9-16 22:44

新蛋都唔送集運倉嘅咩?
loyukfai 發表於 2022-9-16 21:33


ching post 左咁多次 us 本土電商野,都無落過一次單咩
作者: 必思    時間: 2022-9-16 22:45

我買過router無cut
johnny2008 發表於 2022-9-16 22:21



    我指聯想電腦,我剛買Asus notebook直送到公司
作者: loyukfai    時間: 2022-9-17 00:03

ching post 左咁多次 us 本土電商野,都無落過一次單咩
Miipp 發表於 2022-9-16 22:44



    買咗嗰啲冇 po 出嚟 XD

電腦之前買過 Surface,不過一部係朋友帶返嚟一部好似係 Amazon 直送

EBay 嗰啲電子嘢就集運
作者: aichun    時間: 2022-9-17 07:48

換 mon 難度有幾高?都係淘?
loyukfai 發表於 2022-9-16 21:32


當年x230 TN panel 換成IPS panel 都係淘落嚟自己換,部機B面有4個遮醜貼紙撕開就見到有4口螺絲,鬆開佢成個面就可以打開好易換。
不過近年新款機好似冇呢d螺絲位畀你開黎換, 應該要有啲相關工具喺AB面條罅攝落去慢慢撬開,難度應該高好多。
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-17 09:16

回覆 16# aichun


閑魚執咗部二手L490 指甲啪開B面膠蓋就見mon
遮醜螺絲都無
係換完啪返入去要試多幾次

Thinkpad 有maintenance manual 寫到拆晒個底先得
其實閱讀理解完係唔使
作者: johnny2008    時間: 2022-9-17 10:53

買部新機返來玩換mon, 真係買得辛苦
作者: pc1668    時間: 2022-9-17 10:57

買部新機返來玩換mon, 真係買得辛苦
johnny2008 發表於 2022-9-17 10:53


I won't do so
作者: aichun    時間: 2022-9-17 11:17

回覆  aichun


閑魚執咗部二手L490 指甲啪開B面膠蓋就見mon
遮醜螺絲都無
係換完啪返入去要試多 ...
ckyuen2 發表於 2022-9-17 09:16


低檔次系列冇螺絲有乜出奇
作者: java2    時間: 2022-9-17 11:59

45%NTSC 色域 , 去京東買好過啦

想問 45%CG 點解?
loyukfai 發表於 2022-9-16 00:09

作者: rhk101    時間: 2022-9-17 13:29

當年x230 TN panel 換成IPS panel 都係淘落嚟自己換,部機B面有4個遮醜貼紙撕開就見到有4口螺絲,鬆開佢 ...
aichun 發表於 2022-9-17 07:48

上星期我換咗我部 T460 Mon, 用咗半個鐘, 由 1336 x 760 45% ntsc upgrade去  1080p 72% ntsc,  不過個面殼變型, 要花 多$30 人仔。

正常來講, 個Mon 無壞都唔會換嘅。

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-17 13:29

話說之前睇資料
660m基本上同Xe 80EU分別不大
因為比680m 少咗一半CU...
好處咪粒u同煙比,無大細核問題囉

如果無乜原因又要非低檔機
但又配咗個低檔mon仲要係水貨
係囉真係唔買都睇吓jd
作者: aichun    時間: 2022-9-17 13:46

上星期我換咗我部 T460 Mon, 用咗半個鐘, 由 1336 x 760 45% ntsc upgrade去  1080p 72% ntsc,  不過個面 ...
rhk101 發表於 2022-9-17 13:29



    由1366x768 upgarde 1920x1080已經差好遠
作者: rhk101    時間: 2022-9-17 15:06

由1366x768 upgarde 1920x1080已經差好遠
aichun 發表於 2022-9-17 13:46

係, 而且上到 400 nits, 不過如果唔係爆咗我唔會攪個  mon。

via HKEPC Reader for Android
作者: myPC    時間: 2022-9-17 20:58

係, 而且上到 400 nits, 不過如果唔係爆咗我唔會攪個  mon。

via HKEPC Reader for Android ...
rhk101 發表於 2022-9-17 15:06



    CHING 自己淘 ? 有冇 link ?
    Thanks
作者: rhk101    時間: 2022-9-17 21:13

CHING 自己淘 ? 有冇 link ?
    Thanks
myPC 發表於 2022-9-17 20:58

我不想幫人賣廣告, 打你個 model 落  TB 就會走多個賣家出來。

我淘原裝  創群  A grade Mon 都係 $279。

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-17 22:40

留意768p 都係30pin edp 只能上1080p
上2k 就要40pin edp 未必款款機有線換
作者: myPC    時間: 2022-9-17 23:07

邊間可靠,試過淘了2塊,其中一塊點不亮
作者: Miipp    時間: 2022-9-17 23:16

買咗嗰啲冇 po 出嚟 XD

電腦之前買過 Surface,不過一部係朋友帶返嚟一部好似係 Amazon 直送

EBay ...
loyukfai 發表於 2022-9-17 00:03


無見到我寫 US 本土電商咩?

即係你 post 個堆 link - lenovo US, newegg US 呀:

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=84&tid=2671263
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=84&tid=2674976

你自己 post 的呢 d link 落過單未?

而唔係 amazon/ebay 呢 d 國際電商, 國際平台呀
作者: loyukfai    時間: 2022-9-18 23:01

無見到我寫 US 本土電商咩?  

即係你 post 個堆 link - lenovo US, newegg US 呀:




你自己 post  ...
Miipp 發表於 2022-9-17 23:16


收到!hahahahaha





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2