Board logo

標題: 【疑問】17吋notebook散熱會比15吋或以下好? [打印本頁]

作者: 911pop    時間: 2021-3-17 11:34     標題: 【疑問】17吋notebook散熱會比15吋或以下好?

17吋筆電體積比15吋大,零件之間密度有較多空間,一模一樣的規格總覺得散熱比較好,這樣想正確嗎?例如風扇會大一點嗎?
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-3-17 19:45

看設計
設計唔好17吋都會死得好慘

via HKEPC Reader for Android
作者: WHITERICE    時間: 2021-3-18 11:45

啲廠唔會為17吋重新設計, 只會用番15吋線路版改少少, 最多散熱同把風扇大啲,
你拆開筆電睇, 個設計係唔會諗住用機身做散熱. 係宜家啲SSD有用機身助散熱.
作者: 風吹草動    時間: 2021-3-18 11:51

UTUBE睇拆機+燒機溫度最準
你CPU行35W/45W差好遠

GPU行90/130W又係差好遠





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2