Board logo

標題: 求 12代i9 顯卡3080 筆電推介 [打印本頁]

作者: mcsing    時間: 2022-5-29 22:50     標題: 求 12代i9 顯卡3080 筆電推介

求 12代i9 顯卡3080 筆電推介

主要用來剪片
作者: kcthomlau    時間: 2022-5-29 22:56

本帖最後由 kcthomlau 於 2022-5-29 14:59 編輯

見到指定12代i9提一提
12代供電好緊要
俾少D電既機分分鐘i9跌到同i7同級效能/i7跌到同i5同級效能
機械革命無界/華碩無雙係例子

12900H測試比較少
華碩/微星都有出機
惠普就將會出暗影8 Pro有12900h
作者: Miipp    時間: 2022-5-30 09:52

x15 R2 12900H, 3080Ti, 32GB, 2560x1440 240hz
三萬幾, 搵 cs r 下睇下減唔減到三幾 k
作者: Marshall    時間: 2022-5-31 19:23

ROG Z13 得唔得?
作者: slim0080    時間: 2022-5-31 20:39

ROG Z13 得唔得?
Marshall 發表於 2022-5-31 19:23


用緊Z13 , 但我比較 PREFER X13/16
背後有一定熱量, 係好用方便





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2