作者: lkclkc2003 時間: 2022-8-22 19:58 標題: 想揀部$13000左右Laptop
朋友大學生
要用photoshop/AI/sketch up/In Design/ArcGIS pro/Davinci Resolve
唔太Sure上面software 12代IrisXe 夠用未
如果筆直Around $13000 (真係唔夠+2000都可以)
有啲咩建議型號選擇/ 建議spec?
預計 ~15/16寸
如果可以輕就更加好
(唔sure 30代仲有冇maxq 太耐無跟Laptop)
麻煩晒各位
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 必思 時間: 2022-8-22 20:46
有獨顯加速快太多
作者: ldpecha 時間: 2022-8-27 22:02
https://item.jd.com/100018336731.html
我同另一個HKEPC師兄買左,水冷散熱接近無敵。
作者: iceivanchan 時間: 2022-8-29 10:17
回復 3 #ldpecha
真的。用過水冷既返唔到轉頭。3月到依家7x24咁唔關機(因要遠控返office做野)。問題都未有過。出奇地好呢!
(利申:手神問題)
via HKEPC Reader for Android
作者: seaangel 時間: 2022-8-29 10:26
https://www.amazon.com/gp/produc ... DKIKX0DER&psc=1
快衝
作者: 風吹草動 時間: 2022-9-2 11:34
想問下你用邊部水冷
作者: iceivanchan 時間: 2022-9-2 13:10
回復 6 #風吹草動
我出的開箱文有講了
via HKEPC Reader for Android
作者: shithole 時間: 2022-9-2 14:53
路過,見里部平
https://www.amazon.com/MSI-Rainb ... ps%2C265&sr=8-4
作者: everton_fans 時間: 2022-9-2 15:34
朋友大學生
要用photoshop/AI/sketch up/In Design/ArcGIS pro/Davinci Resolve
唔太Sure上面software 12 ...
lkclkc2003 發表於 2022-8-22 19:58
對你來說有獨顯好些快些,不然就新一代6000系列的amd,amd的內顯較intel好,你朋友係邊間大學,不是每間大學都有齊咁多個品牌,如果係理工就無需擔心,5個品牌都齊晒

