Board logo

標題: MSI 微星 GF63 [打印本頁]

作者: calvinw912    時間: 2021-8-16 21:57     標題: MSI 微星 GF63

凶宅見到MSI 微星 GF63 $4999
屏幕尺寸 15.6" 1920 x 1080 ( 144Hz )
處理器 Intel® Core™ i5-10500H 6 核 12 線程 4.5Ghz
記憶體 8GB DDR4 - 2933
硬碟容量 512GB PCI-E SSD
顯示卡 NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Max-Q ( 4GB GDDR6 )
我見同價位其他都係行內顯
MSI NB好似冇咩人講, 有冇咩暗病?
或差唔多價位有冇其他性價比高既?

作者: usei    時間: 2021-8-16 22:24

10 代同 11 代性能差好遠
準 gaming 機算平
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-16 22:47

齋睇spec 6c12t 45W i5 係好抵玩
基本上係boost 低少少嘅10代 i7
passmark同11代4c8t 35W i7 11370H 差不多
不過當然唔及6c12t 45W i5 11400H
有獨顯又唔擔心UHD弱過Xe

當然平都有原因
個mon唔知有無100% sRGB
同埋間中一定會嘈 始終45w同獨顯 散熱需求大
msi近日有post話骹位易壞
但凶甴加保應該就問題不大
ram正常應該有得加 自行google
作者: ???    時間: 2021-8-16 22:51

回覆 3# ckyuen2

呢D平機唔使諗一定係最cheap 45% NTSC Mon

係得大陸先可以5-6K呢個價位俾到個正常72% NTSC Mon
作者: calvinw912    時間: 2021-8-16 23:26

google 左係45% NTSC
我現埸睇下接唔接受到先
京狗 GF63  i5-10200H都要¥ 4699
另外 GTX 1650 Max-Q support 到Quest 2?
作者: usei    時間: 2021-8-17 11:47

回覆 3# ckyuen2

11 代是大升級
11800H 直接跑過 10700

MSI 水尾價好進取
可以等出 12 代買 11 代
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-17 13:11

回覆  ckyuen2

11 代是大升級
11800H 直接跑過 10700

MSI 水尾價好進取
可以等出 12 代買 11 代 ...
usei 發表於 2021-8-17 11:47


同意11 代係大升級
但你個例子係同core 數比較

講返部MSI
i5 10500H 最大特點係6c12t 標返做i5賣
唔介意食電同重的話
作為11代4c8t代替品仍然有心有力

當然唔理single core 表現先係咁計啦
作者: usei    時間: 2021-8-18 15:02

可惜 G15 無上代機
可能等出 12 代問 11 代會問到好價

低價位準 gaming 機是正
凶宅重唔洗信用卡手續費
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-18 17:46

可惜 G15 無上代機
可能等出 12 代問 11 代會問到好價

低價位準 gaming 機是正
凶宅重唔洗信用卡手續費 :g ...
usei 發表於 2021-8-18 15:02



    以MSI呢次操作咁睇,可能要等到仲有幾個月就出13代果時11代先咁平
作者: usei    時間: 2021-8-18 17:59

以MSI呢次操作咁睇,可能要等到仲有幾個月就出13代果時11代先咁平 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-18 17:46


早幾個月剛出 11800H
有人早買早享受用 10xxx 買左 MSI 10代U - 3060
再上代 2060 港行最平只見過 9999
接近低價又唔洗等咁耐
作者: qubertfung    時間: 2021-8-18 18:32

咁有冇師兄知道GF66 katana 性價比得唔得?
第一次想試MSI 見呢部評價有啲兩極
作者: mickey1234    時間: 2021-8-19 00:35

兩個月前Msi 10代u 3060 深水賣9999
作者: hambaba    時間: 2021-8-19 13:00

咁有冇師兄知道GF66 katana 性價比得唔得?
第一次想試MSI 見呢部評價有啲兩極 ...
qubertfung 發表於 2021-8-18 18:32


GF入門級
唔好同佢頂級機比
你可能睇SPEC大家一樣
但底板用料 MON  GF系列都係次一級
作者: qubertfung    時間: 2021-8-19 13:43

GF入門級
唔好同佢頂級機比
你可能睇SPEC大家一樣
但底板用料 MON  GF系列都係次一級 ...
hambaba 發表於 2021-8-19 13:00


先thx 一次
咁如果同Lenovo legion 5pro 82JD比呢 推薦邊部
    https://hknotebook.moss.com.hk/s ... od.detail?seq=24140
作者: usei    時間: 2021-8-19 15:29

兩個月前Msi 10代u 3060 深水賣9999
mickey1234 發表於 2021-8-19 00:35


等出 12 代
11代u 3060 9999
作者: InterSonic    時間: 2021-8-19 16:48

本帖最後由 InterSonic 於 2021-8-19 16:53 編輯

用過年幾前 9 代U GF63

Macbook 2015  / GF63 個mon 一有比較就中伏 太明顯
[attach]2278502[/attach]


係比較平同輕
但有幾個缺點
- 屏幕色域差 就算唔打機 你一開netflix 睇戲已經覺得差過電視好多
- 打機 keyboard 頂部辣手


我之後轉左同樣輕薄的 ASUS Zephyrus 系列
作者: ~Mars~    時間: 2021-8-19 17:51

3管1扇51Wh,唔介意嘈+續航弱就去馬啦
作者: Miipp    時間: 2021-8-19 18:08

用過年幾前 9 代U GF63

Macbook 2015  / GF63 個mon 一有比較就中伏 太明顯



係比較平同輕
但有幾個缺點 ...
InterSonic 發表於 2021-8-19 16:48


電視閒閒地有 >100% NTSC, 用 45% NTSC notebook mon 比更係食晒屎

新款 d 的 Zephyrus 有 100% P3
作者: Miipp    時間: 2021-8-19 18:14

3管1扇51Wh,唔介意嘈+續航弱就去馬啦
~Mars~ 發表於 2021-8-19 17:51


港行 notebook 唔會出現大蛤乸
作者: bignose    時間: 2021-8-19 23:45

又係凶澤 acer 部nitro 7k 起碼有72% 叫做接受到 1650TI
作者: ANWKLO    時間: 2021-8-20 10:53

又係凶澤 acer 部nitro 7k 起碼有72% 叫做接受到 1650TI
bignose 發表於 2021-8-19 23:45


5月壞機急買唔使7k,  OK啦

mon model : NV156FHM-N4K
作者: taktak006    時間: 2021-8-24 19:06

想問有冇師兄知道仲有冇門市有4999賣?上官網唔見有.THX
作者: 2005334c    時間: 2021-8-25 15:45

照印象MSI GF63好似無換過散熱,都係單風扇3熱管,你預佢CPU餵唔飽45W。我用緊GF63-8Rd,粒i7-8750h行到唔夠3秒45W就會落翻25W,性能爭好遠
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-25 18:03

照印象MSI GF63好似無換過散熱,都係單風扇3熱管,你預佢CPU餵唔飽45W。我用緊GF63-8Rd,粒i7-8750h行到唔 ...
2005334c 發表於 2021-8-25 15:45



    咁10代i5可能用多幾秒
作者: 2005334c    時間: 2021-8-25 18:14

回覆 24# ckyuen2


大家都係14nm++
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-25 19:09

回覆  ckyuen2


大家都係14nm++
2005334c 發表於 2021-8-25 18:14



    10代話散熱好啲嘛,同埋i5又無同代i7咁快,即係有走盞位,估佢多幾秒差唔多啦
作者: 2005334c    時間: 2021-8-25 19:50

10代話散熱好啲嘛,同埋i5又無同代i7咁快,即係有走盞位,估佢多幾秒差唔多啦 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-25 19:09


14nm++,磨極都係都係咁熱

利伸:部GF 83-8rd我用左就快3年,早2個月換過散熱膏,早排暑假打機CPU一開始 full load閒閒地都上到90度,GPU就7x-8x度(已經開左cool mode,風扇轉到"呼呼"聲),當年部機出左無耐就買,港行賣緊9千幾個時6千幾係newegg買
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-25 20:33

14nm++,磨極都係都係咁熱

利伸:部GF 83-8rd我用左就快3年,早2個月換過散熱膏,早排暑假打 ...
2005334c 發表於 2021-8-25 19:50



    幾秒話多唔多,不過我無機就信你啦
作者: fungrnpsy    時間: 2021-8-30 22:12

+$1000 i7 ok ma?
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-30 22:40

+$1000 i7 ok ma?
fungrnpsy 發表於 2021-8-30 22:12



    如果係呢款 6c12t 加一千 又係6c12t 粒U又俾散熱限住 何苦呢施主
作者: fungrnpsy    時間: 2021-8-31 10:41

因為i5版冇貨了!
作者: usei    時間: 2021-8-31 12:44

想問有冇師兄知道仲有冇門市有4999賣?上官網唔見有.THX
taktak006 發表於 2021-8-24 19:06


MSI 電腦節批機好多都賣完
要等下一批水尾機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2