Board logo

標題: 森林有 i7 12650H + 3060 做緊 <HK$8000 [打印本頁]

作者: mlyu    時間: 2022-8-26 14:14     標題: 森林有 i7 12650H + 3060 做緊 <HK$8000

森林 Asus TUF Dash 特價


睇落個 config 都幾唔錯, HK$8000 香港買唔到同樣 config
作者: Miipp    時間: 2022-8-26 14:44

有動手能力自己換個 panel 先好諗, 144hz 版本係用渣渣 mon


[attach]2336318[/attach]
作者: 孤兒仔    時間: 2022-8-26 15:06

ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon
個人認為文書用甩色Mon真係無大礙
但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon即係玩嘢
作者: hopkins    時間: 2022-8-26 15:09

有動手能力自己換個 panel 先好諗, 144hz 版本係用渣渣 mon
Miipp 發表於 26-8-2022 14:44

會唔會response time 超快,專玩電競game?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: mlyu    時間: 2022-8-26 15:13

ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon
個人認為文書用甩色Mon真係無大礙
但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon ...
孤兒仔 發表於 2022-8-26 15:06


咁 Asus 天選3 個 2.5k 165Hz mon 點? 佢話 DCI-P3, 有冇甩色?
作者: 孤兒仔    時間: 2022-8-26 15:22

咁 Asus 天選3 個 2.5k 165Hz mon 點? 佢話 DCI-P3, 有冇甩色?
mlyu 發表於 26/8/2022 03:13 PM


天選無呢個情況,ASUS 獨愛 TUF
作者: ckloop    時間: 2022-8-26 15:45

ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon
個人認為文書用甩色Mon真係無大礙
但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon ...
孤兒仔 發表於 2022-8-26 15:06


文書機甩色mon 影響畫圖出report 印野比人睇
我而家公司買 notebook 會ban 甩色mon 既model
作者: ja6901    時間: 2022-8-26 17:30

好似唔算特別平

12650H同12700H個分別都大,12650H無左一半e core
作者: usei    時間: 2022-8-27 12:08

144 hz mon 以前是無 45% 的規格
唔知點解 notebook 廠咁不生性去面板廠 order 這種規格

8 代時低階 notebook 轉 IPS 是 45% mon
同貴機做分隔可以理解
再之前平機多數用 TN mon
作者: KinChungE    時間: 2022-8-28 14:53

本帖最後由 KinChungE 於 2022-8-28 14:55 編輯
文書機甩色mon 影響畫圖出report 印野比人睇
我而家公司買 notebook 會ban 甩色mon 既model  ...
ckloop 發表於 2022-8-26 15:45


畫圖已經超出一般文書用圖啦
至於出report, 其實公司D printer 9成都係印到錯哂色, 咩色都唔重要, 有色就得
作者: mlyu    時間: 2022-8-28 17:58

畫圖已經超出一般文書用圖啦
至於出report, 其實公司D printer 9成都係印到錯哂色, 咩色都唔重要, 有 ...
KinChungE 發表於 2022-8-28 14:53


我都好想知 windows 點樣先可以印啱色, 定係 apple 先得?
以前睇 apple 真係可以 mon 同印一樣
作者: KinChungE    時間: 2022-8-28 19:14

我都好想知 windows 點樣先可以印啱色, 定係 apple 先得?
以前睇 apple 真係可以 mon 同印一樣 ...
mlyu 發表於 2022-8-28 17:58


先唔講windows點印岩色
laser printer 10部有9部都係錯哂色
仲要多D粉/少D粉又會印出黎唔同
係得fuji xerox部份型號先似樣少少
作者: kcthomlau    時間: 2022-8-28 23:18

渣渣mon
睇慣電話D靚色
無可能接受到啦
作者: usei    時間: 2022-8-29 12:13

i7 + 3060 一般要 1200 鎂
平的機多數是 45% mon

H300 G15 等配較好的 mon 價錢會貴一點
作者: dcc2000    時間: 2022-9-1 13:51

唔介意 "網購",可以去JD買ASUS天選3,一樣有國際/香港保養。

[attach]2337043[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2022-9-1 14:01

睇落個 config 都幾唔錯, HK$8000 香港買唔到同樣 config
mlyu 發表於 2022-8-26 14:14

呢款等於天選3 Air,但國內版用2K 165Hz panel,PCI-E 4.0 SSD,TUF版就用FHD甩色panel。
作者: hkepcmobile    時間: 2022-9-1 15:22

呢款等於天選3 Air,但國內版用2K 165Hz panel,PCI-E 4.0 SSD,TUF版就用FHD甩色panel。 ...
dcc2000 發表於 2022-9-1 14:01



我都想買天選3 PLUS,不過唔知點重灌set返window 繁中
作者: mlyu    時間: 2022-9-1 16:08

呢款等於天選3 Air,但國內版用2K 165Hz panel,PCI-E 4.0 SSD,TUF版就用FHD甩色panel。 ...
dcc2000 發表於 2022-9-1 14:01



大陸版仲有白色, 不過做唔到森林之前個價
作者: dcc2000    時間: 2022-9-2 02:11

我都想買天選3 PLUS,不過唔知點重灌set返window 繁中
hkepcmobile 發表於 2022-9-1 15:22

其實唔難,先喺簡體Win 10/11揾出license key (gogo吓就揾到教學)。

用Microsoft’s Media Creation Tools制作一隻繁體多版本Win10/11安裝USB disk(容量8G或以上),用佢嚟boot機,揀選重新安裝,剷走所有partition,就可以安裝繁體版Win10/11了,安裝時入返原本個Licence Key。Win10/11安裝完畢後,只要有聯網,就會自動activate了。當然,有人會話以咁嘅方式嚟重裝繁體Windows,算係用盗版。

建議先用Macrium Reflect將原本隻SSD做個全盘IMG備份,有乜東瓜豆腐都可以recovery返做簡體,完成後再裝drivers就可以。亦可以使用Windows Update去自動detect要裝咩drivers,最基本嘅drivers,理論上會檢測到。
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-2 07:03

本帖最後由 ckyuen2 於 2022-9-2 07:07 編輯
其實唔難,先喺簡體Win 10/11揾出license key (gogo吓就揾到教學)。

用Microsoft’s Media Creation Tool ...
dcc2000 發表於 2022-9-2 02:11



個別型號睇
寫windows 11 home 就已經係windows home 點轉都無問題
https://wap.asus.com.cn/product-1462994448.html

如果寫home china 就係國內家庭中文版先有人有疑慮
但同網有啲寫windows 11 中文版/windows 10 家庭版果啲就要小心
作者: kennyfch    時間: 2022-9-7 15:50

ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon
個人認為文書用甩色Mon真係無大礙
但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon ...
孤兒仔 發表於 2022-8-26 15:06


如果只接駁用外置MON是否都出到獨顯既色水?
作者: hyperbola    時間: 2022-9-8 10:45

如果只接駁用外置MON是否都出到獨顯既色水?
kennyfch 發表於 2022-9-7 15:50



    都要外置mon support 先得。  呢個又係一筆錢。
作者: tai19901222    時間: 2022-9-13 08:01

想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC?
貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢?
https://hknotebook.moss.com.hk/n ... h%20F15%20-RTX3060-

https://hknotebook.moss.com.hk/n ... 6--,%20Onyx%20Grey-
作者: D@niel    時間: 2022-9-13 09:10

回覆 15# dcc2000


    ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養?
作者: mlyu    時間: 2022-9-13 09:16

想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC?
貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢?


...
tai19901222 發表於 2022-9-13 08:01


Lenovo 好似料靚啲 (wifi, cam, etc., 火牛唔知, 唔知兩部係咪都係滿血)
作者: mlyu    時間: 2022-9-13 09:27

回覆  dcc2000


    ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養? ...
D@niel 發表於 2022-9-13 09:10


[youtube]lb7X7TLgINo[/youtube]

台灣人買機分享, 可以參考吓
作者: D@niel    時間: 2022-9-13 10:47

回覆 26# mlyu


    謝謝
作者: dcc2000    時間: 2022-9-13 20:45

    ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養? ...
D@niel 發表於 2022-9-13 09:10

國內官方用詞叫做 "國際聯保",用SN喺Global site查得到有warranty status嘅,基本上喺香港亦有保養,不過香港維修部嘅手工確係不敢恭維,幫朋友喺JD買嘅其中一部天選3,用咗兩個幾月後疑似有些少問題,攞上去ASUS皇家xxxx,部機底壳本身其實係有長短螺絲竟然都唔知,修好取機時發現佢哋竟然隨便擰上就算數,而且底壳(膠壳)亦有明顯被撬嘅痕跡,佢哋收機時會驗屍咁驗,mark低邊度有撞、有花之類,去取機時亦要學返佢哋咁驗,否則取走後就冇仇報。

Global Site

https://www.asus.com/support/warranty-status-inquiry/


笔记本产品保修政策

https://www.asus.com.cn/support/article/634/

[attach]2338785[/attach]
[attach]2338786[/attach]
[attach]2338787[/attach]
[attach]2338788[/attach]
[attach]2338789[/attach]
[attach]2338790[/attach]
作者: D@niel    時間: 2022-9-14 09:14

回覆 28# dcc2000


嘩,    ching, 資料好詳細!多謝!
作者: wahyan    時間: 2022-9-21 16:21

國內官方用詞叫做 "國際聯保",用SN喺Global site查得到有warranty status嘅,基本上喺香港亦有保養,不過 ...
dcc2000 發表於 2022-9-13 20:45

感謝分享詳情

想問下拎番機果時去取機時發現畀佢地撬花左可以點報仇?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2