Board logo

標題: 想請教筆電問題 [打印本頁]

作者: edenho    時間: 2022-9-13 20:50     標題: 想請教筆電問題

Mon 要14寸,主要都係行 VM 用返win 10,win7 同 xp。 平時用黎做文書野,間中要畫2d autocad。
CPU 用 11代I7 定 12代I5 好啲
同依家好多14寸好似冇得加 ram
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-9-13 20:54

Mon 要14寸,主要都係行 VM 用返win 10,win7 同 xp。 平時用黎做文書野,間中要畫2d autocad。
CPU 用 11 ...
edenho 發表於 2022-9-13 20:50

Vm一定11代

沒有大細核問題
買8核11800h以上

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-13 21:06

轉會用6800H
作者: edenho    時間: 2022-9-13 21:31

AMD?

回覆 3# ckyuen2
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-13 22:10

回覆 4# edenho


對,無大細核,又新啲,又慳電啲
作者: jwong2k04    時間: 2022-9-14 13:13

我情況同你差不多
考慮因素主要係Mon吋數, 重量, RAM, 價錢, 最後先到CPU
另外一個考慮因素要有 Thunderbolt port, 所以一定揀 Intel CPU

最後搵到 Thinkbook 14 Gen3 / i5-1155g7/16GB ram/512G SSD
自己換條32G ram去到40G, 加多一條低溫1TB SSD放VM
性價比幾好, 早兩星期入手, 埋單$53xx左右就玩到

CPU多核當然好, 預多千幾二千蚊起跳, 有預算就好
作者: 15528536    時間: 2022-9-14 18:27

你要加RAM DDR5的好貴
作者: nivlacckw    時間: 2022-9-14 20:27

Vm一定11代

沒有大細核問題
買8核11800h以上

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
暴走呆喵 發表於 2022-9-13 20:54

真係煩少好多嘢

via HKEPC Reader for Android
作者: nivlacckw    時間: 2022-9-14 20:30

我情況同你差不多
考慮因素主要係Mon吋數, 重量, RAM, 價錢, 最後先到CPU
另外一個考慮因素要有 Thunderbol ...
jwong2k04 發表於 2022-9-14 13:13

同上,不過係年半前上咗thinkbook 14 Gen 2 加咗40g ram

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-9-14 21:15

真係煩少好多嘢

via HKEPC Reader for Android
nivlacckw 發表於 2022-9-14 20:27

唔好人哋話好用就好用

自己心水要清

用唔到大細核就等於廢同烦

買12代麻煩等於自己攞來

Amd都係一個好選擇!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: edenho    時間: 2022-9-14 21:42

依實睇緊部think pad E14, I7 CPU 16g ram , 1t ssd





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2