作者: Herman仔 時間: 2022-2-16 15:55 標題: Asus Zenbook 14x OLED 文書用好嗎?
大家好, 想買部Asus Zenbook 14x OLED 比太太用!
主要係文書,因為而家多數時間都Work from home,想買部好少少既Mon等佢做野睇得舒服D!
唔需要同我講等12代CPU,因為我想最遲係3月頭買,應該等唔切! 又或者師兄們有無其他機介紹? 希望唔好太重, 1.5KG樓下! 多謝
作者: Miipp 時間: 2022-2-16 17:34
會唔會背對窗口, 或鐘意用 dark mode? 咁的話就唔好揀鏡面機.
其實文書用揀部啞面 2240x1400 或 2560x1600 IPS 100% sRGB (或 100% P3 IPS) 或者更好
另外要考慮 keyboard layout, 牙石 d layout 都幾差下, 用納米 half-size UDLR 好不利文書. 除非外置 kb 啦.
作者: Herman仔 時間: 2022-2-16 23:09
多謝師兄意見,請問有無機可以推薦一下
作者: Miipp 時間: 2022-2-16 23:27
如果係我會揀 x1 carbon 2.2k 版本
如果可以接受到 2kg, IdeaPad 5 Pro 16" 2560x1600 文書用會超正
作者: charu4173 時間: 2022-2-17 09:34
文書用途咁第幾代CPU根本冇所謂
不如你同太太落場睇下佢鍾意邊款(重量,外觀,mon resolution)仲實際
作者: Herman仔 時間: 2022-2-17 09:42
如果係我會揀 x1 carbon 2.2k 版本
如果可以接受到 2kg, IdeaPad 5 Pro 16" 2560x1600 文書用會 ...
Miipp 發表於 2022-2-16 23:27
多謝你既推薦,我睇一睇先!
作者: Herman仔 時間: 2022-2-17 09:46
師兄講得O岩呀, 但太太堅持用部N年舊機唔換住(部機太多年,超慢) 之前少用部機都算,依1年成日work from home,日日用機,我想換左比佢,所以好難帶佢去揀~唯有自己睇
作者: talcans 時間: 2022-2-17 10:16
咁更加唔好買呢部,Asus啲keyboard唔好打,買返Thinkpad 或戰66(特價中)
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: talcans 時間: 2022-2-17 10:17
長用文書機,keyboard係首選重點(個人意見)
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: goshigoo 時間: 2022-2-17 11:22
長WFH,最好有mon
作者: Miipp 時間: 2022-2-17 14:08
sure
用外置 mon, 外置 kb, 咁最好配部 ITX 整粒 12400, 65W BP & 117W TBP 爽歪歪
作者: Herman仔 時間: 2022-2-17 14:26
明白用外置 mon, 外置 kb比例好, 但家中無位置放! 自己本身有Desktop都係駁電視! 太太唔會用,因為唔方便(有時係房有時係廳做野) 加上用40寸電視睇太近都傷眼! 所以想買部Mon好D既notebook比佢! 希望師兄們比D推薦
作者: proof..... 時間: 2022-2-22 15:04
得2年保好似少左D
作者: ckwk 時間: 2022-2-22 15:38
回覆 7# Herman仔
upgrade to ssd can run faster.
作者: tamama120 時間: 2022-2-23 10:58
我老婆都係,之前架lenovo成十年了,4年我手痕幫佢換左SSD,又頂到一陣
點知呢一年WFH,所以我新年時買左架IdeaPad slim比佢, Ryzen7,夠哂用
作者: Miipp 時間: 2022-2-23 14:53
可見香港公司真係賤, 幾 k 都唔出買部機比員工 WFH
又唔係十幾廿年前一部機要 1x~20k 的年代

