Board logo

標題: 17" 文書機 [打印本頁]

作者: eh3339    時間: 2022-4-16 17:05     標題: 17" 文書機

請問 17" 既文書機有冇好介紹 ? 主要上網, 文書, 同睇戲, 有時或者玩吓簡單既 game, 所以最好有張入門級顯卡。最好 1 萬蚊樓下。
唔該晒。
作者: jojkwok    時間: 2022-4-16 21:15

https://www.fortress.com.hk/zt/p ... notebook/p/12471547

打埋機都夠做......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2