作者: ahshing 時間: 2021-10-2 14:46 標題: Amazon 技嘉Aero15 OLED KD特價一皮
本帖最後由 ahshing 於 2021-10-3 18:29 編輯
啱啱幫朋友搵緊機,見到Amazon做緊Gigabyte Aero15 OLED KD特價,$10690直送香港
雖然我知Gigabyte laptop晌呢度評價應該嘛嘛,不過我自己都用緊呢部既上一代Aero 15 KC,知道部機大概有d乜野好同唔好
一萬頭呢個價錢可以做到8C16T i7,RTX3060同Pantone認證4K mon,又有SD reader,我諗其他牌子呢個價錢應該比較難搵到咁既config

https://www.amazon.com/dp/B093Z1 ... ThWGEs4nOWjzXnp-R-c
作者: Freak 時間: 2021-10-2 14:56
啱啱幫朋友搵緊機,見到Amazon做緊Gigabyte Aero15 OLED KD特價,$10690直送香港
雖然我知Gigabyte laptop ...
ahshing 發表於 2021-10-2 14:46
係8核 8C16T
作者: ahshing 時間: 2021-10-2 15:06
本帖最後由 ahshing 於 2021-10-2 15:11 編輯
改返
作者: hopkins 時間: 2021-10-2 15:13
比我4月買時平$2000, 我拆電用, 暫時都無咩問題, 個mon應該同上代同model.
via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing 時間: 2021-10-2 15:20
本帖最後由 ahshing 於 2021-10-2 15:49 編輯
比我4月買時平$2000, 我拆電用, 暫時都無咩問題, 個mon應該同上代同model.
via HKEPC Reader for Android ...
hopkins 發表於 2021-10-2 15:13
即係你果部係KC?哈哈我都係
KC同KD好似除左粒U就係TB3/4既分別
同埋soundcard轉左engine
作者: mkfkenneth 時間: 2021-10-4 22:12
電量係咪真係得2個鐘,降低解像度會唔會慳到電
via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing 時間: 2021-10-5 11:13
做野既話個零鐘,唔會
作者: mafeifei 時間: 2021-10-5 14:38
要search一下3060行4K有冇問題
作者: ahshing 時間: 2021-10-5 14:53
其實我六年前部XPS9550用GTX960M果陣已經行緊4K喇

作者: kinrex7211 時間: 2021-10-6 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: familyguy 時間: 2021-10-6 17:58
抵買。。。。考慮中
作者: ahshing 時間: 2021-10-6 22:28
啱啱又返貨,比之前貴左少少,但都算抵
作者: nelsonlee130 時間: 2021-10-6 22:40
抵
作者: WHITERICE 時間: 2021-10-7 01:04
早一個萬4蚊買左嗰班真係唔知講嘜好, 一個月就跌左$3500.
作者: ahshing 時間: 2021-10-7 01:39
我都係早一個月入左上一版aero15,雖然9500蚊二手買返黎,但等多一個月差1000有全新同粒U勁d
作者: ginlagg1214 時間: 2021-10-7 13:44
回覆 9# ahshing
小弟我都1050TI行緊4K

作者: zole 時間: 2021-10-7 22:49
本帖最後由 zole 於 2021-10-7 23:11 編輯
[attach]2286531[/attach]用左幾星期,八月尾訂($106XX),本來話十月中先出貨,最後九月中到,現時輕度使用中,未得閒將條 m.2 換,本身舊機有條 2T 970 evo plus 抽左出來,不過重想買多條 2T 一次過處理,等時機中。
作者: orzford 時間: 2021-10-7 23:17
我都有諗過...
但又想玩amd
點睇師兄們?
作者: ahshing 時間: 2021-10-7 23:54
即係八月尾已經做緊10690?
頂,我仲走去dcfever搵二手,完全冇留意到amazon

作者: zole 時間: 2021-10-8 00:32
本帖最後由 zole 於 2021-10-8 00:36 編輯
回覆 19# ahshing
七月尾月八月頭己經做緊,不過當時考慮緊四五部,做夠功課見依部平均度最合自己,等信用卡一月結就落單,不過佢都唔係成日有貨,所以都心大心細,價錢試過上 $12600
作者: ahshing 時間: 2021-10-8 10:19
i7 11870本身都唔差
我覺得買呢部係為左佢個4k mon,如果唔係為左個mon呢個價錢入amd當然仲有其他選擇
作者: familyguy 時間: 2021-10-9 08:08
如果唔介意無T3 傳輸,AMD同INTEL差無幾
如果好多APPLE週邊就用INTEL啦
作者: willysan 時間: 2021-10-9 10:59
啱啱幫朋友搵緊機,見到Amazon做緊Gigabyte Aero15 OLED KD特價,$10690直送香港
雖然我知Gigabyte laptop ...
ahshing 發表於 2021-10-2 14:46
有興趣! 可以分享吓好與壞嗎? 話時話佢又加咗價HK$11,858.48

作者: ahshing 時間: 2021-10-9 15:11
本帖最後由 ahshing 於 2021-10-9 15:12 編輯
呢個價香港買唔買到類似既spec?
我就睇呢個價主要係搵唔到用100% DCI-P3 4k mon,如果你唔係用黎執相剪片,就可以揀平少少既電競機款
用左KC版(i7 10870H)兩個月,對比起之前用既Zbook/XPS感覺係
優點:
平得黎有靚mon,同價位既workstation/creator laptop大部份未必俾到RTX3060
散熱唔錯,暫時冇乜throttle
仲keep到full size sd reader,而且係UHSII既
USB port有三個算多,type-c(TB3)就只有一個,如果再多一個就好
缺點:
機內走線差,不過係觀感問題,應該唔影響操作
火牛個插晌正mouse旁(機身右邊既中間位置)
原廠軟件介面陽春,同Dell/HP/Lenovo/Asus都冇得比,好在可以自定keyboard backlit色彩
最後呢個個人覺得比較大既問題,就係keyboard backlit只有果粒制而唔包shift function,例如你剩係睇到F1-F12,如果晌全黑既地方想知F幾係教暗d個mon或者大細聲,你跟本就唔會睇到,另外1-0既特殊符號都係。用左咁多年notebook,第一次見有咁奇芭既設計
作者: ~Mars~ 時間: 2021-10-9 16:03
用OLED 做mon 你諗你喇
https://www.youtube.com/watch?v=hWrFEU_605g
作者: panpanw 時間: 2021-10-9 23:10
https://www.amazon.com/GIGABYTE- ... 33792173&sr=8-4
作者: usei 時間: 2021-10-11 14:46
AMOLED 易不易燒印 ?
作者: ~Mars~ 時間: 2021-10-12 17:50
幾個月貨仔
作者: ahshing 時間: 2021-10-12 18:25
我部KC二手買返黎,上手買家三月入手,即係到而家半年暫時都仲ok
聽講開dark mode同唔好成日開到最光都會減低燒印機會
作者: ~Mars~ 時間: 2021-10-12 19:07
睇情況,成日要日頭用好難唔set 得光啲
睇完linus 條片我覺得OLED 都係media consumption(手機/電視)用算,正經做嘢 desktop environment 用返LCD好過
作者: zole 時間: 2021-10-13 17:51
本帖最後由 zole 於 2021-10-13 17:57 編輯
放假打風係常識,終於有時間 CLONE 隻 SSD 去隻2T 的970evo plus 中,順手1:1換走 遲些第二個 slot 再找隻 2T加入去,影幾張相等大家得個知
作者: Miipp 時間: 2021-10-13 19:15
ching 用 970evo+ 無事咩?
呢樹 d 人講到 nvme 裸條 run 會水滾/炒車喎
作者: zole 時間: 2021-10-13 20:16
本帖最後由 zole 於 2021-10-13 20:49 編輯
回覆 32# Miipp
用左2個幾小時,冇咁快有感覺,開始裝下野,要玩多一兩星期睇下個風扇會唔會開 turbo
補充 : 之前隻 970 係 大機用,有風扇吹實,所以一正常,不過都別係冷氣房用,點都好小小
作者: ip_csl 時間: 2021-10-13 23:51
我有部Lenovo Laptop是2k oled mon,用了3年完全無問題發生(無用作打機)
作者: ahshing 時間: 2021-10-14 10:15
你呢部係KC定KD?
其實用落我都覺得冇乜唔好,就係d走線樣衰d,尤其係電池果條,咁樣飛一半出黎既機真係第一次見
另外左手邊SSD位又係有條線疊住,唔知想點
btw我換埋wifi做ax201
作者: zole 時間: 2021-10-14 11:04
回覆 35# ahshing
係 KD
尋日放左條 cat5e direct 去部機 ,因為個 router 係自己房,係線快好多,係個 keyboard 得大字透光依個大問題,其它都係試緊。
作者: ahshing 時間: 2021-10-14 11:33
keyboard都係奇葩,真係用左咁多年laptop都未遇過有咁樣backlit既keyboard
作者: zole 時間: 2021-10-14 16:37
買個陣,係冇留意個 keyboard 會咁,當時都係見佢15" 有 num pad ,先加入考慮,16G ram ,基本夠用,有需要睇價錢先再攻頂,係要試真隻 mon 用 pantone 色彩 比 6500K 會偏紅,不過要借下野先 check 到,不過作為一般應用不會太在意色準
作者: hyperbola 時間: 2021-10-24 23:35
[attach]2289303[/attach]
又miss 左。
作者: wingwingwing 時間: 2021-10-25 06:51
本帖最後由 wingwingwing 於 2021-10-25 07:01 編輯
我都用咗KD 3,4個月,幾好。但用咗1星期就upgrade 咗2tb, 64 gb ram.
不過當時唔知點解Gigabyte 香港同台灣都冇個control center 個exe download,
就求其在giga 歐洲download 咗個英文版。
轉頭就check 到有毒,然後個chorme就中咗 bling 騎劫毒,好鬼煩。
我剛剛去睇 giga 台灣,終於有新的control center exe了,10月13日出的。得閑先試。
作者: ahshing 時間: 2021-10-25 20:55
我都用咗KD 3,4個月,幾好。但用咗1星期就upgrade 咗2tb, 64 gb ram.
不過當時唔知點解Gigabyte 香港同台 ...
wingwingwing 發表於 2021-10-25 06:51
win11有一輪用唔到個control center,不過出左正式版就ok用到
我都係晌台灣site download
作者: sony_alpha 時間: 2021-11-5 10:07
都唔明gigabyte設計部機時解要將個火牛插口放右邊
作者: Miipp 時間: 2021-11-5 11:07
台仔好多牌子都鐘意將主要接口放晒右邊, 頂住你用 mouse
作者: ahshing 時間: 2021-11-5 23:20
以前用msi都冇咁衰
作者: aS-91 時間: 2021-11-5 23:28
技姦LAPTOP有個問題佢個SOFTWARE寫得好差
個風扇入WINDOWS都直升機起飛咁,IDLE又會無啦啦起飛
SET左QUIET,每次重新開機都要開CONTROL CENTER先會自己轉
CPU突然爆上去1秒個風扇就即刻開動
作者: hyperbola 時間: 2021-11-8 23:46
[attach]2291947[/attach]
機會嚟喇飛雲
作者: hyperbola 時間: 2021-11-9 15:43
KD 可以100w pd 充電。KC 應該唔得。
作者: hyperbola 時間: 2021-11-9 15:45
今個月個exchange 可能可以平多200。
作者: itpeanut 時間: 2021-11-9 16:45
今次要運費,但都算平
作者: hyperbola 時間: 2021-11-9 19:57
回復 49 #itpeanut
我計埋運費都係HK$104xx. 匯率好過早幾個月。
via HKEPC Reader for Android
作者: appletv 時間: 2021-11-10 00:49
請問有Global warranty?
作者: ahshing 時間: 2021-11-10 02:58
https://www.gigabyte.com/Support/Laptop/Common-Warranty/
字面睇有:
To ensure the efficiency of warranty service. Gigabyte will provide repair services to Consumers based on the components supplied by the local authorized service center when Consumers request the service of global warranty in a different region.
Hong Kong
Tel& Whatsapp : 852-66020889
HQ Office hours: 星期一至六 : 13:00- 20:00,日及公眾假期休息
Wechat 微信 : 66020889
Address: 5D, Sui Sing Bldg., 202 Cheung Sha Wan Rd., Sham Shui Po, Kowloon, H.K.
Address: 深水埗長沙灣道 202 號瑞星商業大廈 5 樓 D 室
E-Mail: support@junmax.com
作者: Miipp 時間: 2021-11-10 09:47
就算有 ching 夠膽上 junmax?
作者: ahshing 時間: 2021-11-10 10:38
如果真係要整,都冇辦法
不過我更concern係時間問題,之前xps/zbook未過保我都係自己上淘寶買料整,因為唔洗等...
作者: hyperbola 時間: 2021-11-12 11:01
星期一下午訂(hk time),星期四上午已到貨。 4k amoled (patone/x-rite cert) 真係好靚,我自己有lenovo Y9000x 4k(2020 i7 ) 有100% adobe rgb 同dell xps 15 9550 4k。 2部都比下去。
作者: michaelng1129 時間: 2021-11-12 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing 時間: 2021-11-12 22:09
星期一下午訂(hk time),星期四上午已到貨。 4k amoled (patone/x-rite cert) 真係好靚,我自己有leno ...
hyperbola 發表於 2021-11-12 11:01
如果剪片用要小心,我有幾條片剪完先發覺俾個mon fake左
如果想晌iphone睇係一致既野,咁要開返HDR mode先得,如果adobe rgb同d56模式個飽和度都會fake人,去到電話睇d野灰哂
作者: hyperbola 時間: 2021-11-13 03:23
thanks
作者: 高杉大和 時間: 2021-11-15 10:21
最新價要$1499

唔知BF會唔會再減呢??
作者: sony_alpha 時間: 2021-11-15 14:03
睇你做D咩
我實際用落係無兩個鐘
作者: hyperbola 時間: 2021-11-15 14:15
想用耐o的,應該係較暗o的。
作者: wingwingwing 時間: 2021-11-15 14:53
本帖最後由 wingwingwing 於 2021-11-15 17:29 編輯
上網睇下youtube又唔止兩個鐘嘅,
好似都試過有四個鐘
作者: ahshing 時間: 2021-11-15 19:31
剪片打機係,如果上網睇片都有四五個鐘
作者: sony_alpha 時間: 2021-11-15 21:07
我MON較一半亮度左右
開WIFI上住網
開AI, PS同ID
再加CHROME有堆TAB CHECK住野咁用
兩粒鐘內一定收皮
其實都算可以接受

