作者: mlyu 時間: 2022-8-26 14:14 標題: 森林有 i7 12650H + 3060 做緊 <HK$8000
森林 Asus TUF Dash 特價
睇落個 config 都幾唔錯, HK$8000 香港買唔到同樣 config
作者: Miipp 時間: 2022-8-26 14:44
有動手能力自己換個 panel 先好諗, 144hz 版本係用渣渣 mon
[attach]2336318[/attach]
作者: 孤兒仔 時間: 2022-8-26 15:06
ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon
個人認為文書用甩色Mon真係無大礙
但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon即係玩嘢
作者: hopkins 時間: 2022-8-26 15:09
會唔會response time 超快,專玩電競game?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: mlyu 時間: 2022-8-26 15:13
咁 Asus 天選3 個 2.5k 165Hz mon 點? 佢話 DCI-P3, 有冇甩色?
作者: 孤兒仔 時間: 2022-8-26 15:22
天選無呢個情況,ASUS 獨愛 TUF
作者: ckloop 時間: 2022-8-26 15:45
文書機甩色mon 影響畫圖出report 印野比人睇
我而家公司買 notebook 會ban 甩色mon 既model

作者: ja6901 時間: 2022-8-26 17:30
好似唔算特別平
12650H同12700H個分別都大,12650H無左一半e core
作者: usei 時間: 2022-8-27 12:08
144 hz mon 以前是無 45% 的規格
唔知點解 notebook 廠咁不生性去面板廠 order 這種規格
8 代時低階 notebook 轉 IPS 是 45% mon
同貴機做分隔可以理解
再之前平機多數用 TN mon
作者: KinChungE 時間: 2022-8-28 14:53
本帖最後由 KinChungE 於 2022-8-28 14:55 編輯
畫圖已經超出一般文書用圖啦
至於出report, 其實公司D printer 9成都係印到錯哂色, 咩色都唔重要, 有色就得
作者: mlyu 時間: 2022-8-28 17:58
我都好想知 windows 點樣先可以印啱色, 定係 apple 先得?
以前睇 apple 真係可以 mon 同印一樣
作者: KinChungE 時間: 2022-8-28 19:14
先唔講windows點印岩色
laser printer 10部有9部都係錯哂色
仲要多D粉/少D粉又會印出黎唔同
係得fuji xerox部份型號先似樣少少
作者: kcthomlau 時間: 2022-8-28 23:18
渣渣mon
睇慣電話D靚色
無可能接受到啦
作者: usei 時間: 2022-8-29 12:13
i7 + 3060 一般要 1200 鎂
平的機多數是 45% mon
H300 G15 等配較好的 mon 價錢會貴一點
作者: dcc2000 時間: 2022-9-1 13:51
唔介意 "網購",可以去JD買ASUS天選3,一樣有國際/香港保養。
[attach]2337043[/attach]
作者: dcc2000 時間: 2022-9-1 14:01
呢款等於天選3 Air,但國內版用2K 165Hz panel,PCI-E 4.0 SSD,TUF版就用FHD甩色panel。
作者: hkepcmobile 時間: 2022-9-1 15:22
我都想買天選3 PLUS,不過唔知點重灌set返window 繁中
作者: mlyu 時間: 2022-9-1 16:08
大陸版仲有白色, 不過做唔到森林之前個價
作者: dcc2000 時間: 2022-9-2 02:11
其實唔難,先喺簡體Win 10/11揾出license key (gogo吓就揾到教學)。
用Microsoft’s Media Creation Tools制作一隻繁體多版本Win10/11安裝USB disk(容量8G或以上),用佢嚟boot機,揀選重新安裝,剷走所有partition,就可以安裝繁體版Win10/11了,安裝時入返原本個Licence Key。Win10/11安裝完畢後,只要有聯網,就會自動activate了。當然,有人會話以咁嘅方式嚟重裝繁體Windows,算係用盗版。
建議先用Macrium Reflect將原本隻SSD做個全盘IMG備份,有乜東瓜豆腐都可以recovery返做簡體,完成後再裝drivers就可以。亦可以使用Windows Update去自動detect要裝咩drivers,最基本嘅drivers,理論上會檢測到。
作者: ckyuen2 時間: 2022-9-2 07:03
本帖最後由 ckyuen2 於 2022-9-2 07:07 編輯
其實唔難,先喺簡體Win 10/11揾出license key (gogo吓就揾到教學)。
用Microsoft’s Media Creation Tool ...
dcc2000 發表於 2022-9-2 02:11
個別型號睇
寫windows 11 home 就已經係windows home 點轉都無問題
https://wap.asus.com.cn/product-1462994448.html
如果寫home china 就係國內家庭中文版先有人有疑慮
但同網有啲寫windows 11 中文版/windows 10 家庭版果啲就要小心
作者: kennyfch 時間: 2022-9-7 15:50
如果只接駁用外置MON是否都出到獨顯既色水?
作者: hyperbola 時間: 2022-9-8 10:45
都要外置mon support 先得。 呢個又係一筆錢。
作者: tai19901222 時間: 2022-9-13 08:01
想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC?
貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢?
https://hknotebook.moss.com.hk/n ... h%20F15%20-RTX3060-
https://hknotebook.moss.com.hk/n ... 6--,%20Onyx%20Grey-
作者: D@niel 時間: 2022-9-13 09:10
回覆 15# dcc2000
ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養?
作者: mlyu 時間: 2022-9-13 09:16
想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC?
貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢?
...
tai19901222 發表於 2022-9-13 08:01
Lenovo 好似料靚啲 (wifi, cam, etc., 火牛唔知, 唔知兩部係咪都係滿血)
作者: mlyu 時間: 2022-9-13 09:27
[youtube]lb7X7TLgINo[/youtube]
台灣人買機分享, 可以參考吓
作者: D@niel 時間: 2022-9-13 10:47
回覆 26# mlyu
謝謝
作者: dcc2000 時間: 2022-9-13 20:45
國內官方用詞叫做 "國際聯保",用SN喺Global site查得到有warranty status嘅,基本上喺香港亦有保養,不過香港維修部嘅手工確係不敢恭維,幫朋友喺JD買嘅其中一部天選3,用咗兩個幾月後疑似有些少問題,攞上去ASUS皇家xxxx,部機底壳本身其實係有長短螺絲竟然都唔知,修好取機時發現佢哋竟然隨便擰上就算數,而且底壳(膠壳)亦有明顯被撬嘅痕跡,佢哋收機時會驗屍咁驗,mark低邊度有撞、有花之類,去取機時亦要學返佢哋咁驗,否則取走後就冇仇報。
Global Site
https://www.asus.com/support/warranty-status-inquiry/
笔记本产品保修政策
https://www.asus.com.cn/support/article/634/
[attach]2338785[/attach]
[attach]2338786[/attach]
[attach]2338787[/attach]
[attach]2338788[/attach]
[attach]2338789[/attach]
[attach]2338790[/attach]
作者: D@niel 時間: 2022-9-14 09:14
回覆 28# dcc2000
嘩, ching, 資料好詳細!多謝!
作者: wahyan 時間: 2022-9-21 16:21
感謝分享詳情
想問下拎番機果時去取機時發現畀佢地撬花左可以點報仇?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

