Board logo

標題: 華碩天選2plus R7-5800H RTX3050TI 144HZ [打印本頁]

作者: alexhon    時間: 2021-5-12 10:52     標題: 華碩天選2plus R7-5800H RTX3050TI 144HZ

本帖最後由 alexhon 於 2021-5-12 10:53 編輯

出左部RTX3050TI 平價dd(我唔打機)!有無人買過??
我唔打機,但上次買Lenovo R7000 之後,發現擴展功能不錯...可以雙M2. 我要加ram(好緊要)~ 8,16,24,32,40 咁加上去

華碩天選2 可唔可以咁加ram?
作者: Miipp    時間: 2021-5-12 10:57

唔打機就揀獨顯機啦, 同埋上 2k mon
作者: alexhon    時間: 2021-5-12 11:23

唔打機就揀獨顯機啦, 同埋上 2k mon
Miipp 發表於 2021-5-12 10:57


但無32gb ram或以上
作者: nelsonlee130    時間: 2021-5-12 11:34

Crucial 32GB DDR4-3200 SODIMM

買2條一步到位
作者: alexhon    時間: 2021-5-12 11:44

買2條一步到位
nelsonlee130 發表於 2021-5-12 11:34


我前日深水買左條16gb加左入R7000 果到,而家24gb...最後都係要買多條16...或加夠32
但好在,唔使一對對咁裝
作者: Miipp    時間: 2021-5-12 12:05

但無32gb ram或以上
alexhon 發表於 2021-5-12 11:23


一個個人啦.

咁多年我用 16G 機文書上網都未爆過. 部 desktop 前年就上左 32G 都唔為乜.
作者: alexhon    時間: 2021-5-12 16:10

一個個人啦.

咁多年我用 16G 機文書上網都未爆過. 部 desktop 前年就上左 32G 都唔為乜. ...
Miipp 發表於 2021-5-12 12:05


工作用....
作者: alexanderman    時間: 2021-6-6 10:19

天選2 可以加ram
我自己換成2條32G, 打爆64G
作者: alexanderman    時間: 2021-6-6 10:21

唔打機就揀獨顯機啦, 同埋上 2k mon
Miipp 發表於 2021/5/12 10:57


真巧, 我最近幫天選2由4k 120HZ 100%srb panel降到2k 165hz 100% DCI-P3 panel
作者: Miipp    時間: 2021-6-6 11:33

真巧, 我最近幫天選2由4k 120HZ 100%srb panel降到2k 165hz 100% DCI-P3 panel
alexanderman 發表於 2021-6-6 10:21


後者好
作者: doggygundam    時間: 2021-6-6 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faiwaic    時間: 2021-6-7 16:20

32ram你用來做什麼?research呀?

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-6-6 12:10



    點用係樓主使用習慣....
Chrome 開 200 個 tab, so what?
作者: alexhon    時間: 2021-6-10 11:05

做開d野,唔夠Ram 會死機,我而家又死了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2