Board logo

標題: Asus Zenbook 14x OLED 文書用好嗎? [打印本頁]

作者: Herman仔    時間: 2022-2-16 15:55     標題: Asus Zenbook 14x OLED 文書用好嗎?

大家好, 想買部Asus Zenbook 14x OLED 比太太用!
主要係文書,因為而家多數時間都Work from home,想買部好少少既Mon等佢做野睇得舒服D!
唔需要同我講等12代CPU,因為我想最遲係3月頭買,應該等唔切! 又或者師兄們有無其他機介紹? 希望唔好太重, 1.5KG樓下! 多謝
作者: Miipp    時間: 2022-2-16 17:34

會唔會背對窗口, 或鐘意用 dark mode? 咁的話就唔好揀鏡面機.

其實文書用揀部啞面 2240x1400 或 2560x1600 IPS 100% sRGB (或 100% P3 IPS) 或者更好

另外要考慮 keyboard layout, 牙石 d layout 都幾差下, 用納米 half-size UDLR 好不利文書. 除非外置 kb 啦.
作者: Herman仔    時間: 2022-2-16 23:09

會唔會背對窗口, 或鐘意用 dark mode? 咁的話就唔好揀鏡面機.

其實文書用揀部啞面 2240x1400 或 2560x1600 ...
Miipp 發表於 2022-2-16 17:34


多謝師兄意見,請問有無機可以推薦一下
作者: Miipp    時間: 2022-2-16 23:27

多謝師兄意見,請問有無機可以推薦一下
Herman仔 發表於 2022-2-16 23:09


如果係我會揀 x1 carbon 2.2k 版本

如果可以接受到 2kg, IdeaPad 5 Pro 16" 2560x1600 文書用會超正
作者: charu4173    時間: 2022-2-17 09:34

文書用途咁第幾代CPU根本冇所謂
不如你同太太落場睇下佢鍾意邊款(重量,外觀,mon resolution)仲實際
作者: Herman仔    時間: 2022-2-17 09:42

如果係我會揀 x1 carbon 2.2k 版本

如果可以接受到 2kg, IdeaPad 5 Pro 16" 2560x1600 文書用會 ...
Miipp 發表於 2022-2-16 23:27


多謝你既推薦,我睇一睇先!
作者: Herman仔    時間: 2022-2-17 09:46

文書用途咁第幾代CPU根本冇所謂
不如你同太太落場睇下佢鍾意邊款(重量,外觀,mon resolution)仲實際 ...
charu4173 發表於 2022-2-17 09:34


師兄講得O岩呀, 但太太堅持用部N年舊機唔換住(部機太多年,超慢) 之前少用部機都算,依1年成日work from home,日日用機,我想換左比佢,所以好難帶佢去揀~唯有自己睇
作者: talcans    時間: 2022-2-17 10:16

師兄講得O岩呀, 但太太堅持用部N年舊機唔換住(部機太多年,超慢) 之前少用部機都算,依1年成日work from ho ...
Herman仔 發表於 2022-2-17 09:46

咁更加唔好買呢部,Asus啲keyboard唔好打,買返Thinkpad 或戰66(特價中)

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: talcans    時間: 2022-2-17 10:17

師兄講得O岩呀, 但太太堅持用部N年舊機唔換住(部機太多年,超慢) 之前少用部機都算,依1年成日work from ho ...
Herman仔 發表於 2022-2-17 09:46

長用文書機,keyboard係首選重點(個人意見)

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: goshigoo    時間: 2022-2-17 11:22

長用文書機,keyboard係首選重點(個人意見)

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2) ...
talcans 發表於 2022-2-17 10:17


長WFH,最好有mon
作者: Miipp    時間: 2022-2-17 14:08

長WFH,最好有mon
goshigoo 發表於 2022-2-17 11:22


sure

用外置 mon, 外置 kb, 咁最好配部 ITX 整粒 12400, 65W BP & 117W TBP 爽歪歪
作者: Herman仔    時間: 2022-2-17 14:26

明白用外置 mon, 外置 kb比例好, 但家中無位置放! 自己本身有Desktop都係駁電視! 太太唔會用,因為唔方便(有時係房有時係廳做野) 加上用40寸電視睇太近都傷眼! 所以想買部Mon好D既notebook比佢! 希望師兄們比D推薦
作者: proof.....    時間: 2022-2-22 15:04

得2年保好似少左D
作者: ckwk    時間: 2022-2-22 15:38

回覆 7# Herman仔


    upgrade to ssd can run faster.
作者: tamama120    時間: 2022-2-23 10:58

師兄講得O岩呀, 但太太堅持用部N年舊機唔換住(部機太多年,超慢) 之前少用部機都算,依1年成日work from ho ...
Herman仔 發表於 2022-2-17 09:46



  我老婆都係,之前架lenovo成十年了,4年我手痕幫佢換左SSD,又頂到一陣
點知呢一年WFH,所以我新年時買左架IdeaPad slim比佢, Ryzen7,夠哂用
作者: Miipp    時間: 2022-2-23 14:53

可見香港公司真係賤, 幾 k 都唔出買部機比員工 WFH

又唔係十幾廿年前一部機要 1x~20k 的年代





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2