作者: Sun 時間: 2022-2-21 17:58 標題: Thinkpad x220i 二手開光
本帖最後由 Sun 於 2022-2-23 09:56 編輯
今晚(20220221)約交收
前言:一向鍾意用thinkpad, 開始係當年新入公司,同事比左部老舊既機比我,開頭好唔LIKE, 後來發現商用機係唔同啲,之後就對Thinkpad 有情意結。係講返部老機,係IBM T60, 當年比我用係2012年尾….
大家有冇咩想試?
spec係
i3 2310m; 8gb ram; HD3000 內顯; 500GB HDD; Win10; 跟左個入門Dock
<CHAPTER 1>
2022.2.21, 20:55
好了, 總算是SETTLE DOWN左部機, 影左少少相, 係時候打住部"新"機來報告一下, 對我來說, 它就是新的.
上手人好, 將主機, DOCKING STATION都用卜卜紙包好:
[attach]2307726[/attach]
由於未用過THINKPAD DOCKING, 之後再搞. (新一代USB-C太強大, 基本上這類DOCKING我已經冇咩需要了(例如加大電/鎖機))
機身比我想像中要新淨, 也和我日用的T495比一下:
[attach]2307727[/attach]
[attach]2307728[/attach]
[attach]2307729[/attach]
[attach]2307730[/attach]
人就係多疑, 心諗唔通上手是專業收買佬?! 有時交收唔係用家既話會有啲怕, 唔知個BODY仲係咪原型. 但唔怕, 這裡高手多, 再出啲DETAIL就會清楚, 由於12.5" 1366X768 太細, 拎返個比佢重要老既MON: PHILIPS 220X, 老年16:10 22" 出來做大個DESKTOP:
[attach]2307731[/attach]
估唔到10年前個KEYBOARD已經將個CTRL位左邊加個FN, 我馬上去VANTAGE看看有冇得改SETTING:
[attach]2307733[/attach]
[attach]2307735[/attach]
原來沒得改. 不過個FN鍵好似比較遠, 算啦依個遲下啲搞 (發現左Bios有得轉位
). 現在CAP返個TASK MGR比大家看看:[attach]2307736[/attach]
[attach]2307737[/attach]
[attach]2307738[/attach]
[attach]2307739[/attach]
再來火牛:
[attach]2307741[/attach]
[attach]2307734[/attach]
打字LOW LOADING, 最低用14W左右, 行緊我見2X W, 最高4X W
<CHAPTER 2>
作為用家, 在不知道什麼時候開始喜歡"不買" "等下諗下", 到最後選擇二手, 這未必是興趣咁簡單, 而是出生窮+市場不少伏產品+我和它都經過了沉澱
1) 出生窮就是家物質少, 也使我重視錢的可貴
2) 速食文代, 買賣都要快快手, 可是錯買的機會大, 垃圾產品多的是. 你我都想方便是旦快手, 得過且過. 總知股東有錢賺就係了
3) 有啲需求思考後其實不需用, 有些產品出世前想多想其實可以唔出/出得更合適. 當你我都經過時間洗禮, 二手的價十分真實沒有水份. 買賣都回歸單純可愛. 而買者都投入更多留意/研究/比較
4)買新野你九成碰到的是老sale, 佢理得你同產品; 二手交易, 好大機會遇到的是知音人, 你唔like唔會尋找, 佢唔愛惜佢唔會放二手找人照顧.
看一看說明書, REPLACEMENT那部份的確強大, 當年同任何年代都一樣, 會追求更薄, 更輕. 不過在一切MARKETING SELLING POINTS前, 功能向那部份沒有妥協. 換HDD, 換RAM, 換PCIE卡, 都係預計和設計之內. 一個好CASE 都值錢, 何況是LAPTOP, 咁有限既空間做咁多野. 暫時都未有需要要換野, 不過部iMac有32gb ram (8gb x4 DDR 1600)…不如遲啲試下…check過official去到8GB, 但有人用到16GB
2022.02.22, 20:20
食飽, 又來試下佢. 首先想D/L 隻GAME試行. 因為用緊WIFI, 得2.4G N, 個SPEED係~20mb-144mb, 見到有啲回到過去...咁PAUSE佢再插返條LAN線...WOW...馬上返左來現代:
[attach]2307847[/attach]
[attach]2307848[/attach]
1gbit 行到4XXmb, 看來個HDD都幾快, 走去SEARCH下個MODEL: HGST HTS7250A7E630, 原來係SATA3 7200RPM, 真心唔慢.
DOWNLOAD完想打機, OH NO!!! 冇DIRECTX 11開唔到...的確HD3000 得DX10. 可以DELETE了.
個DISPLAYPORT真係有趣, 原來最大行到2K, 可惜沒2K MON, 如果唔係我都應該係全港數一數二用HD3000行2K 既人....(我估)
今日返工有啲攰...係咁多...
[attach]2307849[/attach]
正想比個MODEL NO. 完左CH2, 收不到, 要講講個MON...TN真係除左個可視角度之外, 我都OK既, 係偏藍左啲...
後面有師兄話用佢做EXCEL唔夠看, 的確我當年都一樣, 叫老闆買個FHD 23" 搞掂.
作者: tonyau2348 時間: 2022-2-21 18:01
How much ?
作者: funfunhk 時間: 2022-2-21 18:28
我在家上吓網都係用緊佢~
作者: Sun 時間: 2022-2-21 18:34
HKD700
作者: happy_99 時間: 2022-2-21 18:51
試下D制同port有無問題. 都咁鬼耐既機, keep得好都唔易.
作者: tomwong886 時間: 2022-2-21 19:12
本帖最後由 tomwong886 於 2022-2-21 19:13 編輯
跟手將個hdd換埋ssd , 又可以快d
作者: Sun 時間: 2022-2-21 20:32
等一等,好快出report
幾新淨,上手好野。等我裝左vantage update 好晒啲Drivers先
作者: Sun 時間: 2022-2-21 20:33
回覆 6# tomwong886
唔升都得, 個HDD幾快, 等等比DETAIL
作者: sonichkhk 時間: 2022-2-21 21:14
回覆 1# Sun
5000GB HDD
作者: Sun 時間: 2022-2-21 21:18
打多左個0
作者: super_hkg 時間: 2022-2-21 23:01
早幾年買過一部二手X220 i5 ,自己build 個bios 開DDR3 1600 + AES-NI,行linux server 長開兩年從來無hang 過,超穩定,用左兩年賣左
作者: longleg 時間: 2022-2-22 08:30
本帖最後由 longleg 於 2022-2-22 08:32 編輯
去淘寶買粒2系最強i7打爆佢
Core i7-2960XM
作者: card_captor 時間: 2022-2-22 10:31
當年我公司都係比呢部我, 用咗起碼5年. 有1日我唔小心成杯咖啡倒落個 keyboard 度, 印乾淨又用得. 好勁
作者: Sun 時間: 2022-2-22 10:38
因為keyboard底有疏水孔的
(看YouTube 講)
作者: KinChungE 時間: 2022-2-22 10:39
其實就算有去水孔, 好多時都係機唔壞, 但係keyboard會玩完
作者: KinChungE 時間: 2022-2-22 10:39
焊死CPU
作者: Miipp 時間: 2022-2-22 10:46
我有部唔記得係 t440s 定 x1c kb 倒左 d 豉油定野飲,清乾淨後開頭用到但無耐後就 gg 左,d 液體有入到 key 內部
作者: Miipp 時間: 2022-2-22 10:50
做硬粉更係要換粒最勁的先有滿足感,焊死都可以吹起再植過珠
作者: card_captor 時間: 2022-2-22 11:48
我同事幫我拆開個 keyboard 抹乾淨. 當時我驚要賠錢但老細話唔使.
見用到就繼續用
作者: Miipp 時間: 2022-2-22 11:56
我個時都係甩開 d keys 抹架
作者: 保時捷 時間: 2022-2-22 11:59
二手機黎講宜部個樣真係好新
作者: happy_99 時間: 2022-2-22 12:48
幾新淨喎. 換埋SSD行win10真係可以用多幾年.
唔夠HD, 可以搵張mSATA, 我之前幾部T420s/T530都有.
作者: proof..... 時間: 2022-2-22 14:48
700抵玩喎
作者: HelloOcean 時間: 2022-2-22 16:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sun 時間: 2022-2-22 17:20
洗唔洗介HDD? 我怕介死左個WINDOWS 暗裝PARTITION

作者: KinChungE 時間: 2022-2-22 17:26
唔界得
Thinkpad Win7基本上一郁親D partition就會整死recovery partition
一係你用內置工具燒左套recovery media出黎先
作者: billgatesion 時間: 2022-2-22 19:02
好懷念呢部機 x220i , 以前公司就係派呢種 機比同事出去做野~ 最弱真係個MON...真太細啦~ 搞下EXCEL D表又長就好麻煩
作者: KinChungE 時間: 2022-2-22 20:53
好懷念呢部機 x220i , 以前公司就係派呢種 機比同事出去做野~ 最弱真係個MON...真太細啦~ 搞下EXCEL D表又 ...
billgatesion 發表於 2022-2-22 19:02
唔係淨係細
係1366x768 TN
作者: Sun 時間: 2022-2-22 21:11
原來BIOS內有得SWAP CTRL / FN KEY
剛剛先第一次入BIOS...想SET大個DISPLAY SHARED MEMORY, 但好似225MB (HARDARE RESERVED)已經係最大...
剛剛入去看林仔新片, 用MS EDGE 64BIT, 1080P/60, 已經有少少FRAME DROP, CPU~5X% USAGE, 用到~3X-4XW 電, 看來HD3000 唔夠硬解晒1080P/60
作者: super_hkg 時間: 2022-2-22 21:28
原來BIOS內有得SWAP CTRL / FN KEY
剛剛先第一次入BIOS...想SET大個DISPLAY SHARED MEMORY, 但好 ...
Sun 發表於 2022-2-22 21:11
用h264ify
youtube 依家多數default VP9
作者: Sun 時間: 2022-2-22 21:48
OIC.....咁啲片轉一轉CODAC啲CPU咪玩完?!
剛剛拎左IMAC 2 條8G 1600 RAM, 得左, 不過佢行返1333, BIOS SET1600都沒用...
16GB RAM

作者: addax 時間: 2022-2-23 00:28
7row thinkpad keyboard 經典又好用
作者: billgatesion 時間: 2022-2-23 01:26
以前冇咁多1920 MON~ 仲要比低級員工用, 有機用仲想點~ 要謝主隆恩架~
作者: KinChungE 時間: 2022-2-23 01:46
原來BIOS內有得SWAP CTRL / FN KEY
剛剛先第一次入BIOS...想SET大個DISPLAY SHARED MEMORY, 但好 ...
Sun 發表於 2022-2-22 21:11
Intel Graphics本身Dynamic已經識再食多D
唔使預先reserve 256咁多
至於窒可能係wi-fi, 因為CPU冇Hardware AES
試下插lan線睇下會唔會好D
作者: beggar1210 時間: 2022-2-23 01:46
送都唔要. 倒水電.
作者: lkh_214 時間: 2022-2-23 01:56
700咁貴?我之前公司堆x220i掉上旋轉要標到400元先有人要(i7 ips mon繼續服役唔賣)
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Sun 時間: 2022-2-23 09:50
$400 真係平喎
我見佢新淨咪貴啲都比囉
我有ram所以想set大個buffer比HD3000
因為我記得上Google map 3D, 周圍look時會食幾百至1GB display ram
佢開到3D算勁
作者: Sun 時間: 2022-2-23 09:52
佢個keyboard比好多keyboard 好打…佢個case 設計….唔計內部hardware都值啲錢
作者: Sun 時間: 2022-2-23 11:06
本帖最後由 Sun 於 2022-2-23 20:04 編輯
<CHAPTER 3>
當發現打唔到機, 心情不禁冷卻了點. 昨晚上左16GB RAM, 因為這是最容易的改裝, SHARE出來看看:
[attach]2307886[/attach]
[attach]2307887[/attach]
這台2012 LATE 27" IMAC是朋友送的, 他的朋友UPGRADE了送給他但他不用MAC. 超開心, 因為真係好靚, 又慳位, 重點係MON比電視色還要準又靚. 有32GB RAM, 嚇我一大跳, 多謝朋友.
上面2條KINGSTON 1600 8GB, 下面2條三叔1333 4GB:
[attach]2307888[/attach]
上返機, 入到, 行1333. 就算係BIOS SET1600都改唔到.
接下來講下個DOCK:
[attach]2307889[/attach]
睇返MANUAL, 原來當年係用緊這堆DOCKING:
1) ThinkPad Port Replicator Series 3
2) ThinkPad Mini Dock Series 3
3) ThinkPad Mini Dock Plus Series 3
算係咁, 佢叫個入門做REPLICATOR而唔叫BASIC DOCK, 因為佢冇左一般DOCKING包含更多接口既意思, 佢真正係REPEAT/RELOCATE咁單純, 仲要少左個DISPLAYPORT….灰左, DP係出到2560X1600但REPLICATOR冇左...他朝有日出DUAL MON既話先去買隻MINI DOCK
原本見說明書4個USB其中有一個SUPPORT 3.0, 小第專登拎個USB3 HDD 去試試…很可惜測出來得2.0速度(2x MB/S 連續讀取), 又回到過去既一項.
"支援XXX, 不過首先你要有XXX"個隻支援黎
待工時樣子: 好有型
[attach]2307950[/attach]
個MON真係唔靚, 好藍, 拎返部IPAD2出來TUNE下啲色:
[attach]2307951[/attach]
藍色要大減, 紅色要小減....點較都係唔靚...
作者: KinChungE 時間: 2022-2-24 10:51
如果真係要較色, 用intel display driver較, 唔好用windows果個
綠色減contrast
紅綠gamma 0.9
藍gamma 0.8
作者: Sun 時間: 2022-2-24 11:47
好,我返家試吓
作者: gut1983 時間: 2022-2-24 23:37
算啦 TN 點TUNE 都唔順眼, 所以我冇買呢幾代, 我諗要買 x250 以上
作者: KinChungE 時間: 2022-2-25 00:01
X250就無謂啦, 都冇左傳統7列鍵盤, 手感完全唔係果回事
唔界意X250手感既就直接買新機, 最少都X280或以上, 輕薄好多又有2 x Type-C
作者: gut1983 時間: 2022-2-25 00:17
你又岩嘅~
作者: longleg 時間: 2022-2-25 07:13
唔係wor, 我見係 i3 2310m
作者: KinChungE 時間: 2022-2-25 09:57
X系列任何機都係焊死CPU
就算M系都係焊死, 冇socket
作者: b_boy 時間: 2022-2-25 10:19
HD唔係最大問題, TN睇壞眼先係大問題
http://www.tpuser.idv.tw/wp/?p=2320
當年X230個MON壞咗, 換咗站長推薦果塊
作者: super_hkg 時間: 2022-2-26 10:51
TN 係色核突D,長用係冇咁攰
X250 之前個堆IPS 都係pwm 調光,唔係個個人受到
作者: chankiman 時間: 2022-4-19 14:41
你部機邊度買?
作者: Sun 時間: 2022-4-19 16:19
二手買返來,做咩?
作者: chankiman 時間: 2022-4-19 18:02
我部x260 壞mon 想買部2手頂住先
想知你邊度入貨
作者: cwmok8 時間: 2022-4-19 18:15
回覆 51# chankiman
我有部X220 I7 8GB 128SSD, 有冇興趣?
作者: C-Leung 時間: 2022-4-19 18:32
我有部x220公司機
1個字 熱
用咗多年,近年炒過2次boot partition,放棄了
作者: wong10 時間: 2022-4-19 18:51
thinkpad 7 rows keyboard永遠最好
樓主post令我諗起以前用x200既日子
作者: chankiman 時間: 2022-4-19 19:21
我自己用緊x260
220 唔會考慮
作者: KS8003 時間: 2022-4-19 20:45
老款thinkpad 個鍵盤真係好靚
作者: dos2vista 時間: 2022-4-19 21:21
最後一代使用 7 rows keyboard 係乜型號?
如果最少用 Ivy Bridge 考慮買部。
作者: KZ4977 時間: 2022-4-19 21:29
冇喇,X230 (Ivy Bridge) 已經用緊孤島六排 keyboard,最後一代如無意外係 X220,或者睇o下有冇人放 Thinkpad 25 週年版 (7 代 CPU T470 改出o黎)
作者: dos2vista 時間: 2022-4-19 21:43
回覆 58# KZ4977
上年11月有人係EPC放
賣家聲稱少用新淨
當時唔識貨又嫌貴冇BID到
如今方知走寶
作者: KZ4977 時間: 2022-4-19 21:49
eBay 我都唔見有乜嘢人放,買得嘅九成九係真 fans 收藏用
作者: zgmfx12a 時間: 2022-4-20 00:06
回復 1 #Sun
LZ 應該入X230 換220 keyboard, ivy bridge 比sandy 性能好唔少
via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵 時間: 2022-4-20 00:29
現在部P記RZ5
ips mon 1200p 低色域 50-60 之間 一定沒45%甘差
我看紅色 己經好唔順眼
樓主仲係45% TN.....真心頂唔順....
作者: mm0 時間: 2022-4-24 18:24
同好,大家交流下~
例如,有冇用過 LatencyMon 睇下延遲嚴唔嚴重
作者: Miipp 時間: 2022-4-25 11:16
現在部P記RZ5
ips mon 1200p 低色域 50-60 之間 一定沒45%甘差
我看紅色 己經好唔順眼
樓主仲係45% TN..... ...
暴走呆喵 發表於 2022-4-20 00:29
聽 ching 咁講突然諗起苦行僧
作者: hohohea 時間: 2022-5-19 15:20
上年2千頭定1千尾買左部T470S X_X
X220唔係考古唔係1,2百真心唔知買黎做乜. 雖然220,230 應算比較THINKPAD
240之後已經係另一樣野.
作者: sky81 時間: 2022-5-19 22:45
裝隻mSATA SSD做雙硬碟最好
作者: ckyuen2 時間: 2022-5-20 07:29
本帖最後由 ckyuen2 於 2022-5-20 07:30 編輯
上年2千頭定1千尾買左部T470S X_X
X220唔係考古唔係1,2百真心唔知買黎做乜. 雖然220,230 應算比較THINKPAD ...
hohohea 發表於 2022-5-19 15:20
X220/230
如果cpu有i5已經用得吓
因為35W
然後煙廠都係擠牙膏
係laptop無usb 3.0就無得自己加
但i3真係玩具級
作者: 必思 時間: 2022-5-20 08:39
我部x230T唔經唔覺都用咗八年,宜家剩係要黎抄相答下電郵

